וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוסית והמכוערת

יוסי טרבלוס, סטנדאפיסט

16.8.2004 / 13:02

כדי להשיג כוסית שמסתובבת בצמד עם חברה מכוערת, צריך לפעול כמו בסרט "שרק": להרוג את הדרקון כדי להגיע לנסיכה. יוסי טרבלוס מדריך

לכבוש בנות יפות זה לא קל – זוהי עובדה ידועה. לכן עלינו לגשת למלאכת הציד המרתקת, והלא-פעם מייאשת, באופן דידקטי ומלומד. יש לסקור את השטח, לנתח את הנתונים מהשדה ולעבדם לתכנית קרב, שאולי בסופה נפצח את מנעול תיבת האוצר – או במקרה שלנו: האבזם של החזיה. וכפי שזברות בדרך כלל מסתובבות בלהקות שמהן בוחר הנמר את מי שהכי מתאימה לו לבראנצ', כך בנות בדרך כלל מסתובבות בצמדים. הצמד הנפוץ ביותר והקשה ביותר לפיצוח הוא הכוסית והמכוערת.

בנות יפות תמיד מסתובבות עם מכוערות. זה טוב להן, כי המכוערות לא גונבות להן פוקוס, לא מאיימות על המראה, שלהן ורק מדגישות כמה טוב הן נראות. אבל בכל טוב חייב להיות רע, ולצערן של הכוסיות, המכוערות חוסמות את הגישה אל הכוסיות - גם לחתיך וגם לפרסונה נון-גרטה.
נדירים המקרים שבהם כוסיות נמצאות לבדן בשטחי המרעה הפאביים בתל אביב.

גברים - בואו נחלק למקרים: אם אתם רואים כוסית ומכוערת זה ההרכב הנפוץ ביותר- אל תבהלו, הכל תקין. אם אתם רואים כוסית וכוסית אז יש לאחת מהן בעיית בטחון עצמי, אתם רק צריכים להמר נכון מי זאת. אם אתם רואים מכוערת ומכוערת אז... מה זה משנה לנו בעצם? שימצאו להן לבד את פינת הליטוף, רק חבל שמישהי מהן חיה בהכחשה. כי יש מכוערות שחושבות שהן כוסיות על, ואם צוחקים או מפלרטטים איתן הן מקבלות ביטחון יתר ולא מבינות את מיקומן בשרשרת המזון. לרדוף אחרי יעד כזה זה כמו לרוץ אחרי קו 5, הרי עוד 3 דקות אפשר לעלות על אחד אחר שתיכף יגיע. אז למה להתאמץ?

והכי חשוב - אם אתם רואים כוסית לבד, וחשבתם שאתם רואים את החור בקצה המנהרה, תתעוררו- זה לא לזמן רב. המכוערת בשירותים מנסה לשפץ קצת את מה שנשאר, בתקווה ממורמרת לשדרג את החזות הבעייתית. וכך, כמו ב"היה היה" אם תתחילו עם היפה, משום מקום תגיע המכוערת, כמו הגורילה הג'ינג'י, ותתקע לך מחסום בולבולים כמו "אנחנו חייבות לזוז – עכשיו!!!".

כשמכוערות יוצאות עם כוסיות הן יעשו הכל כדי לחזור הביתה באותו מספר ומצב. בנות בפאב הן כמו סיירת מטכ"ל – הן אף פעם לא משאירות אנשים בשטח. הם באו 2, וגם אם יתהפך העולם הן תצאנה 2. בדיוק הפוך אצלנו הגברים- אם לאחד החבר'ה יש מצב להעמיס בחורה על האוטו ולזרום איתה ללילה, גם אם הוא ינטוש אותנו באמצע ג'נין במדי מילואים, אנחנו נבין.

אין מה לעשות, קנאתה של המכוערת חוסמת את הגישה לכוסית ואת הגורם הזה אנחנו צריכים לנטרל מבעוד מועד. זה דורש תכנון מוקפד של הפרד ומשול. שתי שיטות לפנינו:
שיטה א' – שיטת השח. כמו בשחמט אתה נדרש להקריב חייל בשביל להוריד את המלכה על ארבע. אם אתם רוצים להתחיל עם הכוסית, צריך להקריב חבר חמוד שינטרל את המכוערת. בזמן שאתה מנסה להצניח את עצמך לאיזור הכוסית, חברך חייב לנטרל את המכוערת בכמויות נכבדות של תשומת לב, צחוקים והרבה אלכוהול. ככל שאחוז האלכוהול בעורקיה של המכוערת גבוה יותר כך גבוהים סיכויי מבצע "נטרול האמסטף".

שיטה ב' - שיטת הסוס הטרויאני – זו שיטה הרבה יותר מסוכנת שדורשת מיומנות גבוהה של ניווט בין-נקבי. בשיטת הסוס הטרויאני אתה מנצל את הקנאה שיש בין הכוסית למכוערת לרעתן והופך את היוצרות לטובתך. אתה מתחיל עם המכוערת ומעורר את יצר הקנאה והרוע של הכוסית, שרק גורם לכוסית לרצות אותך יותר. ואז בשלב מסוים אתה מסוויץ' בין הבחורות ומאחורי הגיבנת של המכוערת כובש את המטרה הראשונית. נשמע קשה, וזה באמת לא קל, אבל אם לי זה הצליח, אין שום סיבה שלכם זה לא יעבוד. רק תזהרו לא להתקע עם המכוערת כי הן יכולות להשתלט ולכלות אותך מהר יותר מחידק טורף.

בנות, הלוואי שהייתן עושות את הדרך אליכן ליותר נגישה וקלה. אבל התבצרתן במבנה טיסה שקשה להפיל, ואחרי זה אתן מתפלאות איך כל המכוערות איכשהו מתחתנות ודווקא אתן נשארתן לבד עם החתולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully