וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כואב בעיניים: הפריטים ההזויים ביותר שמצאנו באסוס

1.12.2017 / 0:09

אימפריית השופינג אחראית על לא מעט בגדים מוצלחים שנמצאים בארונות של כולנו, אך שיטוט באתר העלה גם פריטים שאין להם זכות קיום. מסוודר כריסמס זוגי דרך מסכת המבורגר ועד מדי הקומנדו הימי של חמאס - לראות, להזדעזע ולקוות שמישהו ישמיד את זה

מערכת וואלה!

בווידיאו: אסוס החל למכור זנבות של חיות - והגולשים מבולבלים.

אחת לכמה זמן נתקלות חובבות אימפריית השופינג אסוס בפריט לבוש מביך שמוצע למכירה. הפעם היו אלה בנות קבוצת הפייסבוק "אסוס ישראל". בדרך כלל התקרית המדאיגה מתרחשת בסמוך לתקופת החגים, אז שורה רוח שטות על המעצבים באתר הבריטי, והם מחליטים להשתעשע. טוב, ככה לפחות אנחנו רוצות לקוות, כי אחרת באמת שאין לנו הסבר לפריטים ההזויים שמצאנו באתר.

אסוס, שאחראי על לא מעט הצלחות אופנתיות ומספק פריטים הורסים שנמצאים בארונות של כולנו, מפשל לפעמים, וצריך להשלים עם העובדה הזאת. כן, כנראה שגם לטובים ביותר יש תקלות. כך הוא מייצר שורה של פריטים ביזארים לחלוטין שמתחבאים בין המחלקות השונות - גברים, נשים, ילדים, נעליים, אקססוריז, בגדי קיץ, בגדי חורף וכל מה שתחפצו בו.

הדבר המטריד הוא שלא נדרש שיטוט מעמיק כדי לדלות את הפריטים המוזרים הללו. מסוודר כריסמס זוגי דרך מסכת המבורגר ועד מדי הקומנדו הימי של חמאס - צפו בלהיטים הנבחרים, זה הולך להיות כואב.

עוד באותו נושא:
כמה זמן לוקח לאישה להחליט מה ללבוש?
זו כמות הבגדים המדויקת שאתן צריכות בארון
הו, כן! קניות יכולות להיות מספקות כמו סקס

  • עוד באותו נושא:
  • אסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully