וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם קובעים: מהי השמלה השערורייתית בהיסטוריה?

27.5.2016 / 11:23

בלה חדיד בלי תחתונים, גווינת בלי חזייה, מדונה חושפת ישבן, ריהאנה מציגה פטמות וליידי גאגא לובשת סטייקים חיים. הרבה מראות בלתי נשכחים הפציעו בתולדות השטיח האדום. כמה מהם מתוך כוונה ליצור מהומה, ואחרים נולדו כתוצאה מחוסר טעם משווע. איזו כוכבת עברה את הגבול?

אימג'בנק GettyImages

בווידיאו: השמלה השערורייתית של בלה חדיד בפסטיבל קאן, בשבוע שעבר

אירועי השטיח האדום הם תמיד חגיגה גדולה עבור חובבי אופנה באשר הם. טקסי פרסים, פסטיבלי סרטים, גאלות ופרימיירות הם אטרקציה הרבה בזכות אופנת השטיח האדום. כוכבות מודעות להשפעה העצומה של המראה שלהן על הקריירה או על פרויקט שהן מבקשות לקדם, אז ההכנות הן בהתאם. מחשבה רבה מוקדשת שבועות ואף חודשים לפני לאירוע. התוצאות - לעתים מרהיבות, לעתים מאכזבות ולעתים שערורייתיות.

במקרים מסוימים שערורייה, בקנה מידה כזה או אחר, מתקיימת ככל הנראה מבלי שהמתלבשת התכוונה לכך. למשל, סלין דיון וחליפת הגב המשונה שלה או גווינת פאלטרו והשמלה השקופה שלה ("הייתי צריכה ללבוש חזייה", היא אמרה לאחרונה על השמלה השקופה המפורסמת). אך במרבית המקרים, יש מקום להניח שהייתה כוונה מראש לגרום לשערורייה. כשליידי גאגא לובשת שמלה שעשוייה מסטייקים חיים או כשמדונה (בגיל 57) לובשת שמלה חושפת ישבן, למשל. ליקטנו עבורכם כמה מראות שיישארו לעד חקוקים בתולדות אופנת השטיח האדום. אילו כוכבות עברו את הגבול? הצביעו והשפיעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully