וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארס דבורים, אבקת סקס ושיעורי בלט: גווינת פאלטרו מוציאה לכולנו את העיניים

18.10.2016 / 7:54

גורו הבריאות ואושיית הסטייל בת ה-44 נכנסת לדמות הפאם פאטאל ומשתעשעת בצילומים בסופר-מרקט עבור מגזין הארפר'ס בזאר. היא מציגה גוף שרירי משורטט ופנים נטולות בוטוקס מעוררי קנאה. איך לעזאזל היא נראית ככה? בעזרת שגרת טיפוח ביזארית שעולה 65,000 שקלים בחודש

צילום מסך

בווידיאו: שי לחג לגולשות - תרגילי חיטוב הרגליים של גווינת פאלטרו, באדיבות מגזין SELF.

היא הפכה לשנויה במחלוקת עקב סגנון חיים שנחשד כתמהוני עבור אומה שסוגדת לקרדשיאנס

בזמן שהיינו מבוסמים מחוסר ההבנה לגבי האם זה ערב חג או בעצם שבת, אם יש גן או קייטנה ולמה אין בית ספר כל כך הרבה ימים, מגזין הארפר'ס בזאר חשף את נערת השער של מהדורת נובמבר 2016: זוכת האוסקר, גורו הבריאות, אושיית הסטייל והאקסית של כריס מרטין - גווינית פאלטרו. והאמת? ממש התגעגענו.

אמנם בשנים האחרונות היא הפכה לשנויה במחלוקת עקב אימוץ סגנון חיים שנחשד כתימהוני עבור אומה שסוגדת למשפחת קרדשיאן, אבל העובדה שהיא עדיין רותחת בגיל 44 מהווה תשובה מוחצת לכל המצקצקים. עם איברי פנים במראה לא מטופל וגוף שנראה ספורטיבי ללא התערבויות כירורגיות, פאלטרו היא האנטיתזה לגוף המקומר ולשלל הניתוחים הפלסטיים של הכוכבת הכי מסוקרת בעולם כרגע, וזה לגמרי מרענן.

גווינת פאלטרו בגיליון נובמבר 2016 של הארפר'ס בזאר. Alexi Lubomirski, סריקה
איברי פנים במראה לא מטופל וגוף שנראה ספורטיבי ללא התערבויות כירורגיות, מראה מרענן בתקופה זו. פאלטרו במגזין הארפר'ס בזאר/סריקה, Alexi Lubomirski
קרם פנים מארס דבורים, סרום לעיניים מתפוחים, אבקת סקס טבעית לארוחת בוקר וטיפול באדי חום לרגליים הם רק חלק מהרשימה

ולא שהיא נעדרת אובססיות בשגרת הטיפוח שלה, שמוערכת על פי דיווחים ברשת כ-14,000 ליש"ט בחודש - כלומר כ-65,000 שקלים. שהייה בסלון המתמחה בעקיצת דבורים ומריחה יומיומית של קרם פנים מארס של דבורים, סרום לעיניים מתאי גזע של תפוחים, הוספה של אבקת 'סקס דאסט' לארוחת הבוקר - תערובת של סופרפוד שאמורה להגביר את האנרגיה המינית, שיעורי בלט וטיפול באדי חום לרגליים הם רק חלק מהרשימה שמרכיבה את החשבון שיכול להאכיל חצי מההומלסים באל.איי.

תוסיפו לזה את העובדה שאלו גם ההמלצות שלה באתר Goop, כלומר חוסר הבנה שהקהל הרחב אינו יכול להרשות לעצמו לייף סטייל של אשת אוליגרך, ובשילוב אטיטיוד של בת אצולה בריטית, ותבינו לבד מדוע העם האמריקאי לא מתחבר אליה.

בסדרת הצילומים שמלווה את כתבת השער נראה כי הקונספט הנבחר נועד להצדיק ולהגביר את מכירות הסקס דאסט שנמכר באתר שלה. העלילה מתמקדת בפאם פאטאל מפתה בסופר-מרקט, החושפת גוף שרירי בלי טיפת שומן באמצעות מלתחה שחורה המורכבת משמלות, ז'קטים, בגדי ים, עקבים והמון יהלומים, שיער בלונדיני גולש, עור שזוף ושפת גוף חזקה.‎

גווינת פאלטרו בגיליון נובמבר 2016 של הארפר'ס בזאר. Alexi Lubomirski, סריקה
לייף סטייל של אשת אוליגרך בשילוב אטיטיוד של בת אצולה בריטית/סריקה, Alexi Lubomirski

בריאיון היא נשבעת שהיא לא נעזרת בבוטוקס והעובדה שהיא נראית כך נעוצה בין היתר בסקס דאסט ובעוד מוצרים שמשווקים, כמה מפתיע, באתר שלה. חושקת בשיער גולש כמו בתמונה? גם לזה יש לה פתרון למכירה - מי ים בתוליים ממעמקי האוקיינוס ושמן ימי בתוספת חלבון ואבץ.

ואם נשים רגע את הציניות בצד, פאלטרו לגמרי מוציאה לנו את העיניים עם הגוף השרירי המשורטט שלה, והפנים שלא ממש השתנו בעשרים שנים האחרונות. דווקא המאמץ לשדר סקסאפיל פחות עבד לה הפעם, אולי כי פשוט אי אפשר בכוח להשיג את התכונה החמקמקה הזו במידה והיא לא קיימת. מה שכן, האקס בראד בדיוק יצא לשוק, וגווינית כבר גרושה למעלה משנתיים, כך שממש בא לנו על קאמבק או לפחות קלוז'ר מסקרן. לטיפולכם נודה.

גווינת פאלטרו בגיליון נובמבר 2016 של הארפר'ס בזאר. Alexi Lubomirski, סריקה
שיער בלונדיני גולש, עור שזוף ושפת גוף חזקה/סריקה, Alexi Lubomirski
גווינת פאלטרו בגיליון נובמבר 2016 של הארפר'ס בזאר. Alexi Lubomirski, סריקה
למרות הסגידה למראה, דווקא המאמץ לשדר סקסאפיל פחות עבד לה הפעם/סריקה, Alexi Lubomirski
גווינת פאלטרו בגיליון נובמבר 2016 של הארפר'ס בזאר. Alexi Lubomirski, סריקה
בריאיון היא נשבעת שהיא לא נעזרת בבוטוקס והעובדה שהיא נראית כך נעוצה בין היתר בסקס דאסט/סריקה, Alexi Lubomirski
גווינת פאלטרו בגיליון נובמבר 2016 של הארפר'ס בזאר. Alexi Lubomirski, סריקה
פתיינית בצילום השער. גיליון נובמבר 2016/סריקה, Alexi Lubomirski

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully