וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש חזק

שני פישר

22.3.2007 / 4:07

אסף ברזילי ללא ספק עלה משהו. יכול להיות שהגאון הראשון שחשב על קסדות אופנועים יפות תואר וטרנדיות, להמונים, הוא ישראלי?

לקסדות אופנועים יש בדרך כלל מראה סתמי, רובוטריקי, קשוח באופן פשטני ובעיקר אחיד מאד. הדיזיינרים לסוגיהם החיים ביננו, כבר הפכו כל פריט פונקציונלי שהאדם משתמש בו, לסופר מעוצב, משעון עד שרוך הנעל, אבל בקסדות לא טיפלו ברצינות עד היום.

אסף ברזילי, 25, הגיע לסגנון קסדות במיקרה. "הגעתי לתחום לא מאהבה מופרזת לאופנועים אלא מתוקף היותי רוכב על טוסטוס. כמו כל דבר טוב גם הרעיון הזה התחיל במפגש עם חברים. היתה לי חתיכת בד דמוי פרווה וברגע של רוח שטות אמרתי שיכול להיות מגניב לנסוע עם הפרווה על הקסדה. עטפנו את הקסדה ומהר מאד התחילו להגיע התגובות המטורפות".

עמידות בחורף

באוקטובר האחרון ברזילי חזר מהודו עם תובנות חדשות. הוא חש שמיצה את חיי המלצרות-ברמנות הסטודנטיאלים והחליט להפוך את הקסדה הפרוותית לעסק רציני.

מאחר וברזומה שלו יש פעילות בחנות הרטרו היצרנית והמשובחת "המחתרת", הוא יודע דבר או שניים על אופנה. הוא רוכש את הבדים מחנויות בנחלת בנימין, למד את טכניקת הגזירה ונעזר בשירותיה של תופרת. הוא מדביק את הבד לקסדה בדבק מיוחד ומורח את הבד בציפוי ששומר על על הקסדה המעוצבת מנזקי מזג האוויר.

"אני משתמש בקסדות של חברת 'זאוס'. עשיתי עד היום כבר עשרות קסדות וכולן צלחו את החורף, את הגשם, את השמש ואת הלחות ונותרו ללא שינוי", הוא מספר. הוא נעזר בבחירת הבדים במעצב האופנה ויש לו בין השאר הדפסים גיאומטריים והדפסי גולגולות כמתחייב מצו השעה.

תמונות בהזמנה

ברזילי וגרפיקאי שעובד איתו, יכולים למעשה להדפיס כל תמונה שתביאו, על בד וליצור קסדה אישית.
"אני מנסה לגרום לאנשים להפוך את הקסדה לפריט שייצג את האישיות שלהם" ברזילי חוזה "במקום סתם לנסוע עם חתיכת פלסטיק בצבע אחיד. אני חושב שקסדה צריכה לעבור את אותה מטארמופוזה שעברו משקפי השמש, מפריט פונקציונאלי נטו לפריט אופנתי שכיף ללכת איתו גם כשאין שמש.

"הייחוד של העסק שלי הוא שאני לא מכין כמויות גדולות מכל דגם. אפשר למצוא לכל היותר 4-5 קסדות דומות מה שהופך את כל העניין למקורי וייחודי."

היעד: אמריקה

- זה משהו שכבר קיים בעולם?

"מבדיקות שערכתי אז לא מצאתי בעולם דבר דומה לזה. אני יודע שפעם לואי ויטון עשה קסדה אחת אבל לא שמעתי על מישהו שהוציא קולקציה של קסדות".

- יש לך תוכניות לגדול ולפתח את העסק?

"נראה שזה הולך לכיוון הזה. אני נוסע השבוע לארה"ב ורוצה לבדוק את הביקוש במספר מקומות. יש כמובן רצון גם לגדול בארץ. אני מקבל המון תגובות ולא קרה שמישהו ראה את הקסדות ולא אמר "וואו, איזה מגניב"".

מחירים: החל מ 400- ש"ח לקסדה מעוצבת. פרטים מלאים באתר הבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully