וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא הדוגמניות שכולם לוקחים

הגר ליינקרם

9.2.2009 / 17:40

אחרי שבחורות מכל העולם הצטלמו עם בגדים שלה ואפשרו כניסה לעולמן, האתר של המעצבת מירית וינשטוק כבר הפך לרשת חברתית

ב-2007 החלה המעצבת מירית וינשטוק בפרויקט אופנה בינלאומי. המעצבת המוכשרת שלחה לבחורות מרחבי העולם בגדים שעיצבה והן הצטלמו איתם ובמקביל ענו על שאלון. התמונות עלו באתר שלה והפרויקט סוקר במגזינים בארץ ובחו"ל, בינהם NYLON ובבלוגים בינלאומיים של אופנה.

המיזם אינטרנטי-אופנתי הזה ממשיך לחיות והאתר של וינשטוק הוא כבר מעין רשת חברתית בענייני אופנה, אמנות אינטרנט ומה שביניהם. מעין פייסבוק שכזה, רק הרבה יותר ורוד. באתר רואים צילומים של כל מי שהצטלמו עם הבגדים של וינשטוק מארגנטינה, צרפת, איטליה, דנמרק, ישראל ועוד. ליד הצילומים מופיעים הפרופילים האישיים של המצטלמות ולכל פרופיל מצורפים גם לינקים לבלוגים האישיים או לאתרי אופנה שהן אוהבות.

אפשר להיכנס גם למדור הדיאלוג, שם החברים מוזמנים לפרסם כתבות וחלוק דעות. בנוסף כמובן, אפשר גם להתרשם באתר מהחנות הווירטואלית שבה רואים את הבגדים היפים שווינשטוק מעצבת, את קו הכלות ופריטי וינטג' ייחודיים.

אל תצפה, תשתתף

האתר הוא עכשווי מאד כי הוא חלק מהתרבות הנוכחית שמתעדכנת ומשתפת. לא רק צופה מן הצד אלא גם לוקחת חלק פעיל בעולם ויוצרת. וינשטוק מספרת שהרעיון לפרויקט הגיע לה כששאלה את עצמה מה מגדיר את הדור שלנו מבחינת ביטוי אמנותי. "אני חושבת שבראיה היסטורית מי שיסומן ככוח המעצב ביותר תרבותית, הוא האינטרנט. זו הבמה וזו הלגיטימציה ומתוך המקום הזה צריך לעשות דיאלוג אמנותי".

עוד פן מציאותי מאד של המיזם האופנתי, הוא העובדה שכאן לא מדובר בבבגדים שמיועדים לדוגמניות אלא באופנה שמיועדת לנשים אמיתיות. הבחורות שהצטלמו לפרויקט נעות בטווח הגילאים של 18 עד 60 ומדובר ללא ספק בסוגים שונים של בחורות אמיתיות שלא רק מדגמנות את הבגדים אלא מביאות אישיות שלמה שאפשר גם להכיר אותה באמצעות הרשת.

"בכל מקום רואים את אותם עשרה פרצופים יפים", וינשטוק אומרת, "כאן יש מגוון של נשים בכל המידות ומכל התרבויות. חשוב לי להציג את האופנה שלי באופן שעושה חשק. כשמישהי רואה את הבגדים על דוגמנית זה יכול ליצור רתיעה והיא תגיד לעצמה 'עליה זה נראה יפה כי היא דוגמנית אבל עלי זה לא יראה כך'. דרך הפרויקט והאתר אני מגיעה ליותר בחורות. יש כאן 40 בנות מעל 30 מדינות וזה יכול להוביל למיליון מקומות. כל אחת באתר מוזמנת להיות שגרירה שלי בעיר שלה".

כל מי שנרשם לאתר ולוקח בו חלק פעיל יכול לצבור נקודות המשמשות כהנחה על מגוון הפריטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully