וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסתכלו לי בעיניים

5.3.2011 / 14:30

ניו יורקיות עם היופי של אמילי דידונאטו, לא צריכות להתאמץ יותר מדי כדי להצליח בדוגמנות. כחולת העיניים נזקקה רק לעירום חד פעמי על מנת לזכות בפוש הדרוש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמילי דידונאטו בגיליון אוקטובר 2010 של מגזין מארי קלייר/מערכת וואלה!, צילום מסך

יכול להיות מאוד שפניה של דוגמנית מודעות 'מייביליין' מוכרות לכם, אבל אין לכם מושג מה שמה. הסיבה הפשוטה הצעירה האמריקאית עם העיניים הכחולות המדהימות, השיער החום המלא והחיוך המקסים נבחרה לעבודות דוגמנות מרכזיות כבר בשלב מוקדם של הקריירה, לאחר ניסיון מקצועי של רק מספר חודשים.

אמילי דידונאטו, בת 20 ממוצא איטלקי-אירי, גדלה בעיירה קטנה בצפון מדינת ניו יורק. לאחר שידיד משפחה עודד אותה לנסות להתחיל קריירה בדוגמנות, היא פנתה לסוכנות Request Model Management, ולמרות שהסוכנות מייצגת בעיקר דוגמנים, היא התקבלה מידית. כבר באותו יום היא לוהקה לעבודה ראשונה. העבודות המרכזיות הראשונות שלה הייתה עבור קמפיין אביב 2009 של Guess by Marciano, ליין הנשים הטרנדי של Guess, וכפני ראלף לורן ראגבי, תת מותג של ראלף לורן לצעירים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקמפיין ויקטוריה סיקרט, 2009/מערכת וואלה!, צילום מסך

במאי 2009, היא חתמה על חוזה עם מותג האיפור 'מייביליין ניו יורק', הצלחה יוצאת דופן לדוגמנית שבדיוק סיימה את התיכון עם רק כמה חודשי ניסיון. ההמשך היה מדהים עוד יותר. בקיץ אותה שנה, אמילי הצטלמה לקמפיין ויקטוריה סיקרט, וזמן קצר אחר כך נבחרה לשמש פני בושם ארמני Acquq di Gioia.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במודעות קמפיין מייביליין/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בטרם השנה הסתיימה היא זכתה בשער הראשון שלה לגיליון סתיו/חורף מגזין The Block. באוגוסט 2010, לאחר הפקות אדיטוריאליות בווניטי פייר, באזאר, Flair, French Revue des Modes ו-Love, היא הופיעה בשער שחור לבן של מגזין נומרו שצילם צלם האופנה הבריטי-ניו יורקי אנטוני מאולה. תמונת השער הייתה חלק מהפקת אופנה למעילי יוקרה מקולקציות סתיו/חורף 2010 במגזין אשר כללה, לראשונה, גם עירום של אמילי והייתה לפריצת דרך בקריירה של הדוגמנית והצלם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העירום היה לפריצת דרך. אמילי בגיליון אוגוסט 2010 של מגזין נומרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאז, אגב, היא הפכה להיות קבועה בהפקות היוקרה של מגזין האופנה והתרבות הנחשב. כמו כן, בקמפיינים להלבשת תחתונה של Eres, קלווין קליין וראלף לורן פולו. לאחרונה ניתן לראות אותה בקמפיין אביב/קיץ 2011 של ריפליי לצד, בין היתר, חון קורטרינה, דוגמן העל הספרדי.

אמילי דידונטו בתצוגת אביב 2010 של Tibi בניו יורק, ספטמבר 2009. Kristian Dowling, GettyImages
בתצוגת אביב 2010 של Tibi בניו יורק, ספטמבר 2009/GettyImages, Kristian Dowling

גובהה, 178 סנטימטרים, מתאים בהחלט גם לדוגמנות מסלול, אבל אמילי, הידועה היום בתעשייה כבעלת יופי כל אמריקאי, מבוקשת במיוחד לעבודות צילום. צילומי פרסומת הטלוויזיה למייביליין היו מבחינתה אחד משני שיאים בקריירה. היא שמחה במיוחד להכיר ולעבוד לצד דוגמנית העל כריסטי טרלינגטון שהייתה עבורה מדריכה מעולה ומודל לחיקוי. היא גם פגשה את ג'וליה סטג'נר וג'סיקה ווייט, דוגמניות מייביליין נוספות, ושמחה שנוצרה כימיה טובה עם שתיהן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקמפיין ג'ינסים קלווין קליין/מערכת וואלה!, צילום מסך

עבודת צילום מרכזית אחרת ובלתי שנכחת עבורה הייתה צילומי קמפיין בושם Acquq di Gioia שנערכו באחד מאיי הוואי. היא התרוצצה ימים ארוכים בין צמחייה סבוכה בגשם וגם במי הים הסוערים. היא גילתה להפתעתה שהוואי לא בהכרח חמה ושמשית כל הזמן כמו שחשבה, אבל בזכות השחייה והריצה עבור צוות הצילום, היא הצליחה להתחמם. היא גם אוהבת את הבושם עצמו כי הוא מזכיר לה את האי האקזוטי ויש לו ניחוח נקי ורענן שהיא נוטה להעדיף בבשמים.

אמילי דידונטו בתצוגת סתיו 2010 של מייקל אנג'ל בניו יורק, פברואר 2010. Frazer Harrison, GettyImages
בתצוגת סתיו 2010 של מייקל אנג'ל בניו יורק, פברואר 2010/GettyImages, Frazer Harrison

היא מתגוררת במנהטן, אליה עברה מייד עם סיום התיכון. כאן היא חוותה, לראשונה בחייה, את החיים העצמאיים בדירה משלה שהיא עיצבה וריהטה בסיוע סניף איקאה המקומי. בתיקה תמיד יימצאו לחות לשפתיים וקרם הגנה של 30 spf לפחות. טיפ היופי המושלם היא יכולה להעניק הוא שינה טובה, אבל גם התרגעות ספא. Great Jones ספא בדרום מנהטן הוא אחד החביבים עליה. לשיער ולעור היא מעדיפה קוסמטיקה אורגנית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על שער גיליון אוקטובר 2010 של מגזין מארי קלייר ספרד/מערכת וואלה!, צילום מסך

לארוחת בוקר היא אוכלת בדרך כלל חביתה (אבל רק את הלבן) עם תרד ומעט גבינה, או יוגורט עם אגוזים ופירות. לארוחת צהריים, עוף בגריל או דג עם בטטה, ולארוחת ערב, סלט ירקות עם סלמון מעושן או עוף. על קינוח היא בדרך כלל מוותרת. היא הולכת למועדון כושר כל יום, הולכת ברגל הרבה, לפעמים הולכת לשיעורי יוגה ופלאטיס ושותה הרבה מים. הנעליים האהובות עליה הם נעלי אצבע. המשקאות שלה הם מים מינרליים ותה ירוק. קפה היא בכלל לא שותה.

הדוגמנית אמילי דידונאטו במסיבת העיתונאים של פרויקט Fatigues to Fabulous המסייע לחיילות אמריקאיות משוחררות, פברואר 2011. Mike Coppola, GettyImages
במסיבת העיתונאים של פרויקט סיוע לחיילות אמריקאיות משוחררות בחודש שעבר בניו יורק/GettyImages, Mike Coppola

בעתיד עם מקווה להמשיך לעבוד עם מותג האיפור הפופולרי ובמקביל גם ללמוד בקולג' ולנהל קריירת משחק. לא משנה לה אם תפקידים שתקבל בשלב התחלתי יהיו קטנים, כיוון שהיא מאוד רוצה לפתח את הצד הזה בקריירה שלה. בינתיים היא מוצאת זמן לתמוך בפרוייקטים קרובים לליבה כמו פרויקט Fatigues to Fabulous המסייע כל תחומי החיים לחיילות אמריקאיות משוחררות לאחר שירות ממושך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully