וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכלולים בתחום המני-פדי: יצאנו לשטח לבדוק

לקים, ג'לים, קרמים, מחזקים, מייבשים משייפים ושאר השכלולים - הנסייניות המסורות של המדור יצאו לבדוק מה חדש על המדף. אפילו הגברים לא יצאו מקופחים

מחזק ציפורניים חמאת שיאה של לאוקסיטן

לאוקסיטן משווקת פורמולה חדשה המכילה 30 אחוז חמאת שיאה, הידועה כיעילה בשיקום בעיות עור, ושמנים נוספים ביניהם שמן שקדים וענבים לריכוך העור. שילוב המרכיבים מסייע, לדברי המותג, בריכוך העור לפני טיפול מניקור ובחיזוק הציפורניים.

הנסיינית מדווחת שהשימוש בפורמולה פשוט. לחיצה קטנה על השפורפרת תוליך את הפורמולה למברשת הנמצאת בקצה הבקבוק ובעזרתה עוברים על הציפורניים (ממש כמו מריחת לק) וגם על העור שמסביב לציפורן. הריח העלה זיכרון נוסטלגי של שמן אגוזים שהיה נהוג להתמרח בו ולהיחשף לשמש לפני שהיתה מודעות לסכנות הכרוכות בכך ולמרות שהמוצר שומני הוא נספג בקלות יחסית וריכך את "השוונצים" של העור שצצים סביב הציפורן. סך הכל מוצר חביב שאפשר לזרוק בתיק ולהוציא בשעת הצורך.

69 שקלים ל- 7.5 מ"ל ברשת לאוקסיטן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לזרוק בתיק ולהוציא בשעת הצורך. מחזק ציפורניים של לאוקסיטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מייבש לק מאט של wow

יותר ויותר חברות משיקות מייבשי לק בגימור מאט וכעת גם ואוו קוסמטיקס מצטרפת. הנסיינית דיווחה שהמייבש נמרח בקלות על גבי הלק והפך אותו ללק בעל גימור מאט אחיד תוך דקות. לעומת זאת הייבוש של הלק ארך כ- 15 דקות, זמן ארוך יחסית למייבש. למרות ההמתנה לייבוש המוצר נחשב כמוצלח ונותן תמורה מלאה למחיר הזול.

12 שקלים ברשת ואוו קוסמטיקס

מייבש לק של wow, 12 שקלים. אפרת אשל,
תמורה מלאה למחיר. מייבש לק בגימור מאט של ואוו קוסמטיקס/אפרת אשל

לק ג'ל של דיור - Dior Vernis Gel Effect

בדיור השיקו 21 גוונים חדשים של לק עם פורמולה חדשה שאמורה ליצור גימור ג'ל ברמה גבוהה, ברק עוצמתי הנותן לציפורן מראה חלק ומבריק כמו זכוכית ועמידות לאורך זמן. בנוסף, המברשת החדשה גמישה וארוכה בצורה מעוגלת ושטוחה המקלה על המריחה גם למי שהמלאכה קשה עליו. בפועל נרשמה אכזבה קשה בקרב הנסיינית. מדובר במותג יוקרתי והציפיות היו בהתאם אך נגוזו במהרה. מריחת הלק אמנם נוחה, אך התחושה במריחה ובמברשת אינה שונה ממריחת הלקים הקודמים בסדרה של דיור. אפקט הג'ל המדובר לא נוצר ודווקא ניכר שיש צורך בשכבת טופ שקופה להשלמת המראה. בנוסף, הלק החל להתקלף אחרי יומיים.

135 שקלים בחנויות וברשתות המובחרות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הציפיות מהפורמולה החדשה נגוזו במהירות. לק הג'ל של דיור/מערכת וואלה!, צילום מסך

ANNY 6 IN 1- שש ב- 1

מותג הלקים שנחת בארץ לפני חודשיים ידוע גם בזכות המוצרים המשלימים שלו. אחד מהם הוא תכשיר לציפורניים המעניק 6 פעולות טיפוח במריחה אחת: בסיס לק, ממלא סדקים, מחזק, טופ קואוט ומייבש. הנסיינית, שבדרך כלל לא חובבת מוצר המכיל כמה מוצרים בבקבוק אחד, מדווחת שאחרי השימוש במוצר סביר שתקנה אותו שוב. המברשת נוחה לשימוש- קלה וקצרה באורך. לגבי מריחת שכבת הבסיס אמנם הלק נמרח בקלות, אך לא כיסה סדקים ופיצולים על גבי הציפורן במאה אחוז. תוך כ- 10 דקות הלק היה יבש לגמרי, זמן בהחלט סביר למייבש לק והמראה שהתקבל בסופו של דבר היה אחיד ומבריק וללא תחושה של כובד על הציפורן למרות השכבות המרובות.

55 שקלים ב ברשת המשביר לצרכן, רשת מכוני היופי עדי סטודיו ובאתר adika

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שישה מוצרים בבקבוק אחד. ANNY 6 IN 1/מערכת וואלה!, צילום מסך

משייף/ באפר לציפורניים של ללין

רשת הטיפוח ללין משווקת בין היתר גם לקים ומוצרים משלימים, אחד מהם הוא משייף ציפורניים באפר בצורת לק או ליפ גלוס. הנסיינית דיווחה שמדובר בגימיק חמוד אך לא ביותר מזה. הפצירה והבאפר עושים את עבודתם ומשייפים את הציפורן אך ניכר שהפצירה עבה יתר על המידה, דבר המקשה לעיתים להגיע גם לפינות הציפורן. לסיכום: נחמד כמתנה.

10 שקלים ברשת ללין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גימיק חמוד. הפצירה של ללין/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערכת פארטי קווין של פופה

חברת פופה יוצאת כל כמה חודשים בערכות לק במהדורה מוגבלת. הפעם מדובר בערכה המכילה לק, מברשת וקופסה עם פייטים קטנטנים, המגיעים בצבע: כסף, ורוד, סגול או צבעוני מעורב. הנסיינית דיווחה שמדובר בהתעסקות ארוכה יותר מאשר מריחת לק פשוטה, אך בהחלט נסבלת. מורחים שכבה ראשונה של הלק ומחכים לייבוש. בהמשך מורחים עוד שכבה ומייד מפזרים את הפייטים על הציפורן. כך עושים על כל האצבעות ולסיום עוברים עם המברשת על מנת להסיר שאריות שלא נדבקו. אמנם המראה שהתקבל הוא בהחלט מנצנץ ומסיבתי, אך בפועל הנצנצים לא שרדו והחלו לנשור מהציפורן גם אחרי 15 דקות ייבוש. עצה לשיפור: לצרף לערכה לק לשכבה סופית שמגן על הציפורן ומדביק את הנצנצים באופן סופי.

50 שקלים (מחיר מבצע עד יוני 2014) בדלפקי פופה בסופר פארם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מראה מנצנץ ומסיבתי. ערכת פארטי קווין של פופה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחזק ציפורניים MILLIONAILS של ESSIE

באסי משיקים את מוצראינטנסיבי ומהיר הנקרא MILLIONAILS המכיל כמיליון מולקולות מהירות פעולה של מחזקים הכוללים ברזל ומגן סיבים להגנה המסייע למנוע את התקפלות והתפצלות הציפורן. בפועל הנסיינית דיווחה שדווקא היתרונות שמצאה בנוזל הוא שהפורמולה התייבשה תוך מספר שניות והשאירה ברק מנצנץ, באשר לחיזוק הציפורן, לא נרשם דיווח יוצא דופן מכל מחזק ציפורניים רגיל.

83 שקלים בסניפי סופר-פארם ובפרפומריות נבחרות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פורמולה בעלת ברק מנצנץ. MILLIONAILS של אסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

chic לגבר

ולסיום מוצר גם לגברים שלנו, שלא יצאו מקופחים. בשיק השיקו מוצר חדש לגבר (ובהתאם נראה גם הבקבוק: שחור ומרובע ) המגיע בשתי ורסיות: האחת מבריקה והשנייה בגוון חלבי סמי מאט כהמטרה יצירת מראה מטופח, רענן וחיוני של הציפורן. את התכשיר יש למרוח בדומה ללק רגיל עד לייבוש מוחלט. הנסיין האמיץ ניסה את הורסיה המבריקה ודיווח שמשימת המריחה לא היתה פשוטה ודרשה לא מעט קורדינציה. לאחר שהמשימה הושלמה ניכר שהציפורניים קיבלו מראה אחיד ובריא והצבע הטבעי של הציפון בלט יותר בגוון ורדרד טבעי. בנוסף, הלק שרד גם לאחר שטיפות ידיים מרבות. הנסיין דיווח שלא מצא לנכון לעשות שימוש במוצר באופן יזום על בסיס יום יומי והשאיר אותו בקטגוריית מוצרים לאירועים מיוחדים.

22 שקלים ברשתות הפארם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ציפוורניים במראה מבריק, אחיד ובריא. שיק לגבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully