וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקטיבי: הבחירות של אייר אלעזרא

7.4.2014 / 8:30

לרקוד עם דמעות בעיניים: רקדנית להקת בת שבע וחביבת המעצבות המקומיות מספרת על המגפיים הסנטימנטליים מאמסטרדם, על האלבום ששינה את חייה ועל המקום שבו היא מרגישה בבית

אייר אלעזרא ולהקת בת שבע. גדי דגון
אייר אלעזרא מתוך מופע המחול 'ממותות'/גדי דגון

יש לה יופי מהפנט ומבט ממגנט, שגרם גם למעצבי האופנה המקומיים לשמוט את הלסת. אייר אלעזרא, רקדנית להקת בת שבע, הוכתרה על ידי מגזין המחול הנחשב 'דאנס מגזין' כאחת מ-25 הרקדניות המסקרנות בעולם. מעצבות כמו רוני קנטור, טובי פרבר ותמר ברניצקי לא הצליחו להישאר אדישות לעוצמה השקטה אך המתפרצת של אלעזרא, וצילמו אותה לקמפיינים שלהן. החל ממחר (שלישי) ובמשך השבוע הקרוב היא תנתב את הנוכחות הקסומה שלה אל הבמה במרכז סוזן דלאל בתל אביב, עם חידוש הקלאסיקה של אוהד נהרין 'ממותות' לרגל חגיגות היובל ללהקת בת שבע. אלו הבחירות שלה:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אייר אלעזרא למעצבת הטקסטיל תמר ברניצקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

המותג: אמריקן אפרל

"בדרך כלל אני קונה בגדים יד שנייה, אבל אם לבחור במותג אז האהוב אליי הוא אמריקן אפרל. יש להם סטייל מצוין ואיכות טובה, ואיכשהו זה תמיד מצליח להשתלב טוב עם כל בגדי היד שנייה שאני לובשת. הפשטות של המותג זה מה שתפס אותי והלוואי ויכולתי לקנות שם יותר, זה פשוט קצת יקר לי מדי".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"סטייל מצוין שמשתלב עם כל בגדי היד שנייה שלי", אמריקן אפרל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפריט: מגפיים מאמסטרדם

"חבר שלי גר בהולנד במשך שנה, ויש לי זיכרון מתוק שלנו מסתובבים באמסטרדם ונודדים מבית קפה לבית קפה. באחת הפעמים מצאנו את המגפיים הללו, ומאז תמיד כשאני נועלת אותם יש לי טעם מתוק של אמסטרדם".

המגפיים של אייר אלעזרא. אינסטגרם, באדיבות המצולמים
"טעם מתוק של אמסטרדם". המגפיים הסנטימנטליים/באדיבות המצולמים, אינסטגרם

הבלוג: בלוג האופנה 'כפתורים' של מיכל הניג

"יצא לי לאחרונה להיתקל בבלוג של מיכל הניג והוא ממש מצא חן בעיניי, אבל למען האמת אני בדרך כלל לא נכנסת לבלוגים - לא של אופנה וגם לא של דברים אחרים. אני לא מרגישה שאני אייקון אופנה בשום אופן, אני בדרך כלל מתלבשת אותו הדבר - טייטס, חולצה וגרביים, אז לא באמת יוצא לי לעקוב אחרי מה שקורה היום בתחום הזה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"למרות שלא נכנסת לבלוגים הוא מצא חן בעיניי". בלוג האופנה כפתורים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקליפ: American Boy by Estelle Feat. Kanye West

"הם זזים מעולה, הקליפ פשוט גרובי ואינטימי, ואני ממש מתחברת לאנרגיה ולאווירה שלהם שם. המינימליזם הלבן והנקי של הקליפ עושה לי את זה מאוד. האסתטיקה מדהימה בעיניי ומן הסתם אני מתה על השיר הזה, הוא תמיד מעודד ומשמח אותי וגורם לי לרצות לזוז".

היצירה: האלבום 'בשדות' של גבריאל בלחסן

"גבריאל בלחסן הוא אחד המוזיקאים המרגשים ביותר שיש, האלבום שלו 'בשדות' הוא אלבום מופת, והטקסטים שלו כנים, אמיתיים, נוגעים לי בלב ומביאים אותי כל פעם מחדש לידי דמעות. הוא שינה לי את החיים, אני שומעת אותו כל יום. מאז ששמעתי בפעם הראשונה את הדיסק הזה אני כמעט לא מצליחה לשמוע שום דבר אחר. הדבר היחידי שאני ממש מצטערת עליו זה על כך שלעולם לא אזכה לפגוש אותו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מביא אותי כל פעם מחדש לידי דמעות". גבריאל בלחסן/מערכת וואלה!, צילום מסך

המקום: בתה וגריגה

"אני תמיד יושבת באותו המקום - בבתה וגריגה ברחוב לבונטין. חלק מהעניין בלשבת שם זה שאני לא מרגישה שיש קוד אופנה שאני צריכה לעמוד בו, וזה נעים וביתי. אני אוהבת את זה שבכל רגע נתון מישהו יכול להצטרף לשולחן שלי ופשוט להתחיל לדבר, זה אפילו יכול להיות הומלס שפוצח איתי בשיחה".
לבונטין 2, גן החשמל, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חלק מהעניין זה שאין קוד אופנה שצריך לעמוד בו". ביתא וגריגה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully