וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכנסיים על השטיח האדום: מג'וליה רוברטס ועד אמה סטון

10.1.2017 / 8:09

בעוד שרוב הכוכבות בחרו ללבוש לטקס גלובוס הזהב שמלות מפוארות ונשיות, השחקנית אוון רייצ'ל ווד הלכה על חליפת טוקסידו, במראה מפוצץ בסטייל ומגובה בסטייטמנט פוליטי. אבל כוכבת "ווסטוורלד" לא היתה הראשונה לעשות זאת. נזכרנו ברגעי החליפה הגדולים

רויטרס

בווידיאו: מה לבשו שאר הכוכבות בטקס גלובוס הזהב?

אוון רייצ'ל ווד לובשת מכנסיים על השטיח האדום של טקס גלובוס הזהב ינואר 2017. GettyImages
רשמה עוד הופעה אנדרוגנית מרשימה. אוון רייצ'ל ווד בחליפת טוקסידו של אלטוזארה, שלשום בגלובוס הזהב/GettyImages
"אין לי משהו נגד שמלות. אבל חשוב לי שנערות צעירות יבינו שהן לא חייבות ללבוש שמלה, ושהן יכולות להיות עצמן"

אוון רייצ'ל ווד רשמה אמש בטקס גלובוס הזהב עוד הופעה אנדרוגנית מרשימה, וצעדה על השטיח האדום עם חליפת טוקסידו בשחור ולבן בעיצובו של ג'וסף אלטוזארה. בעוד שהרוב המוחץ של השחקניות בחר בשמלות מקסי מפוארות ונשיות, כוכבת "ווסטוורלד" בת ה-30 החליטה ללכת על מראה מפוצץ בסטייל ומגובה בסטייטמנט פוליטי. "זו המועמדות השלישית שלי והפעם השישית שלי בגלובוס הזהב, ותמיד לבשתי שמלות", היא הסבירה לגדודי התקשורת שמילאו את רחבת הכניסה של הבוורלי הילטון, "אין לי שום דבר נגד שמלות, להפך. אבל חשוב לי שנערות צעירות יבינו שהן לא חייבות ללבוש שמלה, ושהן יכולות להיות עצמן כי הן שוות את זה".

ווד דיברה גם על השפעתו של דייויד בואי המנוח על בחירתה בטוטאל לוק שנחשב גברי, כולל התסרוקת הפאנקית הקצרה. "השנה בחרתי בהומאז' למרלן דיטריך ודיוויד בואי שציין יום הולדת 70 השבוע", היא הוסיפה.

אוון רייצ'ל ווד לובשת מכנסיים על השטיח האדום של טקס גלובוס הזהב ינואר 2017. GettyImages
הלכה על מראה גברי בהומאז' למרלן דיטריך ודיוויד בואי/GettyImages

כבר עשרים שנה שווד מפתחת את הסגנון האישי שלה אל מול הפלאשים, כשעמוד התווך המרכזי נשען על לוק הטום בוי עם תספורות קצרות א-סימטריות וחליפות רוקנ'רוליות, לא פעם לצד אודם אדום ואיפור עיניים כבד. מי שמזוהה יותר מכל עם החזון של חליפה גברית לנשים הוא המעצב המנוח איב סאן לורן, שטבע את המונח סמוקינג בשנת 1966 עם חליפה שחורה איקונית. תרומה נוספת לווייב הבועט של המראה האנדרוגיני שייכת לצלם הלמוט ניוטון ז"ל, שבעבודתו המוערכת השתמש לא מעט בסטייל המדובר והציג אותו תחת מעטה של סקסאפיל מהפנט.

שורת השחקניות שבחרו בחליפה מתישהו באירוע שטיח אדום ארוכה במיוחד וכוללת את אמה ווטסון, מדונה, ג'ניפר אניסטון, אנג'לינה ג'ולי (בהופעה זוגית תואמת עם האקס בראד פיט), ריהאנה, קים בסינג'ר, אלכסה צ'אנג, בלייק לייבלי, קייט בלאנשט, גווינת פאלטרו, גל גדות ועוד. אלו לרוב בחרו לוותר על שמלה אבל לא במסגרת טקס חשוב כמו הגולדן גלוב. מי שכן העיזו והגיעו לאוסקר עם חליפת מכנסיים בעבר הן דיאן קיטון ואלן דג'נרס, ואילו ג'וליה רוברטס לבשה חליפת אוברסייז אפורה של ארמני פלוס עניבה עת זכתה בגלובוס הזהב בשנת 1990 על תפקידה בסרט "מגנוליות מפלדה".

חלוצות הז'אנר מלבד דיטריך האלמותית הן בריז'יט בארדו בשנת 1961, קת'רין הפבורן ב"סיפורי פילדלפיה" בשנת 1943, ביאנקה ג'אגר ב-1979. אז אוון רייצ'ל אולי לא המציאה את הגלגל, אבל ההצהרה הנלווית משמשת ערך מוסף שתורם לדימוי הציבורי שלה, וממתג אותה הרחק מדמותה הבובתית של "דלורס" בסדרה "ווסטוורלד", זו שהביאה אותה למועמדות בטקס.

אלו עם השמלות

מצעד הנסיכות: מה לבשו שאר הכוכבות לטקס גלובוס הזהב?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully