וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגוף שלי מדהים": היולדת הטרייה קירה נייטלי בראיון ל-Elle

16.8.2015 / 13:54

המגזין האמריקאי חוגג 30 שנה להיווסדו ומקדיש את גיליון ספטמבר לגיל 30, כשנערת השער היא השחקנית קירה נייטלי, שהפכה לאם לראשונה בחייה בחודש מאי השנה, בגיל 30. הכוכבת הבריטית צולמה לארבעה שערים אופנתיים ומוצלחים והעניקה ריאיון גלוי לב

צילום מסך

בווידיאו: קדימון של "אוורסט", הסרט החדש בכיכובה של נייטלי

מגזין Elle האמריקאי חוגג 30 שנה להיווסדו ומקדיש את גיליון ספטמבר לגיל 30. בהתאם לנושא, נערת השער שנבחרה היא השחקנית קירה נייטלי, שהפכה לאם לראשונה בחייה בחודש מאי השנה, בגיל 30. הכוכבת הבריטית צולמה לארבעה שערים אקסקלוסיביים על ידי צלמת האופנה והסלבס פאולה קודקי, והיא נראית בהם באופנת-על מאת ראלף לורן קולקשן, Loewe, שאנל ופראדה.

המועמדת לאוסקר עבור תפקידה ב"משחקי חיקוי" תוארה על ידי המגזין כ"יפה, מוכשרת, משכילה, עם ראש פתוח, דעתנית, פמיניסטית ואופנתית". למרות העדפתה הידועה לשמור על חייה הפרטיים הרחק מהעין הציבורית, נייטלי העניקה למגזין ריאיון מעניין בו דיברה בגילוי לב על חייה מאז שהפכה לאם, ואף חשפה את שמה של בתה המשותפת לה ולבעלה המוזיקאי ג'יימס רייטון: אידי.

קירה נייטלי על שער מגזין Elle, ספטמבר 2015. PAOLA KUDACKI, סריקה
מעיל וחגורת עור של ראלף לורן קולקשן/סריקה, PAOLA KUDACKI

אהבה חדשה בחייה: "עניין האהבה הוא מדהים. זה משהו מאוד ראשוני. זה די מדהים", היא אומרת על תחושותיה לתינוקת. "והיכולת לא לישון ולהמשיך כרגיל, זה לא הכי קל - אף פעם לא חשבתי שאני באמת אצליח לעשות את זה".

בעקבות הלידה היא מקבלת את גופה: "אני חייבת להודות, כאישה את שונאת חלקים מסוימים בגופך. יש תקופות שאת מסתכלת במראה וחושבת 'אוי, אם רק היו לי רגליים אחרות, או ידיים או כל דבר אחר. אבל אחר-כך את בהריון ומניקה וחושבת, 'וואו הגוף שלי מדהים. אני אף פעם לא אתלונן עליו יותר, כי הוא עשה את כל זה וזה פאקינג מדהים".

קירה נייטלי על שער מגזין ELLE, ספטמבר 2015. PAOLA KUDACKI, סריקה
ז'קט LOEWE; עגילי DE GRISOGONO/סריקה, PAOLA KUDACKI

שנות העשרים המבאסות: "כאדם, את משתנה הרבה, ואת מנסה להבין דברים. יש אנשים שמשתוללים ונהנים ולא נזהרים מכלום. אני היית ההפך הגמור", היא מסבירה. "הייתי ביישנית מאוד. לקח לי זמן רב להפסיק לנסות לרצות אנשים ולהרשות לעצמי ליהנות. זה הדבר הכי קשה בלצאת מהראש שלך ולהפסיק לחשוב 'יש משהו שאני חייבת לעשות, יש דרך שבה אני חייבת לנהוג, להתלבש'... כל הדברים האלו שאת חייבת, אפשר לטבוע בהם".

על הטיפול הפסיכולוגי בצעירותה: "אני לגמרי ממליצה על כך", היא מדגישה. "אני לא עושה את זה כרגע, אבל בתחילת שנות העשרים שלי, כשהכל נראה לי מדהים, עשיתי את זה. אני חושבת שכשאת ברגעים האלו בחיים ואת רוצה לעבור אותם, את צריכה לעשות מה שעוזר לך. צריך לתת לזה הזדמנות, לנסות כל מה שעשוי לעזור".

קירה נייטלי על שער מגזין ELLE, ספטמבר 2015. PAOLA KUDACKI, סריקה
צבעונית ומושכת בשמלת שאנל/סריקה, PAOLA KUDACKI

על יום הולדתה השלושים: "הייתי בהריון מתקדם. לא יכולתי לשתות - מה הקטע בלחגוג יום הולדת 30 אם אי אפשר להשתכר? אבל בעלי סידר הכל. הוא ארגן ארוחת צהריים נהדרת באחת המסעדות האהובות עליי. היינו עשרים איש וכולם היו חמודים ביותר. הם ניסו להוכיח שאני יכולה להישאר פיכחת וליהנות מאוד, רק שהם התחילו לשתות בעצמם. אחר-כך הם באו אלינו, הבית היה מלא בבלונים שנכתב עליהם יום הולדת שמח קירה, אבל הם היו כולם מחוקים לגמרי. הם נשארו עד שתיים או שלוש לפנות בוקר, והנה אני בחודש שמיני, עירנית לחלוטין. היה כיף, אבל לא מה שתיארתי שיהיה ביום הולדת 30 שלי".

בחודש הבא ייצא לאקרנים "אוורסט", סרט חדש של נייטלי עם ג'ייק ג'ילנהול, רובין רייט וסם וורת'ינגטון, המבוסס על סיפור אמיתי - אסון משלחת העפלה להר האוורסט ב-1996. נייטלי מגלמת בסרט אישה בהריון.

קירה נייטלי על שער מגזין ELLE, ספטמבר 2015. PAOLA KUDACKI, סריקה
אלגנטית בשמלת פראדה/סריקה, PAOLA KUDACKI

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully