וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע באינסטוש: כל רגעי הסטייל שעשו לנו את זה

דנה פרידר מתחתנת בשמלה יפה של ויוי בלאיש, מרב מיכאלי עפה על הפריזורה החדשה, בריטני ספירס מתמידה בשגרת כושר מופתית, וגם: הכירו את האחות הקטנה והמסקרנת של דקוטה ג'ונסון ואת האח הקטן והמבטיח של טיילור סוויפט

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: גל גדות עוצרת כדורים ב"וונדר-וומן" שיצא השבוע לאקרנים.

זה לא הבלוג של מאי. זה אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, המלבישה המסורה סנדרה רינגלר (מימין) והמלבישה הנדיבה ניקול ראידמן. שילוש מרתק. ויש להודות שגברת נתניהו נראית מצוין בשמלת בת-ים חושפת כתפיים, חובקת גזרה בכחול-נייבי ומשקפי אוברסייז. עבודת ריטוש מהוקצעת? אולי, אבל יצא יפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"גל היא נשמה יפה וחיובית. היא מקצוענית, היא כיפית, היא אוהבת לצחוק". זה מה שאמר כריס פיין למגזין התרבות האמריקאי בהפקה מיוחדת לקראת יציאת "וונדר-וומן" לאקרנים. את השחקן המוכשר ויפה התואר תוכלו כמובן לראות בסרט, שיצא גם אצלנו בסוף השבוע הזה, לצד גל גדות. עוד בתמונה: השחקנית הדנית קוני נילסן (במרכז) המגלמת בסרט את אמה של וונדר-וומן והבמאית פטי ג'נקינס (מימין).

מזהים אותה בלי חצאית עיפרון, עקבי סטילטו ובעל-נשיא מושחת לצידה? רובין רייט (הגברת הראשונה ב"בית הקלפים")בתפקיד קטן אך משמעותי ב"וונדר-וומן".

בדרך להקרנת "וונדר-וומן", זוכת האוסקר ויולה דיוויס מעלה תמונה ישנה של הבת שלה ג'נסיס, אז בת שנתיים (והיום בת 6) מחופשת לגיבורת הפלא ("היא רצתה להישאר עם האפרו"). מתיקות.

מכל מחוות האינסטגרם שנראו השבוע לציון יום הולדתה ה-91 של מרילין מונרו, בחרנו את זאת של פלייבוי. הכוכבת הופיעה על שער גליונו הראשון של המגזין מדצמבר 1953. אז היא הייתה בת 27, על השער נכתב "לא לכל המשפחה" וכל עותק נמכר ב-50 סנט. התמונה פה, בה נראית מונרו נינוחה ושמחה, היא מתוך הפקת השער המיוחדת. כל העותקים נמכרו במהירות הודות לפופולריות של הכוכבת. היום ניתן להשיג עותק במכירות מיוחדות בלבד.

במסגרת קמפיין Heads Together למען קידום מודעות וטיפול בבעיות מנטליות בקרב ילדים ובני נוער, הנסיך וויליאם התראיין למגזין GQ הבריטי. את הראיון מלוות תמונות שלו עם קייט מידלטון, שני ילדיהם, ג'ורג' (3.5) ושרלוט (2) והכלב לופו בשטח ארמון קנסינגטון שצולמו בחודש שעבר.

את דקוטה ג'ונסון, הבת של, הפנים של גוצ'י וכוכבת "50 גוונים של אפור", כולכם מכירים. אבל את אחותה הקטנה פגשתם? שמה סטלה בנדרס, היא בת 20, אמא שלה היא מלאני גריפית שהיא כמובן גם אמא של דקוטה, אבל אבא שלה הוא לא דון ג'ונסון, אלא אנטוניו בנדרס, הכוכב הספרדי-הוליוודי. כאן היא בשורה הראשונה של תצוגת הקרוז של גוצ'י השבוע, לובשת חליפת חצאית מצמר של בית האופנה. נשמח לשמוע עליה עוד.

ואת אוסטין סוויפט פגשתם? השחקן המתחיל בן ה-25 סיפר למגזין וניטי פייר האמריקאי על שאיפותיו ועל אהבתו הגדולה לקולנוע, וגם גילה מה הוא למד מאחותו הגדולה, אחת, טיילור סוויפט.

והנה דנה פרידר, שנישאה השבוע לדין שטרן, בשמלת כלה מושלמת שעיצב לה ויוי בלאיש.

בית אופנת-העל האיטלקי שמח לגלות: בגד-הים עם הדיגום היווני של כריסטיאנו רונלדו הוא שלנו. כדורגלן ריאל מדריד צולם בעת חופשה בקורסיקה עם בגד-הים המחמיא כל-כך. ואם תדפדפו ימינה, תראו גם את החברה ההריונית שלו, הדוגמנית ג'ורג'ינה רודריגז.

קאיה גרבר, בתה של הסופרמודל משנות ה-90 סינדי קרופורד ודוגמנית מבטיחה בעצמה, מביטה על שלט ענק בכיכובה בקמפיין בושם דייזי של מארק ג'ייקובס בלוס-אנגל'ס. רק לנו נדמה שקאיה ממש גבהה?

זוכת פרס השחקנית הטובה ביותר בפסטיבל קאן שנחתם השבוע הצטלמה עם הפרס שלה בשמלת אוף דה שולדר מדהימה של ג'ונתן סימקאי.

סטפנו גבאנה מגיב בדרכו היצירתית והמקורית לאיומי החרם על דולצ'ה וגבאנה על רקע שיתוף הפעולה עם מלניה טראמפ.

בריטני תופיע פה בקרוב חטובה ומוצקה. אמצו גם אתן את שגרת הכושר שלה. התוצאות עשויות להיות בטן כזאת.

חברת הכנסת ויו"ר סיעת המחנה הציוני נראית מרוצה מהתספורת החדשה שלה, ובצדק. על גזירת האמן אחראי "אביהו של מיקי בוגנים". רשמנו בפנינו.

"יכולים להרגיש את החום?", שואלת קלאודיה שיפר לצד תמונה של עצמה נהנית מיום שמשי בברוקלין, ניו-יורק. למען האמת, כן.

והנה סנדלי העקב המוזהבים של ג'וזפה זנוטי שיתאימו לכל מה שתלבשו בערבי הקיץ הקרוב. בעצם גם בקייצים הבאים. לדגם אגב קוראים "בטי".

"מי צריכה אגדות כשאת נראית כמו פנטזיה?" כתוב פה ליד שמלת מחוך הסטרפלס והחצאית טול בגוון שמפניה של המעצבת ענבל דרור. לא יודעות, אבל השמלה מהממת.

חוף ניצנים, בין אשדוד לאשקלון, הוא אחד היפים בארץ. אבל עם סופי, אורחת בחתונתם של גלעד שלמור ואדווה דדון, הוא בכלל הופך להיות משהו קסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully