וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתת בראש: הכובעים הכי משוגעים במירוצי אסקוט

22.6.2014 / 11:41

ליידי בריטית שחייבת להיענות לקודי לבוש מחמירים מוצאת דרך להתפרעות - כובע מטורף. מירוצי הסוסים של אסקוט הנערכים מדי שנה בחסות בית המלוכה הם כתמיד הבמה המושלמת לנוצות, ניירות, מזון ומשקאות על הראש

אתמול (שבת) ננעלו מירוצי הסוסים המלכותיים של אסקוט. האירוע שנחשב מרכזי בחיי החברה הגבוהה הבריטית ומתקיים כל שנה ביוני בחסות בית המלוכה הבריטי, נודע בזכות כובעי גברות מטורפים.

נוצות של כל מיני בעלי כנף, פירות וירקות, בקבוקים וקנקנים, ניירות מקופלים ומסולסלים, פרחים בשלל צבעים, בעלי חיים מיניאטורים, ועוד. כל אלו מצאו את מקומם השנה על ראשיהן של אורחות מירוצי אסקוט. נשות אצולה וידועניות צייתו אמנם לקודי הלבוש הקפדניים של מירוצי הסוסים המסורתיים, אך הביעו יצירתיות וחופש ביטוי מוחלט בכל הנוגע לכובעים.

בלטו בהיעדרן מחוות לשחקני נבחרת הכדורגל האנגלית. בניגוד למירוצי 2010 שהתקיימו גם הם בזמן המונדיאל, דמויות כוכבי הנבחרת כמו רוני או ג'רארד לא נראו על כובעי הגברות פה. ככל הנראה הכשלון המהדהד של הכדורגל האנגלי בגביע העולם הפעם הוביל את האורחות לחפש לעצמן השראות אחרות. יש לציין שההתפרעות, כמיטב המסורת, נמשכת.

קודי הלבוש, אגב, נוגעים לאורך החצאיוות והשמלות הנדרש להיות צנוע ("עד קצת מעל הברך או ארוך יותר"), כתפיות החולצות והשמלות חייבות להיות עבות באופן מספק ("ברוחב אינץ' אחד או יותר"). כתפיות ספגטי, כתפיות שקופות או חולצות ושמלות סטרפלס אסורים בתכלית האיסור. ז'קטים ניתן ללבוש, אם כי כל מה שנלבש מתחת להם "חייב להיענות לדרישות". עם חליפות אין כל בעיה, כל עוד החלק העליון והתחתון הם "באותו גוון ומרקם". כובעים הם חובה וחייבים להיות "בעלי בסיס של 4 אינצ'ים לפחות". הבטן חייבת להיות מכוסה בכל עת.

על הגברים, ממש כמו במירוצי אסקוט הראשונים בתחילת המאה ה-18, ללבוש חליפות יום שחורות או אפורות, כולל וסטים, ולחבוש כובעי צילינדר תואמים. מכנסיים קצרים אסורים.

אז מה נשאר? לתת בראש. גלריית הכובעים הכי מוזרים השנה באסקוט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully