וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר וונג ישתף פעולה עם H&M

13.4.2014 / 9:00

שיתוף הפעולה הגדול הבא של H&M נחשף: מעצב האופנה המבטיח אלכסנדר וונג העלה בחשבון האינסטגרם הפרטי שלו סרטון שחשף את זהותו כמשת"פ של רשת האופנה המהירה. הכינו את הממחטות ואת המזומנים

תצוגת אלכסנדר וונג בברוקלין ניו יורק, שבוע האופנה לחורף 2014-15. GettyImages
אלכסנדר וונג בשבוע האופנה בניו יורק לסתיו-חורף 2014-15/GettyImages

שיתוף הפעולה החדש של רשת H&M מסתמן כמרגש במיוחד. המעצב הצעיר והמבטיח אלכסנדר וונג קרא לעוקביו בחשבונות הטוויטר והאינסטגרם שלו להתכונן לקולקציה המשותפת שלו ושל ענקית האופנה המהירה משוודיה.

בסרטון הקצרצר והמרומז שהעלה וונג לאינסטגרם כל שניתן לראות הם זרקורי תאורה הנדלקים בחדות במגרש ספורט חשוך, המתנקזים אל שעון עצר ולוח תוצאות. עם קול תרועה המסמן את תחילתו של המשחק, נדלקות הנורות בלוח המרכיבות את שמות הרשת והמעצב, ואת תאריך היעד ה-6 בנובמבר. הסרטון אמנם משאיר המון מקום לדימיון, אך הניחוח הספורטיבי שעולה ממנו ומזוהה עם המעצב, ניכר לחלוטין.

הרשת לא נותרה חייבת ושחררה את ההודעה המשמחת בעצמה. מיחסי הציבור של H&M בישראל נמסר כי הקולקציה המשותפת מתוכננת לנחות בתאריך הנקוב בקניון עזריאלי בתל אביב.

וונג בן ה-30, יליד סן פרנסיסקו להורים ממוצא אמריקאי-טאיוואני, נחשב כיום לאחד השמות הלוהטים בעולם האופנה. המעצב הצעיר שמכהן בשנה וחצי האחרונה כמנהל האמנותי של בית האופנה בלנסיאגה, כבש את התעשייה בזכות כתב היד המרענן אך מגובש שמאופיין בקווים נקיים וחדשניים מעולם האופנה הלבישה, המתכתבים עם אלמנטים אתלטיים מחד ועתידנים מאידך.

בהיותו בן 19 בלבד עבר וונג להתגורר בניו יורק בכדי ללמוד עיצוב אופנה בבית הספר היוקרתי פרסונס שבמנהטן. ב-2005, שנתיים מתום לימודיו החליט וונג לפרוש לטובת הקמת עסק עצמאי. ב-2007 כבר הציג את קולקציית הנשים הראשונה שלו, ושנה מאוחר יותר זכה במלגה על סך20,000 דולר מטעם קרן ווג והמועצה האמריקאית לאופנה.

וונג נכנס לארסנל הנחשב של מעצבים לצד איזבל מארה, מרטין מיזון מרג'יאלה ונוספים, ובכך מסתמן כהמשך לקו שהתוותה H&M בעונות האחרונות - פחות שמות יוקרה מפוצצים ומסחריים, ויותר מעצבים מסקרנים ובועטים שקורצים לא רק להמונים, אלא גם ליודעי הדבר שבשוליים.

אלכסנדר וונג. GettyImages
אלכסנדר וונג בהשקת הקולקציה המשותפת של H&M ומרג'יאלה/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיתוף הפעולה האחרון של הרשת עם המעצבת הפריזאית איזבל מארה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully