וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולפות ציפורניים: בלוג ישראלי חדש בנושא לקים

31.10.2011 / 18:00

בלוג לקים חדש יושב על ענני צמר גפן וארגזים של אציטון ומציע את כל מה שצריך לדעת על עולם הציפורניים הצבעוניות. העיקר שיתייבש מהר

טרנד מכוני המניקור-פדיקור אמנם הגיע ארצה קצת באיחור, באופן יחסי לעולם, אבל בסוף זה קרה. בשנים האחרונות מתרבים סלוני יופי המתמחים בטיפוח הציפורן, בקצב של משפחה טיפוסית בבני ברק, ולא מעט נשים לא יכולות להעלות בדעתן להעביר את השבוע מבלי לבקר במניקור השכונתי. עם זאת, דווקא בכל הנוגע לזירה המקוונת הישראלית, כמו למשל בלוגים, התחום ממש בחיתוליו.

מיטל רוזנבוים ויוליה שנלר, שתי חברות טובות, הרימו את הכפפה והקימו לפני כחודש וחצי את הבלוג "שולפות ציפורניים". "קראנו המון בלוגים מחו"ל על לק, אבל לא מצאנו כמעט בלוגים בנושא בעברית. היה חסר לנו הפן המקצועי, עד כמה שזה נשמע מוזר בתור חובבות. יש בלוגים רציניים של אופנה, אבל לא ספציפיים בנושא לק", מסבירה רוזנבוים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזכיר את הגשם הראשון. Blue Eyed Girl של Kleancolor/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לק לרגל ליל כל הקדושים החל היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוזנבוים (24) ושנרר (25) מציעות בבלוג שלהן דעות וביקורות על לקים שונים, בהתבסס על חוויותיהן. עם זאת, לא מדובר בבלוג צרכנות פר אקסלנס, אלא בבלוג אופנה, כשאת האאוטפיטים מחליפות ציפורניים בשלל צבעי הקשת.

רוזנבוים, מתרגמת באתר דה מרקר, ושנרר העוסקת בפרסום, הגו את הקונספט במשותף והן מתחזקות את הבלוג ארבע פעמים בשבוע, מתוך חיבה עמוקה ללקים. "אנחנו קונות, מורחות, משחקות, יוצרות ובעיקר מדברות יותר מדי על הנושא". הן כותבות בבלוג, "שאלנו את עצמנו - למה שרק החברים הקרובים לנו יסבלו? למה שלא ניתן לכל נשות (וגברי) העולם הזדמנות?".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Crackle Orange מס' 38 של חברת La Femme Beauty/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבלוג עצמו אפשר למצוא סקירה של לקים מסוגים שונים, קולקציות צבעים חדשות, מידע על חברות שונות והתרשמות מגווני צבע מאתגרים. לצד זה, ישנם מדריכים לנייל-ארט - אמנות הציור על הציפורניים, קישורים לבלוגים מחו"ל, אזהרות מפני לקים שמסוכנים לבריאות וחדשות מעולם הלקים.

השולפות המהירות במערב חולקות כמה טיפים לציפורניים מתוקתקות:

הטרנדים לחורף הקרוב: הקולקציות לחורף הקרוב כוללות הרבה לקים עמוסים בפרטים, כמו הגליטרים הנוצצים בקולקציית החורף של Nicole by OPI. כמדי חורף, מתאפיינת העונה בעיקר צבעים כהים, והשנה במיוחד צבעי חול, חאקי, ירוק כהה וסגול חציל. הלקים המטאליים כמעט ונעלמו לחלוטין מהנוף.

הטרנד שמכה גלים כרגע בעולם הלקים הוא הפרנץ' הצבעוני - לק בצבע נייטרלי או בצבע מעניין, עם פס של צבע שונה בקצה הציפורן (שאינו לבן כמו בפרנץ' המסורתי). הלקים בגוון נייטרלי, Nude, הם האופנה האחרונה, ואפילו חברת הלקים הישראלית Chic הוציאה לאחרונה קולקציה שלהם.

מותג הלקים החם כרגע: חברה החביבה על השתיים, היא קטגוריה שמשתנה עם הזמן, אבל כרגע מדובר ב-"Nubar", חברה שמתאפיינת בלקים עם נוסחה מצוינת, מריחה נוחה, ייבוש מהיר, והכי חשוב - מגוון מרהיב של צבעים, מרקמים, ואפשרויות.

טכניקת מריחה: חשוב להשתמש בלק בסיס למניעת הכתמה של הציפורן, במיוחד מתחת ללק אדום. לק בסיס של חברה טובה הוא לא סתם לק שקוף, אלא הוא גם מחזק את הציפורן, וקושר טוב יותר בינה לבין הלק כך שהוא גם מקטין את ההתקלפות של הלק. לאחר המריחה חשוב גם להשתמש ב-Top Coat, לק שקוף, לרוב (יכול לפעמים להיות צבעוני, להכיל גליטרים ואפילו להיות הולוגרפי), שמגן על הלק שמתחתיו. יש כאלו שגם מייבשים את הלק מהר יותר, אבל כך או כך, מטרתם העיקרית זהה - לשמור על הלק מנזקם של מפתחות, ידיות, מקלדות, חולצות, וכל שאר הדברים האחרים שאנחנו נוטות להיתקל בהם במהלך היום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החיפוש אחר הלבן המשולם/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • לקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully