וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס VMA: כל הנפילות וההברקות על השטיח האדום

31.8.2015 / 9:08

בגלל המוזיקה? בגלל השמלות: טקס פרסי הווידיאו של MTV לשנת 2015 התקיים הלילה בלוס אנג'לס וסיפק לכוכבות הזדמנות מגה-מסוקרת להוכיח את כשרונן בשדרוג מדד הסטייל או להציג מפלה אופנתית מביכה. אז מי הרימה ומי פישלה?

רויטרס

קים קרדשיאן

קים קרדשיאן וקניה ווסט בטקס VMA 2015. GettyImages
כמעט חוללה מהפכה תודעתית, ואז איכזבה/GettyImages

נכון, ההיריון מגביל וצריך להתחשב. נכון, לא מדובר בנתונים טבעיים כמו של ג'יזל. ועדיין - האישה שכמעט חוללה מהפכה תודעתית בכל הנוגע לחיבור שלה לסטייל איכותי, ואף זכתה להערכה מצד גורמים בכירים ומתנשאים בעולם האופנה, הצליחה אמש לאכזב. ועוד לא סתם לאכזב - עשתה זאת בשמלה בעיצוב של לא פחות מבלמיין פריז. שמלת מקסי בגוון השיק הצבאי (הנכון) מעוטרת שרוכים במחשוף המפורסם ביקום, מציגה איך עדיף שלא להתלבש כשאת בשלישי השני להריונך. גם כשאת אוחזת לצדך את בעלך, האקססורי הכי מחמיא.

קיילי ג'נר

קיילי ג'נר בטקס VMA 2015. GettyImages
שיקית במיקרו-מיני/GettyImages

קיילי ג'נר מצילה את כבוד המשפחה, אם בכלל נותר ממנו משהו, בשמלת מיקרו-מיני יפה ומחמיאה בצבע ניוד מוזהב, מעוטרת סריגה איכותית. שמלות דומות מבית האופנה הנחשב בלמיין ניתן היה לראות על אחותה הגדולה קים בימים טרום חתונתה במהלך חופשה אופנתית במיוחד בפריז. כאן בטקס קיילי חושפת רגליים חטובות ושיער במראה קלאסי שיירשם לה כנקודת זכות בלתי נשכחת.

מיילי סיירוס

השטיח האדום בטקס פרסי VMA 2015. GettyImages
תחפושת שנדליר/GettyImages

מיילי סיירוס זונחת את מדבקות הפטמות הידועות לשמצה לטובת שלייקס כסוף שמחובר למשהו שאמור להיות פריט לבוש. תחפושת השנדליר המנצנצת בעיצוב ורסצ'ה עם שרשרת הסתרת המבושים שולבה עם מגפיים גבוהים וקוקו-חייזר. למרות הפריק-שואו, חייבים להודות שהיא נראית מעולה.

ג'יג'י חדיד

ג'יג'י חדיד בטקס פרסי VMA 2015. GettyImages
מדד האקזוטיקה בעלייה/GettyImages

כמה שיק. כמה פינס. הדוגמנית הכי אקזוטית מקפיצה את האקזוטיות שלה שני צעדים קדימה בשמלת-בגד גוף סקסית בצבע הכי סטייל שיש, בעיצוב אמיליה וויקסטד, שמוציאה מהשיזוף שדפקה הקיץ את המיטב. ולחיזוק המראה המנצח שילבה ג'יג'י איפור טבעי.

קארה דלווין

קארה דלווין בטקס פרסי VMA 2015. GettyImages
מביאה לנו נחת/GettyImages

קארה דלווין היא דוגמנית תוססת שאף פעם לא מאכזבת עם שום אאוטפיט. נכון, ראינו אותה כבר במראות זוהרים יותר, מתוחכמים יותר, מקוריים יותר, אדג'יים אפילו. ועדיין, גם שמלת כוכבים סולידית במקצת מבית סן לורן מצליחה להביא לנו נחת.

טיילור סוויפט

טיילור סוויפט בטקס פרסי VMA 2015. GettyImages
המנצחת הגדולה של הערב בכל התחומים/GettyImages

טיילור סוויפט היתה הזוכה הגדולה של הערב גם בתחום הסטייל. מעבר לעובדה שהיא השכילה להבריק על השטיח האדום במכנסיים, כוכבת הפופ הגיחה בחליפה תואמת מבית אשיש, שמשדרת קוליות בלתי מתאמצת ועדיין זוהרת מספיק בשביל לפזר גלאם הכרחי. גם האיפור החתולי ראוי לשבח.

קלי אוסבורן

קלי אוסבורן בטקס פרסי VMA 2015. GettyImages
צו הרחקה מהשטיח האדום/GettyImages

המורה לאזרחות קלי אוסבורן הגיעה אמש לטקס הנוצץ וחשבה לרגע שהפריזורה הסגולה והמיותרת שלה תציל אותה מהמצב. נראה כי היא זקוקה דחוף לשנת שבתון.

בריטני ספירס

בריטני ספירס בטקס VMA 2015. GettyImages
אופס, פישלה שוב/GettyImages

אופס, בריטני ספירס עשתה זאת שוב: היא הניחה שאנחנו בתחילת שנות ה-2000, היא חשבה בטעות שהיא ג'ניפר לופז, והיא החליטה שנשימה זה אוברייטד. שמלה מבית העיצוב הסעודי Labourjoisie מוכיחה שהרבה כסף לא תמיד שווה אופנה איכותית.

FKA טוויגס

FKA טוויגס בטקס VMA 2015 לובשת אטלייה ורסצ'ה. GettyImages
אדג'ית גם ללא הדפסי פין/GettyImages

המוזיקאית האדג'ית FKA טוויגס מבהירה שהמלתחה שלה כוללת דברים נוספים מלבד שמלות בהדפסי בולבול ששוברות את הרשת, ומפתיעה בשמלה חשופה ושקופה של אטלייה וסרצ'ה. לא הדגם הראשון שהיינו חושבים שהיא תבחר לעצמהף אבל סחתיין על הגיוון.

ריטה אורה

ריטה אורה בטקס VMA 2015. GettyImages
קלישאה של עצמה/GettyImages

מחשוף עמוק? יש. שסע נועז? בטח יש. שיזוף מוגזם? למה לא. נוצות? גם. בלונד אסוף הדוק ועשוי לתפארת? בוודאי. ריטה אורה בשמלה של וירה וונג נופלת בכל הקלישאות של הדיווה על השטיח האדום. לחובבי הז'אנר.

ניקי מינאז'

ניקי מינאז' בטקס VMA 2015. GettyImages
הכי שוק שיש/GettyImages

ניקי מינאז' בשמלת ברונזה שקופה וחושפנית במיוחד, נטולת כל מקוריות או סטייל, גם היא כמו בריטני בעיצוב Labourjoisie. אחר כך את מתפלאת שישבנים אחרים זוכים לסיקור מוצלח יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully