וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינוי מיתולוגי: קליגולה לחורף 2013-14

רשת קליגולה משנה תדמית בשלוש השנים האחרונות וממותג שהיה מזוהה בעיקר עם נוחות היא מנסה להצטייר כמותג צעיר ומעודכן. האם האיכות נפגעת בדרך אל הטרנד?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יובל שרף לנעלי קליגולה, חורף 2013-14/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבוע שעבר נערכה פרזנטציה עבור עיתונאים לנעלי קליגולה, בה הציג המותג הוותיק את הקולקציה לחורף 2013-14. כבר ברגע הראשון היה אפשר להבחין בדיסוננס. למרות ומדובר בקולקציית חורף, שאמורה להתקשר עם אווירה קרירה וחורפית, אוסף הנעליים הוצג דווקא בחצר שטופת שמש, כשהנעליים מונחות בתוך מעין ארון שהוצב על כר דשא ירוק. אין בכך שום דבר רע כשלעצמו, אבל על הרקע הזה המסר העונתי נטה להתמסמס והתפאורה התקשתה להציב את העיצובים בקונטקסט הנדרש.

התחושה המבולבלת, שמנסה להכפיף מספר עולמות מנוגדים לכאורה ביחד, התעצמה עם הקולקציה. מהדגמים שהוצגו ניכר שאין קונספט עיצובי מארגן מלבד השאיפה לקלוע לכל טרנד אפשרי. "הקו המאחד את הקולקציה הוא למעשה לקחת טרנדים עונתיים ולתת להם פרשנות נעימה על מנת שכל אחת מהנשים תוכל ליהנות מהנעליים. אין השראה ספציפית בקולקציה, אלא הלקוחה היא זאת שמנחה אותנו ולכן המותג עוקב אחר טרנדים", מציינת אנה קנטרוביץ', מעצבת המותג. ואכן ניתן לראות בקולקציה כמה טרנדים מוכרים בניהם שילוב של ניטים, גימור מטאלי, הדפסים חייתיים, פלטפורמות וסוליות רחבות במראה סבתא-שיק. הבעיה היא, שמרוב כיוונים קשה לשים את האצבע על אמירה המבדלת את הקולקציה הזו מאין ספור קולקציות אחרות, חלקן בכלל של רשתות שאינן דווקא מתמחות בעיצוב נעליים. השאלה מדוע ללכת דווקא לקליגולה, ולא למותג אחר, נותרת חסרת מענה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההתרחבות הסגנונית של הקולקציה היא למעשה נדבך נוסף בתהליך המיתוג המחודש של קליגולה. הרשת עברה לפני שלוש שנים ריענון קונספטואלי; כל החנויות שופצו, צוות המכירות שודרג והמותג לקח את יובל שרף כפרזנטורית שמטרתה להציג את המותג כמותג צעיר ואטרקטיבי. אגב, זהו המקום לציין שהרשת הולכת ומתרחבת גם לפריפריה ועתידה לכלול כ- 40 עד 50 חנויות תוך שנתיים. בנוסף מתכוונת הרשת להכניס מוצרים משלימים תוך שנה ומפנטזת על קולקציית נעלי גברים אולי אפילו בחורף הבא.

לשינוי יש גם אספקטים נוספים ופיזיים. אם בעבר המותג היה מזוהה בעיקר בזכות נעלי העור שלו והיה ידוע כמותג איכותי, ניכר שהיום המצב השתנה. מלבד אותה גישה חופשית למגמות עונתיות חולפות, בקליגולה משנים גם את החומרים עצמם. מלבד עור ועור ממוחזר, שהוא בעל תכונות של עור אך דומה במראה שלו לוויסקוזה, יש לא מעט חומרים דמויי עור. "המותג עושה תמהיל של נעליים עשויות מעור ומחומרים סינטטיים, אך מקפיד לשמור על הנוחות והאיכות" מציינת קנטרוביץ ומוסיפה כי "מחיר העור יקר ולכן נמצא בקליגולה נעלי עור בגזרות הקלאסיות ואילו את הטרנדים מייצרים מחומרים אחרים". עם זאת, קשה להתעלם מעובדה ברורה - העיצובים העשויים מתחליפי עור בולטים בפשטותם הלא מחמיאה.


טווח מחירים: 199-999 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully