וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלינה גומז חוגגת 25: רגעי הסטייל של הבחורה ששולטת באינסטגרם

21.7.2017 / 7:42

הזמרת, השחקנית ואושיית האופנה שאוחזת במספר העוקבים הגבוה ביותר בעולם (123 מיליון) תציין מחר (שבת) את יום הולדתה. לרגל המאורע, אספנו את הלוקים שהכי אהבנו מהרזומה שלה. איזה מראה אהבתם? הצביעו והשפיעו

אתר רשמי

בווידיאו: מאחורי הקלעים של צילומי השער לווג, מרץ 2017.

הבחורה שאוחזת במספר העוקבים באינסטה הגבוה ביותר בעולם (123 מיליון) מג'נגלת בין משחק, מוזיקה, אופנה ורומן עם דה וויקנד, וחוגגת חצי יובל להולדתה. את השנה האחרונה אפשר לסכם כמוצלחת בתחום הסטייל, כששיא אחד כלל את שיתוף הפעולה שהיא השיקה עם מותג האקססוריז והאופנה האמריקאי הוותיק קואץ', עליו היא קיבלה שכר של עשרה מיליון דולר. השיא השני ברזומה האופנתי שלה כלל שער ראשון בכיכובה במגזין ווג ארה"ב הנחשק, שיצא באפריל האחרון, והציג הפקת אופנה בה היא לבשה את להיטי העונה מבית בלנסיאגה, דולצ'ה וגבאנה, טורי ברץ', מייקל קורס וכמובן קואץ'.

בריאיון למגזין היא דיברה רבות על רשתות חברתיות ומדוע היא החליטה להניח קצת לטרפת האינסטגרם, לאחר שביטלה סיבוב הופעות והחלה בטיפול פסיכולוגי. "כשהפכתי להיות האדם הנעקב ביותר באינסטגרם, קצת התחרפנתי", היא מודה וגם גילתה שכבר אין לה יותר את האפליקציה בטלפון הנייד, וגם אם הייתה לה - היא לא זוכרת את הסיסמה. "זה בלע אותי. זה היה מה שהתעוררתי איתו בבוקר ומה שהלכתי לישון איתו בלילה", היא הסבירה. "הייתי מכורה, וגם ראיתי דברים שלא רציתי לראות. זה שם לי דברים בראש שלא רציתי לדעת או שלא אהבתי. וכל הזמן הרגשתי רע כשנכנסתי לאינסטגרם. וזאת הסיבה שאני קצת מחוץ לרדאר עכשיו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלינה לובשת בלנסיאגה בהפקת אופנה של ווג ארה"ב, אפריל 2017/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאז היא כבר חזרה לעניינים, ובכל מקרה את החשבון שלה מעדכן היום בעיקר צוות שעובד עבורה. כך או כך, אנחנו לא צריכים את האפליקציה בשביל להתעדכן בלוקים של סלינה גומז, חביבת הפפראצי. בזמן שעל בחירות הסטייל שלה באירועי שטיחים אדומים אפשר להתווכח, בכל הנוגע לאאוטפיטים היומיומיים שלה די ברור שיש פה בחורה שמבינה עניין.

היא מדלגת בטבעיות בין אוברול ג'ינס טינאייג'רי לבין טרנד הפיג'מה השיקי ועד ללוק מחויט עם מחשוף ושסעים עמוקים; בין טי-שירט מגניבה לבין חולצת כתפיים מודגשות במראה גיאומטרי מוגזם; בין שמלת פסים נוטפת שיק של איזבל מארה לבין שמלת מקסי חרדלית שידועה כצעקה האחרונה של ויקטוריה בקהאם. אז איזה לוק עשה לכם את זה? תנו לנו סימן.

עוד באותו נושא

מגזין V מואשם בפדופיליה בעקבות צילום שער עם סלינה גומז

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully