וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיות מסנוורת כמו גל גדות: פריט האופנה שיוצר גלאם של כוכבת הוליוודית

ג'ני דנסון בשיתוף אירוקה

8.1.2017 / 9:04

אוברסייז שמשדרים דיסטנס, חתוליים שמעניקים סקסאפיל או עדינים וצבעוניים שהופכים אותך לרומנטית ומסתורית: משקפיים הם אביזר אופנתי לכל דבר ומעניקים אמירה סגנונית וסטייל אישי. קבלי השראה מוונדר וומן הישראלית

גל גדות היא הכוכבת הגדולה ביותר שיצאה ממדינתו בשנים האחרונות. היא מחלקת את חייה בין ישראל ללוס אנג'לס, מככבת בשוברי קופות הוליוודים וחורכת שטיחים אדומים בכל רחבי העולם.

היא ניחנה בסטייל אישי שממש כמוה משתנה בהתאם למקום בו היא נמצאת, ונע בקלות בין ספורטיבי ונינוח לבין גלאם הוליוודי מסנוור. אנחנו כאן כדי לעזור לך לקבל השראה ולהבין איך עושה את זה הכוכבת הגדולה ביותר.

גל גדות. דודי חסון, מערכת וואלה! NEWS
כדי לשדרג את הלוק לחד פעמי רצוי לבחור במשקפי שמש גדולים מהחיים. גל גדות, הפרזנטורית של אירוקה/מערכת וואלה! NEWS, דודי חסון

גלאם הוליוודי

בתור מי שהפכה לדמות קבועה על השטיחים האדומים הכי נוצצים בעולם, לפעמים על הכוכבות הגדולות לשדר זוהר הוליוודי גם במהלך היום - הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי משקפי שמש כהים שיסתירו את העיניים (וגם מחסור בשעות שינה) וישדרו דיסטנס הוליוודי.

כדי לשדרג את הלוק לחד פעמי רצוי לבחור במשקפי שמש גדולים מהחיים, עם אלמנטים עיצוביים מיוחדים במינם ותוספות של אבנים נוצצות.

המותגים הבולטים ביותר שאצלם ניתן למצוא משקפיים שיהפכו אותך למגה כוכבת הם רוברטו קוואלי ודולצ'ה גאבנה שהסגנון הנוצץ שלהם הפך למזוהה עם המון כוכבות ענקיות על השטיחים האדומים. אל תשכחי אודם ולק אדומים להשלמת מראה הוליוודי זוהר במיוחד.

גל גדות. דודי חסון, מערכת וואלה! NEWS
משקפי ראייה הפכו בשנים האחרונות לאביזר אופנתי לכל דבר/מערכת וואלה! NEWS, דודי חסון

מראה של הוליווד הישנה

משקפי ראייה הפכו בשנים האחרונות לאביזר אופנתי לכל דבר. הם יכולים להעביר כל לוק מפשוט ורגיל לכזה עם אמירה אופנתית וסטייל אישי.

אם את רוצה לשדר לוק של הוליווד הישנה - נשי, מפתה אבל עם זאת עוצמתי ומלא סטייל. משקפי ראיה חתוליים בגוון חום עמוק וסקסי יהפכו אותך לאישה חזקה שאי אפשר להתעלם ממנה.

נסי גם את משקפי השמש המתוחכמים של טום פורד - הם ייראו נפלא גם כפריט יומיומי וגם עם שמלת ערב בשילוב אודם אדום עמוק.

גל גדות. דודי חסון, מערכת וואלה! NEWS
משקפיים כאלו יהפכו את המראה שלך לרומנטי ומסתורי/מערכת וואלה! NEWS, דודי חסון

לוק רומנטי וחולמני

אם יש משהו שניתן להגיד בבירור על גל גדות זו העובדה שהיא חולמת בגדול. בשבילה, כמו בשביל הוונדר וומן שהיא - השמיים הם הגבול.

דגמי המשקפיים של גוצ'י ודולצה גבאנה הם בדיוק הכתובת למראה האישה שמשדרת לעולם שהיא יכולה לעשות הכל- להיות אשה חזקה, בעלת קריירה מצליחה ואשת משפחה, כל מה שאת צריכה לעשות הוא לחלום!

משקפיים כאלו יהפכו את המראה שלך לרומנטי ומסתורי. ובעיקר לכזה שאי אפשר לעמוד בפניו.

גל גדות. דודי חסון, מערכת וואלה! NEWS
המשקפיים שנותנים מראה ספורטיבי, נגיש וקליל ויהפכו אותך לבחורה הכי מגניבה באזור/מערכת וואלה! NEWS, דודי חסון

מראה יומיומי ונינוח

משקפי מראה גדולים וכהים הם פריט חובה לכל כוכבת. משקפיים במראה ספורטיבי של חברות שידועות בוויב הקולי והקז'ואלי שלהן כמו רייבאן וקול ריי יהיו מושלמים לכל לוק יומיומי שתזרקי על עצמך והפכו אותך ברגע לבחורה הכי מגניבה באזור.

הם מוספים נופך דרמטי עם דיסטנס מסוים ללוק אבל עם זאת שומרים על מראה ספורטיבי, נגיש וקליל. פשוט תרכיבי אותם רגע לפני שאת יוצאת מהבית ותראי איך הם משדרגים ברגע כל סגנון לבוש שתבחרי.

גל גדות. דודי חסון, מערכת וואלה! NEWS
משקפי ראייה במראה קלאסי ישדרו עוצמה מאופקת ואלגנטית/מערכת וואלה! NEWS, דודי חסון

מראה קלאסי ואלגנטי

גם לכוכבות יש רגעים בהם פחות זה בהחלט יותר - משקפי ראייה במראה קלאסי ישדרו עוצמה מאופקת ואלגנטית. אם את רוצה פריט שתוכלי להרכיב מדי יום, תבחרי בזוג משקפיים עם מסגרת מתכת שחורה שממסגרת את הפנים.

משקפיים כאלו יהפכו כל לבוש לכזה שנראה לא מתאמץ, אבל שיקי ומלא בביטחון עצמי. אם את מתלבטת איזה מותג יהיה הכי נכון עבורך, הקלאסיקות העל זמניות מנצחות במקרה הזה-מותגי על נצחיים כמו גוצ'י או פראדה יהיו מושלמים ליצירת מראה שאי אפשר להתעלם מהעוצמה השקטה שבו, בדיוק כמו דמות המרגלת בסרטה האחרון של גל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גל גדות כוונדר וומן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully