וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקטיבי: הבחירות של ננה שרייר

19.5.2014 / 8:30

אלילת הסטייל הגרוזיני מספרת על החולצה שעזרה לה להחליט החלטות משמעותיות בחיים, על ההשראה ששאבה מאהוב לבה ועל הבילוי הקבוע שלה אחרי חידוש המרשם לריטלין. בחירות הסטייל של ננה שרייר

ננה שרייר. בן קלמר
ננה שרייר/בן קלמר

ננה שרייר בת ה-43, האישה שהחדירה לתודעה את השיק הגרוזיני והבעלים של מסעדת ננוצ'קה, מעוז תל אביבי תוסס במיוחד, קפצה להתארח ב"סלקטיבי". ננה אוחזת בסטייל ייחודי הכולל שימוש רחב בשמלות שחורות, תחרות, צווארונים, משחקים עם לבן, שילובים מדויקים של אקססוריז עם נגיעות אתניות, פוני שחור ואודם אדום נצחיים, שמגיעים בחבילת הכל כלול עם ערימות של עוצמה נשית וסקסאפיל. גם המסעדה מעוצבת להפליא ומספקת אווירה גיאורגית מסורתית שמחה.
שרייר נקטה בשנים האחרונות בכמה צעדים אמיצים - החל מהתערטלות נפשית בסדרה "מחוברות" דרך ההחלטה להיכנס להריון בפעם השנייה ועד "מהפכת טבעונשווילי" המדוברת שהפכה את מסעדה ננוצ'קה לטבעונית. אלה בחירות הסטייל שלה:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ננה לובשת MIZO. "לא סקסי מדי ולא מהודק מדי"/מערכת וואלה, צילום מסך

המותג: MIZO

"ענבל בן זקן, המעצבת של מיזו, היתה רקדנית בלהקת בת שבע שהחלה את דרכה בעיצוב ללא ידע באופנה. לאחרונה היא שינתה את הקו שלה מיפני ונקי לצועני וצבעוני. היא עושה בגדים גם מתוחכמים וגם סופר נוחים, שנותנים לך שיק של בן אדם שרוצה שיהיה לו נוח בחיים. לא סקסי מדי ולא מהודק מדי, משהו שמתאים גם ביום וגם בערב, תחושה של להרגיש לבושה אבל לא לבושה מדי. כבר הפכנו לחברות, אני קונה אצלה הרבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ננה שרייר, תמונות מאלבומה הפרטי. באדיבות המצולמים
חולצת המזל האדומה. "משתדלת לא ללבוש אותה יותר מדי כדי שהאפקט לא יילך לאיבוד"/באדיבות המצולמים

הפריט: חולצת המזל האדומה

"יש לי חולצת קלוש אדומה שמצאתי בשוק פשפשים בניו יורק, ובכל פעם שאני לובשת אותה קורה לי משהו משמעותי. לדוגמא כשקיבלתי את ההחלטה להפוך את המסעדה לטבעונית לבשתי אותה, או כשהחלטתי ללכת או לא ללכת על סיפור אהבה פוטנציאלי. מדובר בדברים מאוד משמעותיים בחיים, זאת חולצת המזל שלי ואני משתדלת לא ללבוש אותה יותר מדי כדי שהאפקט לא יילך לאיבוד".

הקליפ: מיקי "טשטש" (מיקי מיראל) - "גם אני רוצה להיות גרוזיני"

"קוראים לו מיקי מיראל, הוא קורא לעצמו 'טשטש', הוא מוזיקאי ודיג'יי, גרוזיני כמובן. הקליפ הזה נורא מצחיק אותי, אז שווה לכם להכיר אותו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"סטיילינג יומיומי". rena&ayelet///things we love/מערכת וואלה, צילום מסך

הבלוג: rena&ayelet///things we love

"אני באמת לא חזקה בבלוגים, אבל דווקא עוקבת אחרי רנה רזניקוב-רוזנטל שמציגה יחד עם איילת גלאור כל מיני דברים ביתיים. היא מצלמת את עצמה ואת הילדים, והכל מוצג באווירת סטיילינג יומיומי ולא יותר מדי מקצועי, זה מה שיפה".

ציור של האמן מאיר פיצ?חזדה. ננה שרייר, זוגתו לשעבר,
ציור של מאיר פיצ'חדזה. "לימד אותי המון על אומץ ואיזון"/ננה שרייר, זוגתו לשעבר

היצירה: ציור של מאיר פיצ'חדזה

"מאיר פיצ'חדזה לימד אותי המון על אומץ ועל איזון ודיוק של צבעוניות בתוך בלגן ועומס. אני לוקחת ממנו השראה רבה, ומאוד אוהבת את הספק-שקיעה ספק-זריחה שלו, שאת יכולה להיבלע לתוכן".

מלון הילטון גן העצמאות. רותם דרוב
הילטון בתל אביב. "כיף להרגיש זרה ולגלות מחדש את העיר שלך"/רותם דרוב

המקום: המסעדה במלון הילטון בתל אביב

"הרופא שלי נמצא ליד מלון הילטון בתל אביב, ובכל פעם שאני באה אליו לחדש את המרשם לריטלין, אני קובעת עם חברה לאכול במסעדה במלון הילטון ולהסתכל עם הים. שתינו מדמיינות שאנחנו תיירות שמטיילות פה ואומרות 'וואו איזה כיף לישראלים'. כיף להרגיש זרה ולגלות מחדש את העיר שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully