וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל אובמה לא עוצרת בצהוב

14.1.2016 / 8:34

האישה הראשונה של אמריקה לבשה שמלה צהובה ויצרה אפקט קייט מידלטון כאשר אותה שמלה הפכה לסולד אאוט תוך דקות ספורות. הדגם בעיצוב נרסיסו רודריגז מקולקציית סתיו 2015 מוצע כעת באתר ב-70% הנחה במחיר של 628 דולרים

מישל אובמה בשמלה הצהובה של נרסיסו רודריגז. AP
שמלת מריגולד נטולת שרוולים מצמר קרפ באורך מידי/AP

הגברת הראשונה של אמריקה כיכבה שלשום בשמלה צהובה מבית נרסיסו רודריגז ויצרה אפקט קייט מידלטון כאשר השמלה הפכה לסולד אאוט תוך דקות מרגע הופעתה בתקשורת. הבחירות האופנתיות של מישל אובמה הפכו בשנים האחרונות לדיון נרחב ברחבי העולם, בדומה להתעסקות במלתחה של קייט מידלטון. אבל בניגוד לדוכסית מקיימברידג' שזוכה לקונצנזוס ואף לסיקור אובססיבי בשל בחירות לא נועזות וגוף של בובת חלון ראווה - ההתעניינות לה זוכה אובמה נשארת לרוב בגדר ההתעסקות במדיות השונות.

מישל כאמור הגיעה לאירוע שנערך בוושינגטון די.סי, לנאום "מצב האומה" השנתי של בעלה הנשיא בקונגרס, כשהיא לבושה בשמלת מריגולד, נטולת שרוולים, מצמר קרפ באורך מידי ובגוון צהוב נוטה לזהב. מחיר השמלה, שעוצבה כחלק מאוסף סתיו 2015, היה בעונה 2,085 דולר, ושלשום היא כבר הוצעה למכירה בסייל של 70% הנחה, כשהמחיר עומד על 628 דולר לפני תוספת המס הנהוגה בארה"ב.

זו לא הפעם הראשונה שהפירסט ליידי לובשת בגד בעיצובו של רודריגז, בן למהגרים מקובה. בשנת 2008, ערב הבחירות הראשונות לנשיאות, היא בחרה בשמלה בשחור ואדום מקולקציית קיץ 2009 של המעצב כמחווה להתחממות היחסים עם קובה.

מישל אובמה בשמלה הצהובה של נרסיסו רודריגז. AP
ידועה בחיבתה לצבעים נועזים ובולטים/AP
מישל אובמה בשמלה הצהובה של נרסיסו רודריגז. AP
פופולרית בכל צבע/AP
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השמלה בתצוגת האופנה של נרסיסו רודריגז. המעצב הלביש את אובמה גם בערב הבחירות הראשונות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully