וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב, הבת ורוח הים: קולקציית מחווה מרגשת של מעצבת לאביה

30.11.2017 / 14:30

לרגל יום הולדתו ה-89 של פסל האבן עמנואל הצופה, מציגה בתו מעצבת האופנה הגר אלמביק קולקציה מיוחדת, הכוללת פריטי דנים וסריגים ברוח ביגוד העבודה של האב על רקע הים הכחול בנמל יפו. התוצאה מקסימה, מרגשת ושימושית

קולקציית הקפסולה "עמנואל שלי" בעיצוב הגר אלמביק לאלמביקה, סתיו 2017. מאיר כהן,
"תמיד בג'ינס כחול על רקע הים הכחול, כך טבועה בי דמותו של אבי מאז ומתמיד"/מאיר כהן

"הפיסול של הצופה נראה כממצא ארכאולוגי...והוא מדויק ויפה מתצורות מודרניות...יפה כיוון שהוא מדויק, ומדויק כיוון שהוא יפה. אלוהי כל הפ??סלים חנן את עמנואל הצופה בהבנה ענקית ועמוקה ובפשטות נפלאה".

כך כתב הסופר והעיתונאי אדם ברוך בהקדמה לספר על פסל האבן, הפלמ"חניק ואיש הים עמנואל צופה ותיאר באופן ממצה את עבודתו של האמן זוכה הפרסים שיצירותיו פזורות במקומות רבים בארץ. הצופה החוגג השנה יום הולדת 89, פועל כרגיל בבית המלאכה בקרון רכבת בנמל יפו.

"תמיד בג'ינס כחול על רקע הים הכחול, כך טבועה בי דמותו של אבי מאז ומתמיד. היום הרגשתי שהגיע הזמן לחלוק לו וליצירתו כבוד בחיבור מיוחד אישי ומרגש בינו לביני. בין אומנות הפיסול שלו לבין העשייה שלי. כך נולדה קולקציית המחווה", אמרה בתו של הצופה, מעצבת האופנה הגר אלמביק הבוקר עם הצגת קולקצייה חדשה בעיצובה למותג האישי שלה אלמביקה שכולה מחווה לאביה.

הקולקציה הקרויה בחיבה "עמנואל שלי" כוללת ביגוד דנים וסריגים. מדובר בסוג של "בגדי עבודה" בסיסיים שהצופה נוהג ללבוש כל הזמן ותורגמו פה לאופנה. סדרה במהדורה מוגבלת של בגדי ג'ינס כחולים: מכנסיים, חולצות, שמלות, אוברול, סרפנים וז'קטים, כולם מהבד הבסיסי, בגרסתו הדקה והנעימה. דגמים על זמניים ממש כמו פסליו של הצופה. האבן ביצירתו, היא הסבירה, הייתה עבורה תמיד סימן של פשטות, בדומה למה שמשדר בדרך-כלל ג'ינס.

מעצבת האופנה הגר אלמביק ואביה הפסל עמנואל הצופה. מאיר כהן,
אלמביק ואביה, הפסל עמנואל הצופה/מאיר כהן

למרבית הפריטים מראה גולמי והם כוללים, כדרכם של בגדי עבודה, כיסי חזה שטוחים או כיסי מכנסיים גדולים ובולטים, "פנסים" וקפלים במיקומים שונים, גימור "פרום" באמרת השמלות ושרוכי קשירה וכיווץ באזור המותניים.

לצד בגדי הדנים ישנה קבוצת סריגים הכוללת חצאית מקסי בעלת מותן גבוהה, שמלה בעלת שרוולי בלון מרובי קפלים, קפוצ'ון אוברסייז, חולצות בעלות מחשוף סירה זקוף וקרדיגן כפתורים חמים בסגנון גברי.

תמונות קטלוג הקולקציה צולמו בסביבת עבודתו של עמנואל הצופה בנמל יפו על-ידי מאיר כהן וכדרכו של הצלם-אמן, הוא התמקד ביחסי אדם וסביבתו, ובאמצעות קומפוזיציות מחושבות הוא הצליח לתעד רגעים יפים.

טווח מחירים:

שמלות ואוברולים: 898 שקלים - 980 שקלים
מכנסיים: 498 שקלים - 598 שקלים
טופים וז'קטים: 555 שקלים - 698 שקלים
סריגים: 598 שקלים - 698 שקלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
  • עוד באותו נושא:
  • אלמביקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully