וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו אל בנאת: מצעד האבות המסוקסים והבנות הדוגמניות

27.1.2017 / 10:07

רק בשבוע האחרון פאריס ג'קסון היפנטה אותנו בקמפיין של שאנל, אייריס לאו עילפה אותנו בקמפיין של ברברי, ולילי רוז-דפ הלהיטה אותנו בשבוע הקוטור. עשינו לכם סדר בדור הדוגמניות בנות-של החדש. אין מה לעשות, כנראה שהכל בחיים זה גנטיקה או קשרים

אייריס לאו במגזין Teen Vogue, אוגוסט 2016. Quentin Jones, סריקה
כשקייט מוס היא הסנדקית שלך, כנראה שהכל מכתוב. אייריס לאו, הבת של ג'וד/סריקה, Quentin Jones

תעשיית האופנה ממש אוהבת בנות יפות של הורים מפורסמים, זה לא דבר חדש. אך נראה כי לאחרונה התופעה האמביוולנטית הזו התרחבה, עם יבול מוצלח במיוחד של דוגמניות בתחילת דרכן - שהכל ככל הנראה הסתדר להן ממש בקלות, וסביר להניח שהן כאן כדי להישאר. רק בשבועיים האחרון דיווחנו פה על שלוש דוגמניות מהפנטות שכובשות כעת את תעשיית האופנה.

פאריס ג'קסון, בתו בת ה-18 של מלך הפופ המנוח, זכתה להצטלם לקמפיין אופנה ראשון. את הספתח בדרכה בעולם הדוגמנות היא מציינת עם לא פחות מאחד מבתי האופנה הנחשקים בעולם - שאנל. הקמפיין שצולם בפריז סיפק תמונות מאחורי הקלעים בעלות אפקט ממכר, בהן ניתן לראות דמיון בין ג'קסון לסטייל של מדונה הצעירה. מאז היא כבר הספיקה להראות נוכחות בתצוגה של ז'יבנשי ולספק ראיון שער מטלטל למגזין הרולינג סטון, בו סיפרה על ניסיונות התאבדות שלה וגם הצהירה: "אבא שלי נרצח". ללא ספק החומרים שמהם בונים כוכבת.

עוד באותו נושא:
פריס בפריס: בתו בת ה-18 של מייקל ג'קסון בקמפיין ראשון
תופעת הילדות הדוגמניות - סקסואליזציה או דמיון חולני?

תצוגת האופנה של שאנל קוטור בפריז לאביב 2017, ינואר 2017. GettyImages
בתפקיד הקינוח עם שמלת קצפת בתצוגת הקוטור של שאנל בפריז. לילי רוז דפ, הבת של ג'וני דפ וונסה פאראדי/GettyImages

גם לילי רוז-דפ, בתם של הגבר הכי סקסי ביקום ג'וני דפ והכוכבת הצרפתייה ונסה פאראדי, נתנה עבודה השבוע. זה התחיל באירוע מפונפן בפריז בו היא הוכיחה סופית שחליפת טוקסידו זה שמלת הקוקטייל לבחורות הנכונות, והמשיך כשתיפקדה על תקן קינוח בתצוגת שאנל בשבוע הקוטור של פריז, עם שמלת קצפת ורודה עמוסה במלמלות.

לצדה סיקרנו בשבוע שעבר את הילדה היפה אייריס לאו בת ה-16, בתם של השחקן ג'וד לאו והשחקנית שהפכה למעצבת סיידי פרוסט. לאו הצעירה נבחרה להיות הפנים של קו הביוטי מבית האופנה הבריטי הוותיק ברברי, וכך הצטרפה למועדון הדוגמניות עם השמות המוכרים. עם העיניים היפות של אבא ועצמות הלחיים היפות של אמא היא הצטלמה בעבר גם ללוק-בוק של מותג האופנה מיו מיו ולהפקת אופנה במגזין Teen Vogue, ניסיון דוגמנות שהשאיר לה טעם של עוד. יש להניח שגם הסנדקית שלה, קייט מוס, חברה טובה של אמה, כמובן תרמה לכיוון קריירת דוגמנות.

עוד באותו נושא:

מצדיקה את כל הטייטלים: לילי רוז דפ מהפנטת בחליפת טוקסידו
אי אפשר להפסיק להסתכל עליה: בתו של ג'וד לאו מככבת בקמפיין נחשק

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully