וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר ב-5 נקודות: הנחות גדולות

לירוי שופן

23.1.2014 / 8:36

גברים אוהבים שמות נוצצים, נעליים מתוחכמות ומי קולון בניחוח מקורי, אבל יותר מכל הם אוהבים סיילים דרמטיים. 5 סעיפים מסוגננים שיפיחו קצת תקווה בחורף שחון במיוחד

1. על ארון הבשמים הגברי (ובכן, גם הנשי), יש עכשיו מתקפה של מי קולון, שהם גרסה קלילה יותר, ולעיתים קרובות גם רעננה יותר, לבושם. לפתע נהיה מאוד טרנדי להשפריץ כמויות של מים מבושמים על הראש, הצוואר או על השיער, אם מאמצים את שיטת הילדים הצרפתית. המותג "אטלייה קולון" מציע 13 ניחוחות אלגנטיים, שנרקחים בשיטות מסורתיות. חלקם קלאסיים, כמו זה המבוסס על נרולי גנדרני, וחלקם מקוריים מאוד, כמו אחד המבוסס על אירוסים ונועד להזכיר (בהצלחה גדולה יש לציין) נשיקה נשית מחופה בליפסטיק. כך או אחרת, חנויות המותג ברחבי העולם הם חוויה בפני עצמה. לא רק שהמקום מעוצב להפליא כמעבדה, אלא שעם כל רכישה מטביע הצוות במקום את שם הרוכש על אריזת העור של הבושם. החל מ-50 אירו ל-30 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אטלייה קולון/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. לפעמים הייפ מוצדק, גם אם מחכים לו במשך שעה ורבע. בר היין של המסעדה פרנצ'י בפריז עשוי מהחומרים שגורמים לתעשיית האופנה לצאת מדעתה – המיקום נמצא לכאורה בשוליים, המקום עמוס באנשים יפים שמקרקשים בצלחות ובכוסות, ואף פעם אין שולחן פנוי (וגם אי אפשר להזמין מראש). האוכל במקום מרשים ואלגנטי (דג סול זהוב המכוסה בקוביות קטנטנות של ירקות צבעוניים), אך עם זאת קליל וקומיוניקטיבי במידה, ורשימת היינות, שמוגשים באגרטלים תמירים, אין סופית.

Frenchie Wine Bar
5, rue du Nil
Paris

3. מעיל הקשמיר הדקיק של צ'רוטי 1881, בית אופנה שעובר בימים אלה ריענון עם מעצב חדש ומיתוג חדש, נותן מושג לגבי הכיוון אליו צועד הבית. הצללית גברית וארוכה נוסח דמותו של שרלוק הולמס בסדרה המצוינת של ה-BBC, ודשי עור הטלה אוצרים ברק מעודן, שהופך את המעיל לנוסחת יוקרה מושלמת. זוהי השקעה חכמה לנוכח מגמת המעילים הארוכים שרק הולכת ומתחזקת. עכשיו, עם 50% הנחה החלום עשוי אפילו להתאפשר. אחרי הכל, גברים אוהבים מותגים נוצצים, אבל אוהבים יותר הנחות דרמטיות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קולקציית חורף 2013-14 של צ'רוטי 1881. GettyImages
המעיל המושלם של צ'רוטי/GettyImages

4. בהשוואה לקולקציה לחורף הבא של דיור, אי אפשר לומר שקולקציית הקיץ הנוכחית מצטיינת. אבל, מבין שלל מראות עתידניים מופרכים פחות או יותר, אי אפשר להתעלם מזוג הנעליים שכיכב על המסלול. על פניו, אלו נעליים אלגנטיות למדי, אבל תוספות מתכת כסופה ומבהיקה בלב הסוליה העבה, בחרטום ובקצה השרוכים, הופכות אותן ליצירה אולטרה-מודרנית. כ-900 אירו בבוטיק המקוון של קולט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעליים של דיור הום. כ-900 אירו ב-Colette/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. יש משהו נעים ומדויק, נכון תמיד, בז'קט הרכיסה הכפולה של דורון אשכנזי, שמשלב שרוולי דמוי עור. מצד אחד, הגזרה קלאסית; מנגד, שילוב החומרים והגוונים מונעים מהעיצוב לשקוע אל הבנאליות. בקיצור, הטוב משני העולמות. 500 שקלים, דיזנגוף 187, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעיל של דורון אשכנזי. 500 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully