וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלתלת ויראלית

נגה משל

30.8.2004 / 12:01

למה רוב המתולתלים ברחוב מסריחים מאותו ריח? נגה משל, החברה השישית בלהקת הג'קסונים, פותרת את התעלומה ויוצאת בקריאה נרגשת ליצרני הקרמים לשיער

אפתח בוידוי קטן: אני מתולתלת מהסוג הקשה (ציפי משהיד-שיק). אני יודעת שמתולתלים נוטים להתחרות על התואר "בעל התלתלים הבעיתיים ביותר", אבל אני יכולה להבטיח לכם ששלי באמת שערורייתיים, ואין להם זכות קיום ללא קרם אגרסיבי לשיער. למעשה, חבריי המתולתלים ואני מעבירים את מיטב שנותינו בחיפוש אחר הקרם המושלם, מנסים בקנאות כל קרם חדש שיוצא לשוק ומפריחים הבטחות לאוויר אחרי שימוש או שניים. ואולם לאורך זמן, עד כה - למרות ריח הבושם העז הנודף ממנו - הוכרז רק הקרם של "נטורל פורמולה" כמלך האפרו.

שנים אני כבר נלחמת בשיער היבש שלי וסופגת בשתיקה את כל העלבונות של יצרני תכשירי השיער המכנים אותו שיער יבש ופגום, שיער מפוצל, שיער ללא ברק, שיער מקורזל או "ליפה" ו"קש". ולמרות ההבטחות, שום קונדישנר לא יהפוך את השיער שלי לרך ולמלא ברק, ושום שמפו או מסיכת פלא לא יהפכו אותו לגולש ונעים לבחישה. אני יודעת שגם אין לי שום סיכוי לקום מהמיטה בבוקר, להבריש אותו ופשוט לצאת אל הרחוב. בדרך כלל אני נראית כאילו ישנתי בתוך מייבש כביסה. קשה, אבל ככה זה כשמתבגרים, מתחילים להשלים עם דברים.

ברילנטין הודי

לפני כמעט עשור כשיצאתי לטיול הגדול במזרח, אחת הבעיות המרכזיות שעמדה בפניי ובפני כמה מחברותיי לטיול, מתולתלות גם הן, הייתה מה לעשות בנוגע לקרם לשיער. לנסוע עם שני טי-שרטים לחצי שנה, אבל לסחוב עשרה קרמים לשיער? מצד שני איזה סיכוי יש לנו באוריינט למצוא קרם שישתווה ל"נטורל"? רק המחשבה על המצב העתידי של תלתלינו בהיעדר קרם העבירה בנו צמרמורת. הסוף היה שרובן אכן סחבו איתן קרמים במשקל חצי מהתיק, ואילו אני שהצטמצמתי, ביליתי את רוב הטיול כשהשיער ארוז במראה המזכיר מרבד אמבטיה.

את אמריקה גיליתי דווקא כשהגעתי לסין. אחרי שה"ברילנטין" של הודו לא תאם את צרכי השיער שלי, ובתאילנד, ויטנאם ושאר מחוזות חלקי השיער, בכלל לא היה עם מי לדבר, דווקא בחנות סדקית סינית עלובה שמתי ידי על איזו שפורפרת משחה מסתורית שהסיני הנהן והצביע שהיא טובה לשיער שלי (כאילו שהוא מבין משהו בתלתלים). אכן, לא ברור איך בארץ עם מיליארד חלקי שיער, שספק אם בין הרגליים יש להם תלתלים, קרה הנס. זה היה קרם השיער המושלם, שעשה מהשיער שלי מה ששום "נטורל" עוד לא הצליח לעשות אף פעם. לקראת סוף הטיול מיהרתי להצטייד במטען עודף של שפורפרות.

כשהקרם הסיני נגמר, שקעתי בדיכאון עמוק. באין ברירה אחרת חזרתי ל"נטורל". הקרם עשה את שלו ובינתיים יצאה גם הסדרה הירוקה ואני גיליתי את ה"נטורל" המשודרג - "לתלתל ברגע – לחות לבניית תלתלים ללא שטיפה". אני יודעת, זה תרגיל מלוכלך של קופירייטר גאון, אבל אני נשבעת לכם שזה עובד פרפקט. הקרם הזה אשכרה מתלתל אותי ברגע, בייחוד אם אני משפכטלת אותו על שיער יבש שכולו חשמל וקרני שמש.

שובם של הג'קסונים

רק דבר אחד פוגם בכל השמחה הג'קסונית הזו, והוא ההתעקשות הבלתי ברורה של היצרנים להוסיף לקרמים ריח בושם עז שמשתלט על כל ניחוח אחר והופך דומיננטי יותר ויותר ככל שהמוצרים משתדרגים. זה מבאס אותי רצח שכל המתולתלים ברחוב מסריחים מאותו ריח (ואתם חלקי השיער אל תגידו לי שזה ריח טוב).

אני רוצה לנצל במה זו כדי לצאת בקריאה נרגשת ולפנות אל יצרני הקרם ומשווקיו: קוראים לכם "נטורל פורמולה", אתם מצילים אותנו המתולתלים ואנחנו אוהבים אתכם, אבל האם לא מתבקש שבסדרת הקרמים שלכם – תוציאו קרם "נטורל פורמולה – נטורל", אותו אפקט רק בלי הריח. תשאלו את גדולי הקוסמטיקה, זה הכי טרנדי היום לשווק מוצרים נטולי בושם.

אחרי שנים של התמכרות שלא עושה סימנים של להיגמר, הייתי רוצה שתעניקו לי חסד קטן ותאפשרו לי לצאת לרחוב בשיער פזור, לנפנף בתלתליי ולהותיר אחרי שובל של ניחוחות בושם, שמפו, קרם גוף, או כל דבר אחר רק לא "נטורל". תנו לי את הבחירה. מגיע לי אני לקוחה נאמנה.

פנייה אל חברת "נטורל פורמולה" הניבה את התשובה המצערת שהחברה לא מתכננת להוציא קרם תלתלים נטול ריח, היות שזה מה שמייחד אותה. לא נותר אלא להמשיך ולהסניף מתולתלים ברחוב.

ועוד טיפ לא קשור – אם אתם בעלי שיער יבש ומתולתל - עזבו אתכם מקונדישנר, פעם לא יכולתי בלי, אבל לא מזמן גיליתי שזה רק הופך את השיער לפחות מתולתל ויותר קש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully