וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש אלטרנטיבה: אביזרי החורף של TOPTEN

תמר מרקוביץ'

12.11.2015 / 16:39

הרשת שהחלה את דרכה כמותג צעיר שהתאפיין בפריטים סופר טרנדיים באיכויות נמוכות יחסית, הלך והתחדד עם השנים לכדי מותג שמציע אלטרנטיבה נעימה מאוד לעין ולכיס. קולקציית החורף כוללת את כל הטרנדים הקבועים של קהל היעד ועמוסה בכל טוב - חלק ממש טוב, חלק מספיק טוב

קולקציית חורף 2015/16 של טופטן / TOPTEN. שי יחזקאל
דגש חזק על טרנד הבוהו ואתני. החורף של טופטן/שי יחזקאל
אם לפני מאה שנה היתה אשת הלורד מתהדרת בזהב אמיתי ואשת הפועל בזיוף, אז היום כמעט כל אישה יכולה להרשות לעצמה זהב אמיתי

קצת כמו גל הננו-טכנולוגיה, מגמת המחירים לצרכן ברשתות האופנה התגמדו בירידה תלולה בשנים האחרונות. וקצת כמו בננו-טכנולוגיה, משלא נותר לאן להתגמד, התחרות גלשה לתמורה - מי מציע הכי הרבה בהכי מעט. לנוכח התחרות המשתוללת בכל ענף האופנה בעולם בכלל ובארץ בפרט, רשתות הענק מספקות לנו לא רק מחירים מזעריים שאותם התרגלנו למצוא בהאנגרים, בירידים ובשווקים, אלא מנחילה אותם כבר בתחילת העונה ומספקת תמורתם מוצרים שלא נופלים בעיצוב או באיכות מהסטנדרט אליו התרגלנו.

את המחיר החברתי והאקולוגי כולנו משלמים, והדורות הבאים ימשיכו לשלם כנראה, אבל עד אז אנו עדים למהפכה התעשייתית במיטבה. שרשרת זהב לאשת הלורד, שרשרת זהב לאשת הפועל. ואם לפני מאה שנה היתה אשת הלורד מתהדרת בזהב אמיתי ואשת הפועל בזיוף, אז היום כמעט כל אישה יכולה להרשות לעצמה זהב אמיתי, כמו שהוכיחה לנו אתמול בבוקר רשת האביזרים טופטן.

הרשת ילדת סנדוויץ' למשפחת הודיס, אחות קטנה להודיס ובכורה לקרולינה למקה ואורבניקה, בקבוצה שכבר הפכה למומחית בתחום ה-best value for money בתחילת השנה צוטט סמנכ"ל השיווק של הקבוצה באומרו "המונח 'לשבור את השוק' לא רלוונטי. השוק ימשיך להתקיים. אנחנו פשוט רוצים להציע אלטרנטיבה".

קולקציית חורף 2015/16 של טופטן / TOPTEN. שי יחזקאל
הנערה הצעירה והמעודכנת היא עדיין הלקוחה המרכזית של הרשת/שי יחזקאל
הפנייה למכנה הרחב ביותר על פני חידוד דמות הלקוחה היא כוונה מוצהרת. עם זאת, הבחירה בפרזנטורים סתיו סטרשקו ונועם פרוסט מעידה על תעוזה

ובכן, לטופטן יש מה להציע. הרשת שהחלה את דרכה ב-2005 כמותג צעיר שהתאפיין בפריטים סופר טרנדיים באיכויות נמוכות יחסית, הלך והתחדד עם השנים לכדי מותג שמציע אלטרנטיבה נעימה מאוד לעין ולכיס הצרכן, עם אביזרים שמתכתבים עם המגמות הבינלאומיות, ובעיקר עושים את מה שקונפקציה אמורה לעשות - פונים לכל הקהלים, יורים חיצים לכל הכיוונים.

בניגוד למותגים רבים אחרים, הפנייה למכנה הרחב ביותר על פני חידוד דמות הלקוחה היא כוונה מוצהרת. עם זאת, הבחירה בדוגמנים האנדרוגניים סתיו סטרשקו ונועם פרוסט מעידה על תעוזה ותפיסה אופנתית שלאו דווקא מכוונת הכי נמוך ורחב שאפשר.

גם מבחינה מעשית, אפילו אם בקבוצה לא יגדירו זאת, הנערה הצעירה והמעודכנת היא עדיין הלקוחה המרכזית של הרשת והיא בדרך כלל מלווה בהמון חברות מסוגה. ואולם אם לשפוט על פי קולקציית החורף הנוכחי, גם אמה של אותה נערה תוכל למצוא לעצמה בכיף אביזרי אופנה ראויים בהחלט כמו אחד מתיקי הגב המקסימים, חלק מתכשיטי האופנה נטולי הגיל או אפילו שכמיות הפונצ'ו המחמיאות לחובבות טרנד הבוהו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
קולקציית חורף 2015/16 של טופטן / TOPTEN. שי יחזקאל
יש להניח שהקהל הבוגר פחות יתחבר לפרווה הסינתטית/שי יחזקאל
קולקצית התיקים דמויי העור היא אחת המוצלחות, במיוחד תיקי הגב הטרנדיים, תיקי היד הבוהמיינים ותיקי הפודרה העדינים

קולקציית החורף כוללת את כל הטרנדים הקבועים של קהל היעד ומוסיפה את אלו החיוניים לעונה - שנות השבעים, הפולקלור האתני והסטייל הגותי. ההשראה שבלטה העונה בכל הקונפקציות מביאה שפע צבעוני ולא טריוויאלי לחורף והמון חיתוכי לייזר גיאומטרים. הסיפור שהוגדר כ"אגדת חורף" כולל אלמנטים ששואבים השראה מממלכות חורף צפון אירופאיות. אלו פחות יתאימו לקהל בוגר שלא מתחבר לפרווה (סינתטית כמובן), אבל יש להניח שישבה את קהל היעד.

קולקציית הזהב והכסף שהתחילה כניסיון מהוסס לפני מספר עונות התרחבה לסקשן פעיל למדי ומציעה תכשיטי זהב וכסף בעיצובים פופולרים ובמחירים שווים לכל כיס. באופן כללי מגוון התכשיטים בטופטן בהחלט מזמין קפיצה לסניף, ואם להיות ספציפית אפילו יותר - מגוון הטבעות ביחס למחירן נהדר.

הצלחת קו תכשיטי הזהב והכסף הביאה לניסיון נוסף העונה להציע קו פרימיום בתחום התיקים, עם מבחר תיקי עור אמיתי. קולקצית התיקים דמויי העור היא אחת המוצלחות, במיוחד תיקי הגב הטרנדיים, תיקי היד הבוהמיינים מקולקציית הפולקלור ותיקי הפודרה העדינים מהסיפור הסקנדינבי. ברור שהפי-יו (טקסטיל דמוי עור) איכותי מאוד והוא ניכר כתוצר של התמחות של שנים בתחום הזה, התמחות שמובילה בהכרח לספקים טובים יותר, מחירים טובים יותר ואיכות גבוהה יותר בשורה התחתונה. בעור האמיתי לעומת זאת, למרות השאיפה להציע אלטרנטיבה אטרקטיבית במחיר לחושקות במוצר פרימיום, המוצר אינו עומד בתחרות ברמת העיצוב והגימורים.

טווח מחירים: 9.90-99.90 שקלים
להשיג בחנויות הרשת TOPTEN

קולקציית חורף 2015/16 של טופטן / TOPTEN. שי יחזקאל
הגוונים החומים כובשים כל חלקה ובצדק/שי יחזקאל
קולקציית חורף 2015/16 של טופטן / TOPTEN. שי יחזקאל
הקו הקליל יותר של החורף הבא/שי יחזקאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully