וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגנטיות מודרנית בעלויות נורמליות: H&M סטודיו לסתיו הקרוב

14.8.2017 / 12:23

מסריגים מלטפים דרך שמלות קוקטייל ועד פריטים מחויטים בהשראת המלתחה הגברית. הרשת השבדית מספקת אוסף חורפי אלגנטי ומרשים שישמח אתכן בימים אפורים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריטים שיותירו רושם רב במסגרת שילוב על טהרת הקולקציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם גם אתן מתאמצות למצוא בגדים שייראו כמו קו הרדי-טו-וור של בית אופנת-על איטלקי בעלויות נגישות? המאמץ מוכר ומוצדק. אם כי לא תמיד נושא פרי. פתרונות לבוש אינם תמיד בנמצא בחנות הרשת המרווחת בקניון הקרוב לבית. בשביל זה המציאו את H&M סטודיו, הליין המעוצב של ענקית ההלבשה השבדית, שמציע ביגוד פרימיום מאת צוות העיצוב של המותג המציג פה יצירתיות שלא תמיד מתבטאות בפריטי הליין הרגיל. ומשום מה, כל שנה לקראת העונה הקרה, נדמה שקולקציית הסטודיו היא הכי יפה שהייתה אי פעם. משהו בביגוד חורף אלגנטי יותר מרשים, וזה נכון במיוחד ב-H&M סטודיו.

מעילי צמר, אפודות, סריגים דקים, גולפים שקפקפים, חצאיות בגזרת A מודפסות, טופים ייחודיים, מכנסי קרופ, מכנסיים רחבים (לא נצפה סקיני), שמלות קוקטייל בוהקות, שמלות מיני רטרו, חולצות רכיסה לבנות - כולם משלימים קולקציה שימושית וחמימה למגע ולעין. הווייב אורבני, מודרני, חד ומתוחכם. החומרים, בין היתר, הם צמר, סאטן, ג'קארד, טוויד סטרץ', בהם משתמשים גם מעצבי-העל. לא פעם ישנן אמרות פרומות ותיפורים גסים בצבע קונטרסטי - דיטיילים אדג'יים שעושים את כל ההבדל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש גם דיטיילים אדג'יים שעושים את כל ההבדל/מערכת וואלה!, צילום מסך

באופן רשמי, "האנרגיה של העיר ניו-יורק" היא ההשראה ל- H&M סטודיו לסתיו-חורף 2017. השראה שאי אפשר לערער עליה, אבל אם תחושו השראה מכל בירת תרבות ותיירות אחרת, אתם צודקים. הדפסי גרפיטי נעימים (שחור-כחול-נייבי- לבן) מתערבבים במשבצות נוסח המלתחה הגברית, ופריטים מחויטים באפור-לונדון הגשומה הם בעלי סילואטות נשיות ליצירת נוכחות מהסוג שהאישה המודרנית תמיד אוהבת.

הדוגמנית גרייס אליזבת, המככבת בקמפיין הקולקציה, מגלמת את האפיל הנשי, אך בו בעת גם החזק. פריטי הקולקציה משדרגים במהותם אם יילבשו בשילוב של מה שכבר יש לכן, אבל יותירו רושם רב במסגרת קומבינה על טהרת הקולקציה. מומלץ שילוב של חצאית ויניל בגזרת מיני A וגוון בורגונדי ממגנט יחד עם צעיף סאטן רך מודפס בשלושה גוונים - אדום, לבן, שחור ואותו בורגונדי - מראה רטרו שיישמח אתכן בימים הקרירים-אפרוריים שבדרך. יש גם אקססוריז נלווים כמו מגפוני עור, תכשיטי אוברסייז (כמו סט טבעת פנינת ענק עם מחרוזת שלשלאות תואמת) וצעיפים.

טווח מחירים: 79.90 שקלים - 999 שקלים. הקולקציה (לנשים בלבד) תוצע בחנות הדגל של H&M בקניון גינדי TLV תל אביב החל מה-14 בספטמבר.

עוד באותו נושא

הפרזנטורית של H&M היא אחת הדוגמניות המבוקשות

לכתבה המלאה

הדגמים הבולטים מתוך הקולקציה החדשה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully