וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרצוף לג'ינס

20.4.2009 / 7:00

דקוטה ג'ונסון, ביתם של מלני גריפית ודון ג'ונסון היא הפנים החדשות של ליין הגי'נסים של MANGO. יותר קול מזה אין

דקוטה ג'ונסון היא פרזנטורית קו הג'ינסים של "מנגו" לאביב-קיץ 2009. הדוגמנית בת ה-20, בתם של השחקנים דון ג'ונסון ומלני גריפית', צולמה בברצלונה לקטלוג האחרון של המותג הספרדי, על ידי צלם האופנה טזמה יסטה, מצלמי האופנה הבולטים בספרד ('נייקי', 'דיזל', 'פול אנד בר').

ג'ונסון נולדה בטקסס 1989 וגדלה בסן פרנסיסקו. בשנה שעברה היא הוחתמה על ידי סוכנות הדוגמנות IMG והחלה בקריירת דוגמנות. היא רואה באמא מלאני מודל מבחינת הבחירות האופנתיות שלה ובאודרי הפבורן אייקון אופנה נצחי. דקוטה דומה באופן מסויים לסבתה מצד אימה, השחקנית ממוצא שבדי טיפי הדרן, שהתפרסמה בסרטי אלפרד היצ'קוק 'הציפורים' ו'מארני' והחלה את הקריירה שלה כדוגמנית טלוויזיה ומודעות מגזין בשנות ה- 50.

ג'ונסון למדה במספר תיכונים באזור לוס-אנג'לס וב-2007 דווח כי בדומה להוריה, נאלצה גם היא לעבור גמילה מאלכוהול וסמים. לאחר תוכנית בת חודש בקליניקה במליבו, המתמחה בגמילת צעירים מאלכוהול וסמים, נראה שדקוטה מתיישרת והיא נרשמה לשיעורי משחק והתחייבה לכמה פרוייקטים. דקוטה אף שימשה כ'מיס גולדן-גלוב' בטקס 'גלובוס הזהב' של אותה שנה והייתה למעשה דור שני בתפקיד המסורתי. שתיים מחברותיה הטובות הן רומר וויליס, ביתו של ברוס וויליס ודמי מור, וריילי קו, בתה של ליסה-מארי פרסלי ונכדתו של אלביס.

הגינסים שהיא מדגמנת ל-MNG JEANS, הם במראה משומש ווינטג', ג'ינסים במרקם "שבור" נוסח האייטיז, ג'ינסים פלורסנטיים, מכנסיים מרושלים במיוחד, ג'ינס ממוחזרים, דנים מולבן מאוד וסוגים חדשים של סטון ווש בהופעת בכורה.

מחירים

מחירי הג'ינסים: 219.90-449.90 שקלים.

סניפי MANGO: דיזינגוף סנטר, תל אביב; קניון עזריאלי, תל אביבי; קניון ארנה, הרצליה; קניון ערים, כפר סבא; הקניון הגדול, פתח תקוה; קניון הבאר, ראשון לציון; קניון הזהב, ראשון לציון; קניון הסיטי, אשדוד; קניון סביונים, יהוד; קניון קריית אונו; פרוייקט ממילא, ירושלים; קניון מודיעין; קיריון, קריית ביאליק; גרנד קניון, חיפה; קניון לב העיר, נצרת; קניון מול הים, אילת; מרכז ביג, כרמיאל; פלאזה וואן, באר שבע; הירדן 4, טבריה.

חנויות MANGO Outlet: קניון חיפה; קניון השרון, נתניה; בילו סנטר, רחובות; אאוטלט עזריאלי, הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully