וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיס והעיר הגדולה: כיסים לחורף 2013-14

25.11.2013 / 8:50

למרות מקור השראה שחוק וקשת צבעים בסיסית, קולקציית החורף החדשה של כיסים מצליחה דווקא בגלל שהיא מוותרת על העור ופותחת את עצמה לפיתוחי טקסטיל בתלת מימד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כיסים חורף 2013-14/מערכת וואלה!, צילום מסך

העיר היא מקור השראה בלתי נדלה ושחוק כאחד; אך קולקציית חורף 2013-14 של מותג התיקים כיסים מצליחה לגעת בקסם האורבני בצורה אינטליגנטית.

כקודמו, גם האוסף החדש מבוסס על שיתוף פעולה עם מעצבת הטקסטיל מיקה בר. יעל רוזן בר-שחר, מעצבת המותג כיסים, הרגישה שהרומן היצירתי לא מיצה את עצמו בעונה הקודמת, ויחד הן ניסו לפענח כיצד ניתן להעתיק את רבדי החיים העירוניים לאו דווקא לעור.

הנקודה האחרונה היא קריטית. ביחס לעונות קודמות, ניכר כי העור לא חייב להיות חומר הגלם העיקרי, כפי שמקובל ברוב מותגי התיקים המקומיים. כמובן שישנה נוכחות נכבדת של עור בקולקציה, אך הזרקור מופנה הפעם דווקא אל הבד. רוזן בר-שחר מסבירה: "בבד הרבה יותר קל לחדש, בעור פחות רואים את הבשורה. עולם העורות מתחדש פחות מעולם הבדים, וגם מטעמים מוסריים וכלכליים יש דרישה בקהל ל'לא עור'".

אותה השראה עירונית באה לידי ביטוי בעיקר בפיתוחי הבד שפיתחו ב"כיסים", יחד עם מעצבת הטקסטיל. דוגמא טובה לעניין מספק תיק מדגם מטרו, העשוי מתרכובת של חומרים טבעיים וסינתטיים, במעין בד רשתי. העובדה שדווקא צדו הפנימי הוא זה המודפס, יוצרת מעין נימים תלת-מימדיים בצדו החיצוני. הטכניקה הייחודית היא שמעניקה לבד מראה מחוספס, שמעורר קונוטציות של נקיקי אספלט עירוניים.

כאמור, בדים נמצאים במרכז תשומת הלב. תיק גרפיטו עשוי מבד המודפס בטכניקת שלוש שכבות ייחודית שיוצרת אפקט המזכיר שברי קליפות. התהליך, שנוצר אגב בעבודת יד לכל אורך הדרך, מעניק לבד מרקם דמוי עור. מנגד, תיק בסטה, שעשוי בד אף הוא, נראה כמו סלי שוק שמונחים אחד בתוך השני, והוא בעל שתי אפשרויות נשיאה שיוצרות מגוון חללי אכסון וכיסים פנימיים. לא רק פני השטח עבור שינוי. תיק אלי (כלומר "סמטה", באנגלית) נולד מתוך התבוננות בצללית של שקית חלב, ועשוי למעשה מיריעות בד שקצוותיהן הפרומים לא נקטמו והושלכו, אלא הוצבו במרכז האובייקט ואף חוברו יחדיו באמצעות רוכסן.

כיאות למפגש בין חורף לעיר, הצבעוניות היא מונוכרומאטית וקודרת כצפוי. למרות הבחירה הבנאלית במקצת, כל אותם אפורים למיניהם, כחולים עמוקים ושחורים אפלוליים, מצליחים לייצר רבדים חדשים שמזכירים מדוע אותו נוף עירוני הפך עם השנים להשראה סוחפת עבור מעצבים רבים כל כך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נימים עירוניים. תיק 'מטרו'/מערכת וואלה!, צילום מסך

טווח מחירים: 220-1,220 שקלים.
חנויות "כיסים": החשמל 8 תל-אביב; אוסישקין 38 רמת השרון

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק 'בסטה'/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק 'גרפיטו'/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק 'אלי'/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק 'פלאט-פטיט'/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully