וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוך מעל סווטשירט: קים קרדשיאן מסבירה את האובססיה החדשה שלה

23.8.2016 / 12:55

לאחרונה מתעקשת הכוכבת להשתחל אל תוך מחוכים צמודים שנלבשים מעל חולצות אוברסייז - אותן היא לוקחת מההאזבנד קניה. המראה האדג'י, שספק אם הוא מחמיא, בהחלט מספק טוויסט מרענן. "אני הולכת להמשיך להתלבש ככה עד שיימאס לי"

splash

בווידיאו: מראה מפוקפק מבית היוצר של ק.ק - ז'קט שעליו מתנוסס פרצופה.

בגיליון יוני 2016 הציג מגזין ווג אוסטרליה את קים קרדשיאן, האישה הכי מצולמת בעולם, במראה נטורל ורענן (עד כמה שאפשר, כן?) שהדגיש את היופי הטבעי שלה. עשרה מחוכים בגוונים בהירים נתפרו במיוחד ליום הגדול, אליהם השתחלה הגברת בעבודת סטיילינג מוצלחת הכוללת צירוף של המחוכים לטי שירטס בגוונים בהירים אביביים של לבן וניוד. הויז'ן האופנתי, שכלל גם פריטים בעיצוב ההאזבנד קניה, הציג בסטייל מעודן את הקימורים המפורסמים והענוגים שלה.

קימי לקחה את הטוויסט והלכה איתו אל מחוץ לסטודיו הצילום. כך היא נצפתה בחודשים האחרונים בחולצות טי בגזרת אוברסייז או בסווטשירטים גדולים כשמעליהם מחוך סקסי וצמוד היושב מתחת לחזה. מחמיא? לא בטוח. אדג'י ומרענן? בוודאי. עם כל הכבוד לחוש האופנתי של קימי, הטרנד נצפה לראשונה על מסלולי התצוגות הנחשבות, לצד הלוק המציג חזיות בגזרות שונות מעל חולצה. הזליגה אל מדורי הפפראצי ואל הרחוב כבר מבטיחה שחיקויים רבים יצוצו בקרוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך הכל התחיל: מחוך מעל טישירט במראה טבעי ומעודן/מערכת וואלה!, צילום מסך

כעת קים מעניקה לעולם הסבר על אובססיית המחוך, ומסבירה מאין הגיעה ההשראה. "זה בזכות בעלי" סיפרה לאתר הפינגטון פוסט. "הוא הרכיב לי את הלוקים, שעובדים מצוין. אני לובשת את החולצות שלו, וזה יוצר מראה חמוד שקל לאימוץ. אני הולכת להמשיך להתלבש ככה עד שיימאס לי".

כשחושבים על המילה מחוך בהקשר של קים קרדשיאן מיד עולות לראש תמונות הסלפי הרבות שלה ושל אחיותיה קלואי, קורטני וקיילי, בהן נראות הטראשיות כשהן חנוטות במחוכים מחטבים בשלל צבעים וטקסטורות. הטרנד המכאיב תפס תאוצה בעולם, עד כדי כך שהרשות לפיקוח על פרסומות בבריטניה פסלה לשידור פרסומת שמעודדת שימוש במחוך של חברת Velform Miniwaist, כיוון שהיא מעודדת תפישת גוף מוטעית ופגיעה עצמית. אך במקרה הזה מדובר במחוכים אופנתיים למטרות סטייל בלבד. נסו את זה בבית.

עוד באותו נושא:

חזיות במקום חולצות: טרנד הלנז'רי כובש את עולם האופנה
קלואי קרדשיאן במראה אופנתי משודרג מאי פעם
הלוק החדש של בנות קרדשיאן-ג'נר: "שכחתי את המכנסיים בבית"

עוד באותו נושא

חושניים ואופנתיים: קים וקניה מכניסים מצלמה למיטה

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן בסווטשירט עם מחוך מתוך גיליון יוני 2016 של ווג אוסטרליה. ווג אוסטרליה, סריקה
עם סווטשירט של קניה. לוק נוסף מתוך הפקת האופנה/סריקה, ווג אוסטרליה

מצעד המחוכים של קים קרדשיאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully