וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר אנגלי ואצילות ויקטוריאנית בקניון: הקולקציה של H&M וארדם נחשפת

29.10.2017 / 10:01

הקולקציה לה חיכיתן סוף סוף כאן, והיא כוללת את המוטיבים המוכרים של המעצב הלונדוני, כמו פרינטים פרחוניים, תחרות, ראפלס, פליסה, וייב ויקטוריאני ושיק נשי רומנטי. הפריטים ינחתו בארץ ב-2 בנובמבר, ואתן מוזמנות לסמן מעכשיו את מה שתרצו לחטוף

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: טיזר בבימוי באז לורמן לקולקציית שיתוף הפעולה.

ב-2004 החלה רשת H&M מסורת נהדרת שנמשכת עד היום, המציגה שיתוף פעולה עם בית אופנת-על כלשהו. הראשון שלקח חלק ביוזמה ששימחה את ליבה של כל פאשניסטה באשר היא היה קרל לגרפלד. לקהל הרחב ניתנה הזדמנות ללבוש ביגוד בעיצובו של הקייזר בעלויות נגישות. בהמשך התקיימו שיתופי פעולה נוספים, כמה מהם היו מוצלחים במיוחד - כמו סטלה מקרטני (2005), רוברטו קוואלי (2007), ג'ימי צ'ו (2009), ורסצ'ה (2012) ובלמיין (2015).

כעת זה קורה שוב. כפי שדיווחנו בתחילת הקיץ, שיתוף הפעולה הפעם הוא עם ארדם (שם מלא: ארדם מורגיליו), מעצב ממוצא טורקי-בריטי המבוסס בלונדון, שהתמחה אצל ויויאן ווסטווד ודיאן פון פירסטנברג לפני שייסד מותג רדי-טו-וור לנשים הנושא את שמו ב-2005. הוא נודע בזכות סגנון נשי-רומנטי מבחינת גזרות ורסטיליות, פרינטים תוססים (לרוב פרחוניים), שימוש בטקסטילים נסיוניים, ועיצוב ותפירה קפדניים וגדושים בדיטיילים. השמלות בעיצוב ארדם מוצעות בחנות הדגל בשכונת היוקרה הלונדונית מייפר וב-170 נקודות מכירה נוספות בעולם. בין אוהדות המותג ניתן למצוא את אלכסה צ'אנג, קירה נייטלי, מרגו רובי, קייט בלאנשט, מריון קוטיאר, אמה ווטסון, מישל וויליאמס, אן האת'ווי, שרה ג'סיקה פרקר, אמה סטון, ג'סיקה צ'סטיין וקייט מידלטון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה כי ERDEM x H&M הוא אחד משיתופי הפעולה המוצלחים אי פעם של הרשת השבדית עם בית אופנת-על/מערכת וואלה!, צילום מסך

סרטון טיזר לקולקציית שיתוף הפעולה מחודש יולי ובבימוי באז לורמן, מרשים ככל שהיה, לא גילה הרבה על הקולקציה. ולמעשה לא הייתה דרך לדעת האם העיצובים מוצלחים כמו אלו שהתרגלנו לראות אצל ארדם. עם ההצגה הרשמית של הקולקציה, נראה כי ERDEM x H&M הוא אחד משיתופי הפעולה המוצלחים אי פעם של H&M עם בית אופנת-על.

המעצב שקד על פריטים המגלמים את רוח עבודתו, חלקם בהשראת זכרונות מחייו האישיים; שמלות רומנטיות שראה בקולנוע הבריטי, מעיל של אביו שאמו הייתה מניחה על כתפיו, והסטייל המגניב מהטלוויזיה והקליפים של שנות ה-90, עשור התבגרותו (הוא יליד 1976). הדפסי הפרחים האהובים כל-כך על ארדם דומיננטיים פה. לצידם התחרות, הראפלס, הפליסה, הקפלים, התכשוט, הרומנטיקה, הנשיות והווייב הוויקטוריאני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיצוב ותפירה קפדניים וגדושים בדיטיילים/מערכת וואלה!, צילום מסך

פריטי מפתח שתרצו לחטוף: שמלת נשף תפוחה, עשויה ז'קארד פרחוני, בעלת מחשוף עמוק ללא שרוולים, הנשפכת עד הרצפה; שמלת תחרה שחורה עם שרוולים ארוכים, צווארון סגור, ווולנים עשירים ממשי ג'ורג'ט בחפתים ובמכפלת; שמלת ערב עם פרינט מפותל, מעוטרת במלואה בפאייטים שחורים, ופרחים רקומים, וחצאית ג'קארד שחורה נפוחה, ארוכה יותר בחלקה האחורי; חליפת מכנסיים מתרחבים ובלייזר מצמר אפור מלאנז'; גרביים וגרביונים פרחוניים, צעיף סאטן פרחוני; ומעיל צמר מנומר. בנוסף כוללת הקולקציה חולצות טי עשויות 100% כותנה אורגנית עם הדפס פרחוני. מענה מושלם לחוסר הידוע בגזרת חולצות הטי המעוצבות-איכותיות.

טווח מחירים: 129-1,199 שקלים. הקולקציה תושק ב-2 בנובמבר בחנויות ברחבי העולם ותנחת אצלנו בחנות הדגל של H&M בקניון גינדי TLV.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלות רומנטיות בהשראת הקולנוע הבריטי/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • HM
  • ארדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully