וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפור כמו של בר רפאלי? עכשיו אפשר לנסות בבית

23.6.2014 / 14:33

מאפרת העל נטאשה דנונה משיקה ליין מוצרי איפור משלה הנושא את שמה, הכולל תכשירי בסיס, עיניים, שפתיים ואביזרים משלימים

בר רפאלי על שער מגזין גלאמור ספרד, דצמבר 2012 סריקה. Sergi Pons, סריקה
בר רפאלי על שער מגזין גלאמור ספרד באיפור של דנונה/סריקה, Sergi Pons

נטאשה דנונה, המאפרת האישית של כמה מן הנוצצות בידועניות ארצנו, משיקה ליין מוצרי איפור משלה. ממש כמו בובי בראון, אליזבת ארדן והלנה רובינשטיין לפניה, המאפרת המנוסה תמכור מוצרים הנושאים את שמה. רק שבניגוד אליהן, דנונה רכשה ניסיון באיפור פניה המפורסמות של בר רפאלי. ואם הטופמודל מרוויחה הון בזכות הפנים האלו, אז משהו באיפור שלה עובד.

ליין המוצרים כולל תכשירי בסיס, עיניים ושפתיים. (כרגע חסרות במלאי מסקרות, אבל מובטח שהן יגיעו בקרוב). כמו כן, כולל הליין גם אביזרים משלימים. פה, יש לציין מצוי החוזק שלו בזכות מוצרים כמו ספוגית ארגונומית לגימור איפור הבסיס, נרתיק מברשות פרקטי וגם אסתטי, מגן מסקרה המאפשר מריחת מסקרה על הריסים התחתונים ללא הכתמה ומברשות איכותיות באופן כללי.

מוצרי איפור של נטאשה דנונה. זיו כפיר,
מוצרי איפור של נטאשה דנונה/זיו כפיר
מוצרי איפור של נטאשה דנונה. זיו כפיר,
מוצרי איפור של נטאשה דנונה/זיו כפיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספוגית ארגונומית לגימור איפור הבסיס: 79 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי דנונה היא לא בחרה מוצרים "באיזשהו יריד מוצרי איפור" והדפיסה את שמה על המוצרים. היא פיתחה אותם בעצמה עם "מומחים במילאנו". אין לה כוונה, היא מסבירה, להתחרות באיש. את ליין המוצרים היא פיתחה על מנת להציע מענה לצרכים בסיסיים לדעתה באיפור נכון: עמידות במים, עמידות בשעות ארוכות ומראה קליל. בחינה מקרוב של איפור הלקוחות הפרטיות של דנונה כמו נינט טייב, יעל בר זוהר וכמובן רפאלי, משקף, יש להודות, את האיכויות הללו.

צבע השיער משמש עבור דנונה, באופן מעניין המתגלה כמוצדק למדי, כבסיס להתאמת גווני האיפור. בעבודת למשל, לשיער שחור - צלליות כחול עמוק או סגול בוהק, סומק ושפתון בגוון אפרסק, לשיער חום אגוז - צלליות זהובות בשילוב סגלגלות אפרפרות, סומק ושפתון בז' או חום, לבלונד דבש - גוונים חמים כמו צללית בגוון יין, סומק ורוד-אדמדם ושפתון אדום-דודבן. לבלונדי בהיר - גוונים קרים כמו צללית ירוקה-אפרפרה, סומק ושפתון ורוד עתיק. לחום עם גווני שמש - צלליות בגווני ברונזה, סומק ושפתון קורל או ורדרד.

ליין האיפור של דנונה מוצע למכירה כרגע בסטודיו המאפרת ובחנות המקוונת. בימים אלו היא מנהלת מגעים מתקדמים לפתיחת חנויות קונספט בארץ ובעולם בשאיפה לשווק שם את המוצרים.

טווח המחירים: 49 שקלים (פאף) עד 1,990 שקלים (פלטת 28 צלליות). לא עלויות נוחות במיוחד, אבל אולי הרוכשות יצליחו גם הן לצאת עם כובב הוליוודי או לרקוד צמוד צמוד עם כוכב רוק אגדי.

להשיג בסטודיו המאפרת באחד העם 28, בנין פלטין, קומה 1, תל אביב וכן באתר הרשמי.

מחירים לדוגמא:
מייקאפים: 229 - 259 שקלים
צלליות: 119 שקלים - 129 שקלים
סמקים: 179 שקלים (לפלטה של שני גוונים)
שפתונים: 89 שקלים - 119 שקלים
פודרה אייץ-די: 179 שקלים
מברשות איפור: 99 שקלים - 270 שקלים
תיקי איפור: 790 שקלים - 1890 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully