וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקים ועד קייט: טבעות אירוסין בלתי נשכחות

12.6.2016 / 9:07

לעתים האירוסין כלל לא הובילו לנישואין, לעתים הנישואין הסתיימו בגירושין צורמים, אבל יהלומי טבעות האירוסין של הכוכבות - ראוותניות להחריד או מעודנות ואלגנטיות - יישארו לנצח. גלריית הטבעות הבלתי נשכחות. איזו קולעת לטעם שלכם? הצביעו והשפיעו

מערכת וואלה!

בוודיאו: בריטניה באופוריה סביב חתונתם של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, אפריל 2011.

ויקטוריה בקהאם עונדת את טבעת האירוסים שלה בתצוגת שאנל בפריז, אוקטובר 2007. GettyImages
אחת מסדרה שלמה. ויקטוריה בקהאם ואחת מטבעות האירוסין שלה/GettyImages

רבע מיליון דולר הוא סכום קונבנציונלי

אנחנו מקדישים זמן רב לבחינת האופנה של כוכבות ואושיות סטייל למיניהן, החל מבחירות שמלות השטיח האדום שלהן ועד מה שהן לובשות באיסוף הילדים מהגן. אבל אקססורי אחד שלא תמיד נראה בבירור נמצא שם תמיד והוא עשוי להיות פיסת אופנה קסומה ובלתי נשכחת - טבעת אירוסין.

בצורת אגס, כרית, באגט, טרפז או לב, טבעות האירוסין של הידועניות נעות בין ראוותניות להחריד עד מעודנות ואלגנטיות. העלויות לעתים בלתי נתפסות. רבע מיליון דולר הוא כפי הנראה סכום קונבנציונלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קייט מידלטון והנסיך וויליאם בעת ההכרזה על אירוסיהם, ארמון סיינט ג?יימס, לונדון, נובמבר 2010. GettyImages
וויליאם העניק לקייט את טבעת האירוסין של אמו המנוחה, הנסיכה דיאנה. הזוג בעת ההכרזה על האירוסין, 2010/GettyImages

שואו מי דה רינג!

קניה ווסט היה מעורב בעיצוב טבעת יהלום ה-15 קראט של אשתו קים

עדי עזרא הציע נישואין לבר רפאלי בעת חופשת פורים במאלדיביים עם טבעת יהלום כרית ושני חישוקי זהב. ליידי גאגא אמרה כן בוולנטיינ'ס דיי עם טבעת יהלום בצורת לב, מיילי סיירוס איבדה את הטבעת שהעניק לה ליאם המסוורת', אבל היא שבה ונראתה על אצבעה כשהם חידשו את אירוסיהם לאחרונה. הנסיך צ'ארלס העניק לדיאנה טבעת יהלום ספיר כחול 18 קראט מוקפת יהלומים קטנים שרכש מכספו והיום מעטרת את ידה של קייט מידלטון. לרעייו השניה קמילה הוא העניק טבעת מהאוסף המלכותי.

קניה ווסט היה מעורב בעיצוב טבעת יהלום ה-15 קראט של קים. הראפר של סיארה העניק לה טבעת יהלום 15 קראט. ג'סיקה ביל העדיפה טבעת יהלום 6 קראט בהשראת וינטג'. היידי קלום הלכה על יהלום צהוב המחמיא לעורה השזוף. קייט הדסון קיבלה ממאט בלמי טבעת יהלום אמרלד בחיתוך עם באגטים מחודדים בצד.

פאריס הילטון נראתה ב-2005 בטבעת יהלום 24 קראט שהעניק לה יורש הספנות היווני פאריס לטסיס בגוון תכלכל כמו עדשות המגע שלה. ג'יי.זי הרשים את ביונסה עם טבעת 18 קראט של לוריין שוורץ. לוויקטוריה בקהאם יש כמה טבעות אירוסין. אמאל קלוני מתגאה בטבעת אירוסין "המתחשבת בסביבה". וואטאבר. והרשימה עוד ארוכה ומרתקת. צפו בגלריית טבעות אירוסין מהחלומות. איזה דגם מנצח?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully