וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנסינג קווין: קייט מידלטון רוקדת עם דובי בשמלת ורוד בייבי

17.10.2017 / 11:45

הדוכסית הגיעה במפתיע לאירוע בתחנת הרכבת פדינגטון בלונדון ויחד עם וויליאם והארי ליוותה ילדים בדרכם לטיול בקאנטרי האנגלי. "דב פדינגטון" הזמין אותה לריקוד על הרציף ונענה בחיוב. האומה הוקסמה - אמנם לא הובחנה כל בליטה הריונית, אבל קייט חשה הרבה יותר טוב

אתר רשמי

בווידאו: הדוכסית ו"דב פדינגטון" רוקדים על רציף תחנת רכבת פדינגטון בלונדון

תחנת הרכבת פדינגטון, אחת הוותיקות והעמוסות בלונדון, זכתה אתמול לביקור מלכותי. נוסעים בדרכם לנמל התעופה הית'רו, בריסטול או קורנוול, זכו לראות מקרוב את הנסיך וויליאם, הנסיך הארי וקייט מידלטון. הדוכסית הצטרפה במפתיע לבעלה ואחיו הצעיר, לאחר שהתגלה שהיא מרגישה מספיק טוב. בחילות ההיריון הידועות שלה ככל הנראה הולכות ופוסקות.

השלישייה המלכותית התייצבה פה לצורך מפגש עם כ-130 ילדים המטופלים במספר עמותות צדקה הנתמכות על-ידם. הם נופפו להם לשלום בדרכם ברכבת לטיול באזור קאנטרי אנגלי. דב פדינגטון, אחת הדמויות המוכרות יותר אשר קשורות לתחנת הרכבת פדינגטון ולפי ספרו הקלאסי של מייקל בונד חי לו בתחנה, הגיע לפגוש את האורחים. האירוע עצמו אורגן על-ידי BAFTA (האקדמיה הבריטית לקולנוע וטלוויזיה) לקראת בכורת "פדינגטון 2" בחודש הבא, סרט ההמשך ל"פדינגטון" (2015) המצליח עם יו בונוויל וניקול קידמן. ה"דב" שהזמין את וויליאם והארי לרקוד איתו על הרציף, לא ממש נענה על-ידי הנסיכים, אבל הדוכסית שמחה לשתף פעולה וכמובן הקסימה את האומה.

קייט מידלטון באירוע בתחנת הרכבת פדינגטון, לונדון, אוקטובר 2017. GettyImages
הצטרפה במפתיע לוויליאם והארי. קייט בתחנת רכבת לונדון פדינגטון אתמול/GettyImages
קייט מידלטון רוקדת עם "דב פדינגטון" בתחנת הרכבת פדינגטון, לונדון, אוקטובר 2017. you tube, אתר רשמי
לא חששה לשתף פעולה. קייט רוקדת עם ה"דב"/אתר רשמי, you tube

קייט לבשה שמלה חובקת גוף בוורוד בייבי ועם אפליקציית פרחים של אורלה קיילי, נעלה עקבי סירה נמוכים ורחבים יחסית למה שהיא מעדיפה בדרך-כלל (הרי אין לקחת סיכוני מעידה בזמן היריון), ענדה את שעון הקרטייה המוכסף שלה (שי מוויליאם) ועגילי קיקי מקדונו משולבי אבני חן בוורוד רך. תיק מולברי שחור תאם כמובן את הסרט השחור בקו הצווארון ובמותני השמלה. השמלה מקולקציית סתיו 2017 נמכרה בעלות של 348 ליש"ט (כ-1,600 שקלים), אך היא אזלה מאתר המעצבת. עם זאת, בבדיקה חטופה שערכנו, גילינו באתר שמלות יפות לא פחות בעלויות מבצע.

אורלה קיילי, בוגרת לימודי עיצוב טקסטיל ב'נשיונל קולג' אוף ארט אנד דיזיין' בדבלין, החלה את דרכה כמעצבת כובעים ותיקים ועבדה עבור מספר חברות אופנה לפני שייסדה ב-1997 מותג פרטי משל עצמה. עיצובי הטקסטיל שלה, עם ממד רטרו דומיננטי, משמשים לאינספור אובייקטים, כולל ניירות מכתבים, טפטים, ריהוט, כלי מטבח, ואף מכוניות. אבל מעל הכל, מי שתוארה על ידי הגרדיאן הבריטי "מלכת הפרינטים", נודעה בזכות קולקציות ביגוד ונעליים עם אותם הדפסים ייחודיים כמו הדפס הגבעול והעלים הצבעוני שלה המצטיין בפשטות ובתיחכום בעת ובעונה אחת. לצד הדפס העלים האיקוניים, באופנה שלה גם הדפסי נקודות, פרחים, ציפורים, ועוד. בנוסף לדוכסית, בקהל הלקוחות הידועות שלה, גם קירסטן דאנסט ואלכסה צ'אנג.

קייט מידלטון עם ילדים באירוע בתחנת הרכבת פדינגטון, לונדון, אוקטובר 2017. GettyImages
פרידה מילדי עמותות הנתמכות על-ידה/GettyImages
קייט מידלטון עם ילדים בדרכם לטיול רכבת, לונדון, אוקטובר 2017. GettyImages
דוכסית וילדה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully