וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאנה בתפקיד הדודה, מדונה בתפקיד פרינס: השטיח האדום של הבילבורד

23.5.2016 / 14:27

בריטני שימחה בשמלת בגד-גוף צמודה, מילה קוניס וג'סיקה אלבה הקסימו בקוטור לבנוני, סיארה לבשה מותג כלות ישראלי, מדונה הציגה מחווה לפרינס, סלין דיון עפה על עצמה, ריהאנה איכזבה - כל מה שהיה שווה לראות על השטיח האדום בטקס פרסי הבילבורד אתמול בלאס-וגאס

רויטרס

בווידאו: השטיח האדום של טקס פרסי הבילבורד, לאס-וגאס, 22 מאי 2016

בדרך-כלל אין לנו שום בעיה עם בחירות השטיח האדום של ריהאנה. החל מטקסי הפרסים של MTV ועד גאלת המט, רירי מפגינה בקביעות תעוזה, דמיון והרבה צבע. גם גזרה הורסת ויופי טבעי כמובן תורמים למראות הבלתי נשכחים של המוזיקאית בת ה-28 על השטיח האדום. אבל אתמול בטקס פרסי הבילבורד לא ממש הצלחנו להסביר את המראה הכה אפרורי שלה.

בשמלת מעיל סתמית מקולקציית עבר כלשהי של טיירי מוגלר, ריהאנה איכזבה את כל מי שציפה לעוד מראה מהפנט נוסח "השמלה העירומה" של טקס פרסי מועצת האופנה האמריקאית לפני שנתיים. הבחירה הלא מוצלחת בשמלת דודה בלטה על רקע האופנה הבלתי מתפשרת של מתלבשות אחרות באירוע. חיתוכי לייזר, צבעים מטאליים, תחרות, רשתות, מחשופים ושסעים - היה מעניין בכל נקודה על השטיח האדום של הטקס.

ריהאנה לובשת וינטג' תיירי מוגלר בטקס פרסי בילבורד, לאס וגאס, 22 מאי 2016. GettyImages
לא הרשימה. ריהאנה בשמלת וינטג' של טיירי מוגלר/GettyImages

מילה קוניס וג'סיקה אלבה הקסימו בשמלות מיני של זוהיר מוראד, זנדאיה ממשיכה לבסס את מקומה כילדת דיסני שהייתה לנסיכת שטיח אדום עם אנסמבל שני חלקים בגוון ניוד-פודרה של קלווין קליין, סיארה לבשה שמלת גליה להב חושפת סרעפת וסקסית, בריטני ספירס הפגינה פיטינג מופלא עם שמלת בגד-גוף אדג'ית של רים אקרה שאובזרה בעקבי רשת גלדיאטור, מדונה ערכה מחווה ברורה ומרגשת לפרינס בחליפת מאה ה-19 סגלגלה וחולצת גימורי ראפלס לבנה וסלין דיון ערכה מחווה לעצמה, או יותר נכון לסלין הגדולה מהחיים של שנות השמונים בלאס וגאס. בטקס שנערך בעיר ההימורים, הבידור, המלונות והקניות, שמלת הזהב האסימטרית שלה היתה הבחירה הכי נכונה.

איזה לוק הכי אהבתם? הצביעו והשפיעו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully