וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכו על זה: 12 דגמי נעליים שכל אישה צריכה

16.11.2017 / 10:15

נעליים לאלו שמחפשות אלגנטיות אבל לא במחיר של נוחות, נעליים לאלו שמתעקשות על עקבים באפקט מגביה אבל מתקשות לשרוד אותו, אופציה שמגלמת את הלייפסטייל הצרפתי, דגמים ללוק נשי מעודן ודגמים לכאלה שרק מחפשות את ההפך

מחבבת נעליים מלאות שיק שפתוחות מאחור? את כנראה נערת מיולס. דגם מהסגנון שבמאה ה-18 שימש נשים רק בבית, ומרילין מונרו אהבה במיוחד, יכול לשמש אותך נאמנה אם את נחושה להציג אלגנטיות אבל לא במחיר של נוחות. ויש דגמים עם עקבים בכל מיני גבהים. רותם גור, שייסדה את מותג הנעליים Vas ב-2012, מציגה מאז דגמים נהדרים מהקטגוריה הזו. באינסטגרם שלה מצאנו את אלו בגוון הפודרה היפה.

מיולס של Vas, מחיר: 900 שקלים. להשיג בחנות באחד העם 58 תל אביב.

עקבי קיטן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעלי עקבי קיטן מוכספות של קלארקס: 549.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין כללים, את קובעת: עם עקבים או בלי עקבים, מה שאת מעדיפה, לכל מקום, כולל לאירועי ערב. אם את בעד עקבים גבוהים וסבורה שהם יוצרים את האפקט המבוקש מבחינתך, אבל לא ממש מסוגלת ללכת איתם יותר מחמש דקות, הפתרון האולטימטיבי עבורך הוא עקבי קיטן. אודרי הפבורן הפכה את הסגנון לפופולרי, ולמישל אובמה ותרזה מיי יש מלא כאלה בארון. גובהם המקסימלי הוא לרוב רק 4.75 סנטימטרים.

נעלי עקב של רשת קלארקס, 549.90 שקלים, להשיג בחנויות המותג.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

סניקרס

סניקרס בנסימון: 200 שקלים. Jean Polar,
סניקרס בנסימון: 200 שקלים/Jean Polar

ב-1979 הוסיפו צמד האחים היהודים-צרפתים סרז' ואיב בנסימון קו הנעלה למותג הביגוד שייסדו מספר שנים קודם ונושא את שמם. הסגנון הנבחר, סניקרס נוחות בשם "לה טניס", הפך למוצר דגל פופולרי המגלם את הלייפסטייל צרפתי. דגם הבנסימון שמתאים לכל גיל, מיוצר כבר כמעט 40 שנה באותה שיטה (סוליית הגומי מיוצרת במכונה מסורתית וצביעת הכותנה ביד). הן נטולות כל כבדות או סרבול, לא מגושמות ומאוד מתוקות.

סניקרס של בנסימון, 200 שקלים. להשיג בחנויות ברחבי הארץ ובאתר הרשמי.

מגפי רכיבה

מגפי ברך של FLY לרשת סטורי, סתיו 2017, מחיר: 999 שקלים. יח"צ חו"ל,
מגפי רכיבה של Fly לרשת סטורי: 990 שקלים/יח"צ חו"ל

עם מכנסוני ג'ינס, חצאית מידי פרחונית, שמלה ויקטוריאנית, סקיני או טייץ, מגפי רכיבה תמיד ישלימו מראה מנצח. חוץ מזה, אל תשכחו את הווייב האריסטוקרטי. אז הרגישו חופשיות לחוש עצמכן ג'קי קנדי באחר-צהריים של רכיבה בכפר.

מגפי Fly לרשת סטורי: 990 שקלים.

אדג'יות

נעלי "לורנס" של שני לקס: 1,700 שקלים. ינאי מנחם,
נעלי פלטפורמה של שני לקס מדגם "לורנס:" 1,700 שקלים/ינאי מנחם

יוצאות דופן, מעוצבות להפליא, נוחות, ומעל הכל - לא מוגזמות. נעלי הפלטפורמה של שני לקס מדגם "לורנס" עשויות עור רך (גפה), סוליית גומי, ועקבי עץ שגולפו בעבודת-יד. שרוכים שחורים משלימים הרמוניה בשחור-לבן. העקבים בגובה 10 סנטימטרים, אבל בזכות הסגנון, אין חשש לעייפות מוקדמת. הדגם חוזר מדי עונה, אבל לא תראו אותו בכל מקום.

מגפיים של שני לקס, 1,700 שקלים. להשיג בחנות המעצבת, גורדון 45 תל-אביב.

עקבי סירה ניוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעלי עקב סירה גוון ניוד של ג'ימי צ'ו לרשת פקטורי 54, מחיר: 2,308 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

קלאסיקה בעליל. נעלי עקבי סטילטו בגוון ניוד הם מאסט. וכדאי, לטעמנו, להשקיע בקטגוריה הכה משמעותית הזאת. הן תמיד יתאימו, כל עוד שאר האאוטפיט נכון. לא מתאימות להליכות ממושכות ולא כשתנאי הדרך לא ראויים, אבל כן בהרבה מקרים אחרים. עם ג'ינס בויפרנד, חליפה מחויטת או שמלת קוקטייל, הן ישלימו מראה עם אפקט מרשים. לקייט מידלטון יש כמה וכמה, כידוע. דגם הניוד בגימור מאט של ג'ימי צ'ו משמש נאמנה את מלניה טראמפ.

נעלי עקבי סטילטו של ג'ימי צ'ו לרשת פקטורי 54, מחיר: 2,308 שקלים. להשיג בחנויות ובאתר.

נעלי בלרינה

נעלי בלרינה של פריטי בלרינס, סתיו 2017, מחיר: 649 שקלים. ניר יפה,
נעלי בלרינה של פריטי בלרינס: 649 שקלים/ניר יפה

נתקלת פעם בתמונות ארכיון של בריז'יט בארדו הצעירה מתרוצצת בטיילת עיר הקיט הצרפתית קאן בזמן פסטיבל הסרטים? אם לא, תהיי בטוחה שמדובר בחיזיון מרתק. הכוכבת נעלה אז, כמו בהרבה הזדמנויות אחרות, נעלי בלרינה שטוחות. הן התאימו למכנסי הקרופ שלה, לשמלות הבלון עם הכתפיות ולחצאיות הפליסה המתנפנפות. היא לא רק הציגה שיק צרפתי נערץ, גם היה לה נוח. קלאסיקה אמיתית. צריך כמה כאלה, כולל בגוון "לא קונבנציונלי" כמו הסגולות פה.

נעלי בלרינה של פריטי בלרינס: 649 שקלים. להשיג בחנויות המותג.

בלרינה מתקפלות

נעלי בלרינה מתקפלות של "אליסיה" למאיה נגרי: 690 שקלים, סתיו 2017. ולרי בלקינד,
נעלי בלרינה מתקפלות מדגם "אליסיה" למאיה נגרי: 690 שקלים/ולרי בלקינד

גם אם ניחנת ביכולת העל לטופף עוד ועוד על עקבים, בלרינה מתקפלות עשויות להיות הצלה אם יש לך עניין עם רחבת הריקודים בחתונה או אם את חוששת לחבל בעקבים המהודרים שלך. השקיעי בזוג איכותי מעור רך, עמיד ומנחם.

נעלי בלרינה מתקפלות מדגם "אליסיה" של מאיה נגרי, 690 שקלים. להשיג בחנויות המעצבת.

מגפונים צבאיים

גפוני עור וניטים של דיזל, סתיו 2017, מחיר: 1,500 שקלים. יח"צ חו"ל,
גפוני עור וניטים של דיזל: 1,500 שקלים/יח"צ חו"ל

סטייל אורבני-צבאי המאזן את הנשי-מעודן-ייצוגי הוא אחד הטרנדים המרכזיים באופנת נשים, ולא קשה להבין מדוע. הוא לוקח כל מראה לכיוון נועז ופראי שעד המחצית השניה של שנות ה-60 היה נדיר בקרב נשים. פריט הכרחי בטרנד הכה מגניב הזה הוא, כמובן, המגפונים. הם מגיעים לרוב בשחור ועשויים להיות נאמנים לאב טיפוס בדרגה כזאת או אחרת. אלו של דיזל, המותג האיטלקי האיכותי שתורם רבות ובקביעות לטרנד, הם מהמוצלחים מבין ההיצע העונה. ועוד לא אמרנו כלום על הנוחות.

מגפונים צבאיים של דיזל, 1,500 שקלים. להשיג בחנויות המותג.

מגפי גומי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגפי גומי וולינגטון לנשים: 95 ליש"ט/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואת ימי הגשם כאן, מעטים ככל שיהיו, נצלו לאופנה נוסח אירופה הקלאסית, וליתר דיוק נוסח הקאנטרי האנגלי. מגפי וולינגטון, מותג שהיה לשם גנרי לכל מגפי הגומי באשר הם, הם הכי יפים. פשטות העיצוב, הלוגו הוותיק שמשמש כדיטייל עיצובי מרכזי, הנוחות והיעילות, כמו גם אופציית ה-mommy and me, הם יתרונות בולטים. והם באים בשלל צבעים נהדרים. לכו על צבע יסוד שיאיר כל יום אפרורי.

מגפי גומי של האנטר, 95 ליש"ט (כ-450 שקלים). להשיג באתר אסוס.

כפכפי אצבע

כפכפי ניוד אצבע של ריף - REEF, מחיר: 139.90 שקלים. יח"צ חו"ל,
כפכפי ניוד אצבע של ריף - REEF, מחיר: 139.90 שקלים/יח"צ חו"ל

בארצנו השמשית, כפכפי אצבע הם מאסט. ובמקרה הזה, מאסט מהסוג המשמח. כי מדוע שנתנגד לאווריריות הנעימה הזאת ולהזדמנות להראות לעולם את הפדיקור המופלא שלנו? חוץ מזה, הן תמיד יזכירו לנו, גם לא בעונה, חול חם, מים כחולים, שמש מלטפת וחופשה בלתי נשכחת. בגוון ניוד-פודרה הן גם מאריכות את הרגליים.

כפכפי אצבע של REEF, מחיר: 139.90 שקלים. להשיג בחנויות גלישה נבחרות ברחבי הארץ ובחנות המותג באילת.

נעלי בית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעלי בית של AERIE מבית אמריקן איגל, סתיו 2017, מחיר: 99.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

כולנו מפנטזות בסוף יום מתיש על אמבטיה ריחנית, מנוחה הספה בסלון וכוס יין אדום. ולצד אלה גם על נעלי בית נוחות. בקטגוריה הזאת, חשובה ככל שתהיה, אין הצדקה להוציא סכום גבוה. הנוחות מובטחת גם עם דגמים חביבים בעלויות ידידותיות.

נעלי בית של AERIE מבית אמריקן איגל, 99.90 שקלים. להשיג בחנויות הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully