וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתראות נעורים, שלום סטייל: ג'סטין טימברלייק מגיע לארץ

21.5.2014 / 10:27

עבודה צמודה עם מעצב העל טום פורד, קמפיינים לז'יבנשי, קו אופנה פרטי ושערים על מגזיני האופנה הנחשבים בעולם. כך הפך נסיך הפופ ג'סטין טימברלייק מנער מחומצן עם גורמטים מטופשים לדבר הכי נכון בסצנה

ג'סטין טימברלייק. GettyImages
טימברלייק. זנח בהצלחה את מפגעי האופנה מהניינטיז/GettyImages

רצה הגורל להנעים את זמנו ולהשתעשע, ובשם כך החליט לזמן באותו הקיץ את השאריות של שתיים מלהקות הבנים הגדולות שידע עולם הפופ בשנות התשעים, ובכלל. אך בעוד שהאחת היא הולוגרמה של רסיסי נוסטלגיה מהעבר (כלומר - בקסטריט בויז), במקרה השני מדובר באמן הפופ הגדול ביותר של העת הנוכחית. ג'סטין טימברלייק ינחת בשבוע הבא בארץ הקודש להופעה חד-פעמית. ברביעי הבא, 28 במאי, ימלא נסיך הפופ את פארק הירקון בתל אביב ברבבות על רבבות של מעריצים ומעריצות, בשואו המדובר של הקיץ.

אך הרבה לפני החברות הקרובה עם מעצב העל טום פורד, הקמפיינים לז'יבנשי, קו האופנה הפרטי, השערים על מגזיני האופנה הנחשבים בעולם והכובע המפורסם – טימברלייק היה לא יותר מעוד זמר פופ שטרם התחלף לו הקול. איך הצליח אליל הנעורים של הניינטיז לשמור על הגחלת, ובמקום לסטות לתהום הנשייה של הקאמבק – להפוך לדבר הכי נכון בסצנה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא צריך להתאמץ מדי בריענון הזיכרון בשביל לשחזר את התלתולת הבלונדינית מימי שנות התשעים. טימברלייק, סולן להקת אן סינק דאז, נער פוסטר במלוא מובן המילה – הרטיט אולי עשרות מיליוני לבבות צעירים ברחבי העולם, אך הרבה פחות את עולם האופנה. מכנסי הבאגי הזרוקים, סריגי הגולף הצמודים מדי, הגורמטים המטופשים, הז'קטים שנלבשו מעל חזה חשוף, והחמצון הו החמצון – מיטב מחדלי האופנה של הניינטיז בקומפוזיציה הרחוקה שנות אור מזו של טימברלייק, אליל האופנה שאנחנו מכירים כיום.

צעדיו הראשונים של המהפך התדמיתי של טימברלייק התרחשו בשנת 2002, עם התפרקותה הרשמית של אן סינק בתום שבע שנות פופ. טימברלייק החל להראות סימנים של סטייל כבר בימי שירת הברבור של להקת הבנים, אך רק כשיצא לדרך עצמאית החל לפרוח באמת. עם שחרור אלבום הבכורה של טימברלייק באותה השנה, היה ברור כי מתחיל להירקם לו כוכב פופ חדש.

טימברלייק החל בהדרגה לחזור לשורשיו הטבעיים, לאמץ סגנון לבוש בוגר ומהודק יותר ולייצר שפה סגנונית משלו. אפילו הפרידה המתוקשרת מבריטני ספירס באותה התקופה, לא יכולה הייתה להתרחש בעיתוי מוצלח יותר. בעוד שנסיכת הפופ האמריקאית החלה להפוך לנסיכת הטראש, טימברלייק החל לדהור. שנתיים מאוחר יותר, בתום סבב ההופעות של אלבום הבכורה, החליט טימברלייק לזנוח את הקריירה המוזיקלית לטובת המסך הגדול. למרבה הפלא, כוכב הפופ המוכשר התגלה כשחקן מוכשר לא פחות – עובדה שרק חיזקה את מעמדו בכל ספרה אפשרית.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נפרדים מהבלונד

עם צאת אלבומו השני ב-2006 טימברלייק כבר נראה כמו כוכב פופ מדוגם כראוי למעמדו. מפגעי הסטייל מהעבר ננטשו רשמית לטובת חליפות אלגנטיות, חולצות טי אדג'יות, נעליים גבריות קלאסיות, חולצות מכופתרות, עניבות מסוגננות, ווסטים מסוקסים, ז'קטים קוליים וכמובן הכובע המפורסם.

במקביל השיק טימברלייק מותג אופנה משלו תחת השם "וויליאם ראסט", אשר מבוסס בעיקר על ג'ינסים ואופנה עם ניחוח ספורטיבי. את המותג כינה על שם סבו, והקים יחד עם חבר הילדות טרייס איילה שהפך לעוזרו האישי ויועץ הסטייל שלו. מה שנראה בתחילה כגימיק שיווקי התגלה במהרה כמותג אופנה לגיטימי לכל דבר, ובשנה הבאה הוא יציין כבר עשור לפעילותו.

שלוש שנים לאחר מכן, הוכתר טימברלייק על ידי מגזין הגברים GQ כגבר האופנתי ביותר באמריקה לשנת 2009. במקביל הוא נחת על שערי המגזינים MEN’S FASHION ו-FASHION ROCKS. גושפנקת הסטייל הרשמית של טימברלייק ניתנה לו באותה השנה על ידי תעשיית האופנה, כשנבחר להוביל את בושם הגברים PLAY מבית ז'יבנשי. שנתיים מאוחר יותר, טימברלייק כבר החל לעטר מגזיני אופנה מהשורה הראשונה נוסח ELLE, W ואפילו VOGUE. במקביל פיתח טימברלייק צדדים נוספים באישיותו, סקסיים לא פחות. המוזיקאי התחבר לפן הפילנתרופי שבו, והחל לתרום כספים רבים מכיסו הפרטים למטרות חברתיות ותרבותיות, ואף נרתם לטובת קמפיינים ואירועים מאותו הזן.

ג'סטין טימברלייק. GettyImages
ג'סטין טימברלייק/GettyImages

ואז הגיע טום פורד

כל אלו הפכו את טימברלייק מנער פוסטר חד-ממדי לאייקון אמיתי, וצדו את עיניו של לא אחר מטום פורד. מעצב העל האמריקאי, סוג של כוכב רוק'פופ בעצמו, החליט לקחת את טימברלייק תחת חסותו. בתקופת העבודה על אלבומו השלישי של טימברלייק בשנת 2011, החלו השניים לעבוד צמוד ביותר. פורד הלביש את טימברלייק לכל טקס אפשרי, מהגראמי ועד האוסקר, ואפילו בטקס חתונתו לג'סיקה בייל באיטליה.

הכימיה בין פורד לטימברלייק הולידה כתב יד סגנוני מחודד ומובהק, שגרם לטימברלייק להיראות כמו תמהיל חדשני המושפע מהאופנה של "מד מן" וכוכבים הוליוודיים משנות ה-30. לא פלא שבאותה השנה הוא הוכתר על ידי מגזין ואניטי פייר לאחד הגברים האופנתיים ביותר בעולם.

יתרה מזאת, הסגנון של טימברלייק החל לזכות בשלל חיקויים ולא רק על ידי גברים. הרחובות החלו להתמלא דווקא בבחורות אופנתיות חמושות בכובע הפדורה הגברי שהפך לסימן ההיכר של טימברלייק.

בחודש נובמבר האחרון, עם תחילת חרושת השמועות על בואו של טימברלייק לארץ, נודע כי פורד הוא זה שיעצב את תלבושות המופע החדש. מעצב העל הגדיל לעשות ועיצב לא פחות מ-600 פריטים עבור המופע הגרנדיוזי, כולל טימברלייק עצמו וכל הצוות שמלווה אותו על הבמה.

סביר להניח שטימברלייק לא ילך בדרכי הליפסינק של ריהאנה והשואו המאכזב שלה מאוקטובר האחרון, אך גם אם המופע לא יענה על הציפיות מבחינה מוזיקלית, אין ספק שבגזרה האופנתית מדובר בשואו שלא כדאי לפספס.

ג'סטין טימברלייק. GettyImages
ג'סטין טימברלייק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully