וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מידלטון סוגרת עוד שנה מוצלחת: 25 המראות הכי יפים ב-2016

26.12.2016 / 0:19

מעצבי-על לצד רשתות עממיות, אופנה דיפלומטית בשירות הממלכה וביגוד ממוחזר שראינו קודם - הדוכסית מקיימברידג' לבשה את כל מה שהיא אוהבת בשנה החולפת, שהייתה גדושה בביקורים רשמיים נוטפי סטייל. הנה מה שאהבנו, ולפי נתוני הצפייה כנראה שגם אתם

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

בווידיאו: וויליאם, קייט ושני ילדיהם, ג'ורג' ושרלוט, מגיעים לביקור רשמי בקנדה, ספטמבר 2016.

מאז אירוסיה של קייט מידלטון לנסיך וויליאם בסתיו 2010, עיני כל העולם נשואות לאופנה של מלכת בריטניה לעתיד. אחת העם שנישאה לתוך בית המלוכה הבריטי הוכיחה פעם אחר פעם בחירות מצוינות באירועים ייצוגיים ובחיי היומיום. כמובן, היא מקדמת אינטרסים דיפלומטיים בריטיים באמצעות אופנה, כמו גם מותגים בריטים. החביבים עליה הם אלכנסדר מקווין, בית אופנת העל שגם אחראי כזכור על שמלת הכלולות האיקונית שלה; מעצבת אופנת הערב והכלות ג'ני פקהאם; וקת'רין ווקר, מעצבת ביגוד אלגנטי שהלבישה רבות גם את הנסיכה דיאנה. לצד מותגי העל הללו, קייט לובשת כידוע גם אופנת רשתות המונית. מדי פעם הא תיראה (נהדר) בזארה או בטופשופ. השנה החולפת לא הייתה שונה.

מימין לשמאל: קייט מידלטון בשמלת סלף פורטרט, בשמלת ג'ני פקהאם ובשמלת דולצ'ה וגבאנה, 2016. GettyImages
השראה נמשכת. מידלטון בשלושה מתוך עשרות מראות סוחפים בשנה החולפת/GettyImages

לאחרונה בארוחת ערב דיפלומטית בארמון בקינגהאם, היא לבשה שמלת נשף אדומה של ג'ני פקהאם שאובזרה עם כתר יהלומים ופנינים מאוסף בית המלוכה, ששימש רבות את הנסיכה דיאנה. מראה ששידר את המסר הנכון - המארחת היא מלכה לעתיד - וגם המיס את לבם של בריטים רבים מוכי נוסטלגיה וגעגועים שתמיד שמחים להיזכר בנסיכה דיאנה.

שמלת פרין חושפת כתפיים עם חצאית A ארוכה נרכשה על-ידה בשני צבעים, שחור ואדום, ושתי הגרסאות החמיאו לגזרתה הגבעולית; מעיל צמר שחור עם רכיסה כפולה של דיאן פון פירסטנברג היה הדבר הנכון ללבוש ביום הזיכרון הכללי בבריטניה; שמלת סלף פורטרט עם תחרה וחצאית פליסה באורך הרצפה הוכיחה שלא צריך הון כדי להיראות כמו נסיכה; חליפת חצאית בתכלת בייבי של קת'רין ווקר שהיא לבשה לביקור בהולנד (שהיה ביקור סולו ראשון בחו"ל), הזכירה את ג'קלין קנדי, וזה תמיד טוב; סדרת מראות ברוח בוהו אסייתי בביקור בהודו ובבהוטן התגלתה כדיפלומטיה מזהירה, כולל שמלת טופשופ שהיא לבשה להאכלת פילים בספארי בהודו; בחליפת חצאית משובצת באדום-לבן של איפונין לונדון (מותג הקרוי על-שם דמות פיקטיווית מהרומן הקלאסי של ויקטור הוגו" עלובי החיים") היא בלטה בסגנון רטרו וצבע מלא חיים ביום חורף סגרירי. והיו עוד מראות השראתיים. בחרנו 25.

עוד באותו נושא:

יום השנה למותה: כל הפעמים בהן ראינו את קייט וחשבנו על דיאנה
אנה וינטור בהלם: קייט מידלטון נוחתת לראשונה על שער ווג בריטניה
אופנה דיפלומטית: קייט מידלטון מעבירה מסרים באמצעות בגדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully