וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'נטלמן האחרון: מייסד דיזל מגיע לביקור בישראל

10.5.2015 / 15:43

לרגל חגיגות 20 שנה לדיזל בארץ ולכבוד פתיחת חנות הדגל במתחם שרונה, יגיעו מייסד ובעלי החברה, רנצו רוסו, והמנהל האמנותי ניקולה פורמיקטי, לביקור בישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פורמיקטי ורוסו. פורצי דרך בתחומם/מערכת וואלה!, צילום מסך

לרגל חגיגות 20 שנה לדיזל בארץ ולכבוד פתיחת חנות הדגל במתחם שרונה, יגיעו בתחילת יוני לישראל מייסד החברה, רנצו רוסו, והמנהל הקריאטיבי, ניקולה פורמיקטי. במסגרת הביקור ייחשף המיצג הבינלאומי "The world of DIESEL".

רוסו, המייסד והבעלים, הידוע בכינויו "גאון הג'ינסים" של עולם האופנה, התחיל את דרכו מייצור ג'ינסים ממכונת התפירה של אמו, הקים חברה צנועה בגיל 23, ומשם פיתח אותה למימדי ענק. דיזל מעסיקה כיום עשרות אלפי עובדים ברחבי העולם, מחזיקה במאות חנויות ב-80 מדינות, ומגלגלת הכנסות שנתיות ממכירות בסך של 2 מיליארד דולר. רוסו הוא גם נשיא תאגיד OTB, שמחזיק במותגי אופנה נוספים כמו ג'אסט קוואלי, מארני, מרג'יאלה, דיסקוורד ועוד.

ואם חשבתם שבאופנה בלבד עסקינן, אז טעיתם. המיליארדר האיטלקי כבר הספיק לשתף פעולה עם פיאט ודוקאטי, לפתוח קו ייצור לאופניים, אופנועים ומכוניות, להקים קו עיצוב פנים משלו שכולל רהיטים, מטבחים וכו' ואפילו לייצר שמן זית שהוא מייצר להנאתו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתוך השקפת עולמו הפך רוסו את הדנים ממוצר בסיסי למוצר אופנתי, מושקע וחדשני ולפריט חשוב במלתחה. לדבריו, דיזל מוכרת הרבה יותר מבגדים, היא משווקת דרך חיים. "לקנות מוצרים איכותיים זה נהדר", הוא אומר, "אבל להרגיש טוב עם עצמך זה priceless". בכלל, לאורך השנים התעלם מחשיבה קונבנציונלית, דוגמא בולטת לכך היתה שב-1995, היה מבין החלוצים לאמץ את פלטפורמת האינטרנט ושנתיים לאחר מכן כבר נפתחה חנות האונליין הראשונה של דיזל.

ניקולה פורמיקטי, המנהל הקריאטיבי מזה כשנתיים, אחראי על הקו העיצובי של החברה. הוא מעצב וסטייליסט שהספיק בין היתר להיות אמון על מלתחתה של ליידי גאגא. בעברו עבד בבית האופנה טיירי מוגלר ועזב אותו לטובת מינויו הנחשק כמנהל האמנותי של דיזל.

לאורך השנים דיזל נודעה בפרסומות הפרובוקטיביות שלה, ובניסיון לעורר מחלוקת בכל מחיר, כמו למשל תמונה מפורסמת של נפגעי תאונת דרכים, שוכבים על הכביש מדממים בבגדי המותג, או תמונה של אישה שחושפת את שדיה בפני מצלמת אבטחה, או אישה שמצלמת את עצמה בזמן שאריה עומד לטרוף אותה. בלא מעט מדינות אסרו את פרסומם של חלק מהמודעות של הקמפיין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully