וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישבנים בחלון הראווה

רויטרס

16.11.2004 / 17:44

הבובות בחלונות הראווה בניו יורק צימחו תחת ענק והן מקדמות את המראה העלגלגל של ג'יי-לו וביונסה. הקץ לתוכע'ס הקטן

בחלונות הראווה בניו יורק החלו לצוץ באחרונה בובות בעלו ישבני ענק. הבובות שופעות התחת, עטויות ג'ינסים בגזרה נמוכה עשו עלייה מחנויות דרום העיר לחלונות הראווה של המותגים היוקרתיים. יש החושדים בראפר 'סיר מיקס אל לוט' כמביא חזון הישבנים העצומים, כשב-1992 יצא עם הלהיט 'Baby Got Back', שהוא שיר הלל לישבנים הגדולים.

אחרים זוקפים את השבתו של הלוק העגול והנשי לטובת ג'ניפר לופז וביונסה, בעקבותיהן בובות חלונות הראווה צימחו לעצמן אגן רחב במיוחד, כשג'יי לו הייתה אחת הראשונות שאחזו בדעה כי נשים לא צריכות להתבייש בחמוקיים שלהן.

בקומת הצעירים של בית הכלבו 'מייסיס' במנהטן תוכלו למצוא ג'ינסים של מיטב המותגים מולבשים על חלקים תחתונים של בובות עם ישבנים מלאים כשברקע מתנוסס פוסטר ענק של ג'יי לו. בחנויות המותג EckoRed משתמשים בבובות המכונות 'צורת התחת של ג'יי-לו' זה שנתיים והם מעידים כי רמת המכירות שילשה את עצמה מאז.

"זהו טרנד סוציולוגי חיובי גם לסוחרים וגם לקהל הלקוחות. נראה כי עידן העריצות של מראה הדוגמנית המושלמת חוסל". אומר ריץ' רוליסון מחברת Lifestyle Forms and Display, שמעצב, כמו הרבה אחרים, חלקים תחתונים של בובות שופעות במיוחד.

  • עוד באותו נושא:
  • אופנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully