וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושבות בזוג

גלי רבינק

21.4.2009 / 9:09

באופן מפתיע רק עכשיו מתרומם יריד נעליים שיתקיים בסופ"ש הקרוב. מוקדש לאלה שתמיד נמצאות בחיפוש אחרי הזוג הבא

פאולה ג'קובי העיתונאית האיטלקייה נותנת בספרה "חייבת את הנעליים האלה!" קווים לדמותה של מי שתמיד תרה אחרי זוג הנעליים הבא. אספנית הנעליים לא תבחל בדגם מהקולקציה האחרונה שנרכש בבוטיק יוקרה, כמו גם בזוג נעליים מיותם שנמצא בדוכן ברחוב. לא אחת מדובר בנעליים שברגע הקנייה אי אפשר לעמוד בפניהם אבל אולי תשמשנה אותה פעם אחת בלבד. כשלא תוכל לבחור בין הזוג השחור לזוג החום, היא תרכוש בדרך כלל את שניהם. היא תמלא את הארונות אך לעולם יחסר לה הזוג המושלם לבגד הנכון".

נירה בן דוד פלד, מרצה על עיצוב נעליים בשנקר, מנסה להסביר את התאווה הנשית לנעליים. " כשאישה מודדת בגד זה מצריך התבוננות במראה ואז, כשהיא חשופה לביקורת, כל תסביכי הגוף עשויים לצוף. מידת הנעליים לעומת זאת כמעט ואינה משתנה במהלך החיים. וגם אם את חשה לא במיטבך המגפיים תמיד יחמיאו לך. נעליים לא פעם מוסיפות גובה וסקסיות. יש מי שבבגדים הן יותר שמרניות ופחות מעיזות ובנעליים הן מרשות לעצמן להתיר את הרסן ולהשתולל עם עקבים וצבעים."

אימומה מארחת

באופן מפתיע, רק השבוע, לראשונה, יתרומם בתל אביב אירוע מכירה ראשון שמתבסס רק על נעליים. ליריד הנעליים החדש קוראים "שופוני" ויהיו בו סניקרס לגברים ונשים, נעליים מעוצבות ונעלי קז'ואל.

הנעליים שימכרו הם מקולקציות הקיץ וההנחה עליהן תהיה 20% פחות מהמחירים שתיראו בימים אלה בחנויות. נעליים מקולקציות קודמות ימכרו בהנחה של 50%. 15 מעצבים ומותגים משתתפים באירוע ביניהם: "אימומה", "שומייקר" , ""Olive Thomas, "נטע גרציאני", "בוטיק שושו" , "העכביש", מותג הסניקרס של ג'יפה ו- Nouvean riche dog , שלוקחים סניקרס של חברות מוכרות ומרכיבים אותם מחדש, מוציאים את הביטנה, מחליפים את הלשונית, צובעים ומשדרגים עם בדים חדשים. ניתן גם יהיה לראות בלייב איך הם יוצרים נעל עם אמירה אישית.

מארגנות המכירה הן עתליה הושע ומיה לוי, בנות ה- 27. הושע היא הבעלים של החנות "אימומה" בדיזנגוף, שנפתחה לפני שנה. שם היא נותנת במה למעצבי נעליים ישראליים, ביניהם גם לוי, בעלת המותג " אוליב תומס".

"הקשר בינינו הפך מעסקי לחברי", הן אומרות, "ובשיחות שלנו עלה רצון משותף ליצור פלטפורמה נוספת ולהציג בה נעלים שנעשות בישראל. שוק הנעליים המקומי הוא מאד קטן ופועלים בו כ-15 מעצבים. מכיוון שלא כולם יכלו להשתתף במכירה (בגלל אילוצים שלהם), הוספנו גם מספר יבואני בוטיק והקדשנו מחשבה רבה לבחירה במותגים שאנחנו רוצות שיהיה להם יצוג באירוע. היה לנו חשוב לבחור נעליים ייחודיות שמתכתבות עם הסגנון של המעצבים המקומיים."

יהיו עמדות פדיקור

המכירה תיערך במועדון ה"בלוק" בדרום ת"א. "בחרנו בקפידה מקום יהיה מרווח ושיהיה אפשר להסתובב בו בכיף. אנחנו לא רוצות לקפוץ מעל הפופיק, אבל אמרנו שאם יהיה עמוס, נעצור או נעכב כניסה של אנשים נוספים, כדי שמי שייכנס יוכל ליהנות מהחוויה". על פי התכנון, הדומים וכסאות יהיו פזורים במקום לנוחיות מודדי הנעליים. תהיה עמדת די.ג'י ברקע, בר עם אלכוהול ונשנושים, ועל דק העץ בחוץ יהיו עמדות פדיקור בשמש".

שופוני, מועדון "הבלוק", דוד חכמי 35, תל אביב. יום ו', 24 באפריל: 10:00-19:00, יום שבת, 25 באפריל: 10:00-19:30.
טווח המחירים: 170-850 שקלים.
מחיר כניסה: 5 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully