וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינוקי המלך דוד

איתמר סיידא

9.11.2004 / 10:51

העוגיות, כורסאות העור, האלכוהול והאינטרנט האלחוטי - הצצה ראשונה לטרקלין הסגור והשמור של נוסעי המחלקה הראשונה של אל על

הסוד השמור של חברת אל על נמצא הרחק מהמולת אולם הנוסעים של טרמינל 3, ואין בו ילדים צווחניים או מטיילים שנוחרים להנאתם על שורה של כסאות. מדובר בטרקלין ה-VIP של אל על, המיועד לנוסעי מחלקת עסקים ומחלקה ראשונה בלבד, והוא שמור יותר ממתקני החקירות של השב"כ. לא תוכלו להסתנן לשם, גם עם תירוצים בסגנון: "יש לי רק שאלה" או "אמורים לשדרג אותי". אני הצלחתי להסתנן אל טרקלין "המלך דוד" כשאני מחופש לצלחת עוגיות יוקרתיות, ולהלן הדיווח.

מייד כאשר נכנסתי למתחם, הרגשתי שמדובר במקום יוקרתי. מטרים ספורים מהרעש של השדה נמצא הטרקלין השקט שמלא בכורסאות, באוכל ובחלון ענק המשקיף על מטוסי אל על החונים עתה ליד השרוולים.

המתחם מחולק ל-3 חלקים. בחלק הראשון יש כורסאות עור עם שולחן הקטן ומנורה. בחלק השני יש כורסאות מתנדנדות ענקיות בצבע כחול, שאפילו אלה הסובלים מנדודי שינה יירדמו עליהן תוך שניות. בחלק השלישי יש שולחנות מפרספקס שקוף וכיסאות בר. בעתיד יפתחו במקום קומת גלריה, ואז תהיה הפרדה מוחלטת בין נוסעי מחלקת העסקים לנוסעי המחלקה הראשונה. מסתבר שגם בעשירון העליון יש חלוקה היררכית ברורה. חלל המתחם מואר באור יום שנכנס מהחלונות הענקיים ובקירות צבועים בגוון חום המעניק תחושת אינטימיות ויוקרתית.

הכל בחיני חינם

בטרקלין ניתן למצוא את כל השירותים העסקיים המתקדמים, כמו עמדות אינטרנט, אינטרנט אלחוטי, טלפון, פקס, טלוויזיות במסכי פלזמה, עמדות עבודה ועיתונים ומגזינים בשפות שונות. במחלקת הגורמה של הטרקלין יש כריכים מעולים עם גבינות וסלמון, מגוון מתוקים כמו שטרודל תפוחים ועוגיות מעולות, פירות, שתייה חמה, קרה ומגוון משקאות חריפים, והכל בחיני חינם.

הבדיקה של הטרקלין לא תהיה שלמה ללא ביקור באחד המקומות החשובים, אם לא החשוב מכל – השירותים. רבותיי, אמריקה. דלת עץ ענקית ויפייפיה מפרידה בין חדרי השירותים לטרקלין. כאשר נכנסתי לשירותים נותרתי עם פה פעור. הקירות עשויים מאבן ירושלמית ומוארים בתאורה רכה ונעימה. בשירותי הגברים יש 2 תאים מאוד מרווחים ובכל תא יש שירותים וכיור עם מים חמים ונעימים.

אין ספק שאל על יודעת לפנק את נוסעי מחלקות היוקרה שלה. השהות במתחם השקט והנעים עולה באלפי מונים על השהות עם שארית העם הרועש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully