וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה של גנטיקה: דוגמניות "בנות של" כובשות את תעשיית האופנה

17.12.2014 / 16:27

מה עומד מאחורי הצלחות הבזק של דוגמניות מתחילות שהן - במקרה או לא- גם בנות של הורים ידועים? פרוטקציה, שם נוצץ או פשוט גנים נכונים? גל של דוגמניות "בנות של" שוטף את תעשיית האופנה העולמית. מהבת של שון פן דרך הבת של רוד סטיוארט - הנה הבחורות שאתם חייבים להכיר

יח"צ - חד פעמי

הנסיכה הקסומה, דור שני: דילן פן, הבת של שון פן ורובין רייט

דילן פן ב- Treats Magazine, גיליון אביב-קיץ 14. Tony Duran, סריקה
החליטה להיענות להצעות הדוגמנות כי נמאס לה להיות שליחת פיצה. דילן פן/סריקה, Tony Duran

לא פעם קורה שדוגמניות עם שמות נוצצים הן פה בחסד ולא בזכות. בתו של אגדת רוק מביאה עסקת חבילה בעלת ערך מוסף שלא יסולא בפז לכל קמפיין, ועשויה להקפיץ כל מוצר שהיא מקדמת. התקשורת אוהבת לחטט בחייהם של ילדי מפורסמים. גם אם היא לא הכי יפה, גבוהה או חטובה, היתרון שלה ברור. אבל דילן פן, דוגמנית בתחילת דרכה, היא סיפור אחר.

בתם של שון פן ורובין רייט היא בעלת כל הנתונים לדוגמנות. זהו לחלוטין לא מקרה שיכול לשמש דוגמא לעבודה בדוגמנות הודות לקשרים משפחתיים. בגיל 23 היא בכלל שואפת להיות שחקנית ותסריטאית. לפני עבודת הדוגמנות הראשונה שלה היא הייתה מלצרית, מארחת במסעדה, שליחת פיצה ועורכת תסריטים כפרילנסרית. לדוגמנות היא הגיעה במקרה. עיניהם החדות של סקאוטרים בתעשיית הדוגמנות לא פספסו אותה בפרסומים מ-2013 על רומן עם רוברט פטינסון. היא נענתה להצעה לחוזה דוגמנות בעיקר כי נמאס לה לחלק פיצות, כפי שאמרה בראיון למודלס.קום. זמן קצר אחר-כך כבר הופיעה בקמפיין לגאפ. אחריו באו הפקות אופנה במגזיני אופנה מרכזיים כמו Elle, V, גלאמור, ווג ועוד.

הפקת מגזין Treats מאפריל 2014, שצילם טוני דוראן, זכתה לתשומת לב רבה על רקע נועזות הצילומים והעובדה שזמן קצר קודם היא סירבה להצעה של 150 אלף דולר עבור צילומי עירום בפלייבוי. הצילומים עצמם כללו עירום, אך כזה שלא ממש חשף אותה. בתמונת השער למשל, תיק פרווה של פנדי בשווי 6,000 דולר כיסה את מה שהיה צריך לכסות.

Do you think I'm sexy, too?: רנה סטיוארט, הבת של רייצ'ל האנטר ורוד סטיוארט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הולכת בעקבות אמה, גם בקמפיין השמפו. רנה סטיוארט/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחילת שנות ה-90 הופיעה רייצ'ל האנטר בקמפיין לשמפו פנטן. הדוגמנית הניו זילנדית התפרסמה קודם לכן בכל העולם כשנישאה לרוד סטיוארט. בזמן צילומי הקמפיין היא היתה בת 22 ובהריון עם בתה הבכורה רנה. לתעשיית האופנה לא לקח הרבה זמן עד שהחלה לחזר אחר רנה, אשר בנערותה התגלתה כלא פחות אטרקטיבית מאמה המפורסמת. שם משפחתה, סטיוארט, היה כמובן נדבך אטרקטיבי נוסף באפיל שלה. בגיל 17 היא הופיעה, ממש כמו אמה, בקמפיין השמפו. אבל בית הספר וחוגי ריקוד העסיקו ועניינו אותה אז הרבה יותר מדוגמנות. אז סטיוארט הצעירה, אחת משבעת ילדיו של הזמר המפורסם, לא ממש הפכה להיות טופמודל עסוקה.

היום בגיל 22 היא מודה שככל שהיא אוהבת ריקוד, העיסוק הזה מתיש אותה ולפעמים היא מרגישה שהגוף שלה פשוט מבקש קצת מנוחה. ככל הנראה, היא גם גילתה שטיפוף על מסלול, כולל בעקבים גבוהים, הוא קל הרבה יותר. היא הגיעה למסקנה שגם צילומי שער מגזין, כמו השער שלה למגזין טאטלר בדצמבר שנה שעברה, הם משהו לא תובעני מדי ודי משתלם. אז נכון לעכשיו היא לגמרי בענייני דוגמנות. לאחרונה דווח שהיא נשכרה לקמפיין של חברת בנדון לנז'רי (אשר השיקה את הקריירה של אמא שלה ב-1986). צילומי שחור לבן מרשימים בלנז'רי לאתר הלייף סטייל דה קרוסל קודם לכן, היוו זרז לכך.

בת טיפוחיו של קרל לגרפלד: קניה קינסקי-ג'ונס, הבת של נסטסיה קינסקי וקווינסי ג'ונס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמרה על שני שמות המשפחה, חשיבה אסטרטגית. קניה קינסקי-ג'ונס/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרל לגרפלד, בין אינספור כישוריו, הוא גם צלם אופנה. אך הוא אינו מצלם יותר מדי ובוודאי שלא כל דוגמנית זוכה לכבוד הזה. קניה קינסקי-ג'ונס, סטודנטית לאנגלית באוניברסיטת לוס-אנג'לס ודוגמנית מתחילה, היא מהמעטות שכן זכו, ועוד בעבודת הדוגמנות הראשונה שלה. יש לכך סיבה כמובן. הבחורה בת ה-20 היא בתם של השחקנית-דוגמנית נסטסיה קינסקי והמפיק המוזיקלי קווינסי ג'ונס. התמונות שצילם לגרפלד הופיעו בגיליון דצמבר 2013 של מגזין הארפר'ס בזאר והחיבור בין האב הרוחני והמייסד של האופנה והדוגמנית הלא ידועה - אבל עם השם הכה נוצץ - יצר כמובן סקרנות רבה. לא עבר זמן רב ושמה של הבלונדינית עם עור הברונזה הפך שגור בקרב כל הגורמים הנחשבים בתעשייה. הפקות אופנה נוספות הגיעו גם הן כמובן. מדוע ליפהפיה הארוכה שני שמות משפחה? כי מישהו חשב (אולי היא עצמה?) שחשוב שכולם יידעו את זה. חשיבה אסטרטגית מבטיחה הצלחה.

גנים גרמנים טובים לדוגמנות: איירלנד בייסינגר-בולדווין, הבת של קים בייסינגר ואלק בולדווין

איירלנד בולדווין במגזין CR Fashion Book, אפריל 2014. Paul Jasmin, סריקה
ילדת שמש קליפורנית שנלקחה לתפוח הגדול/סריקה, Paul Jasmin

בימים אלה ניתן לראות אצלנו את אלק בולדווין מדגמן כריזמטיות הוליוודית בקמפיין רב תפוצה לחברת יס. אבל איירלנד בולדווין, בתו של הכוכב זוכה גלובוס הזהב והאמי, היא דוגמנית עסוקה הרבה יותר ממנו. הבלונדינית ירוקת העיניים, בתם המשותפת של בולדווין וקים בייסינגר, חתמה על חוזה דוגמנות לפי כשנתיים ומאז היא אחת הדוגמניות המבוקשות ביותר בקבוצת היוקרה של דוגמניות שהן "בנות של". אולי כי בת ה-19 היא יפה אמיתית בגובה של לא פחות מ-1.88 מ'. נתונים שגורמים לתהות מדוע היא החלה את הקריירה "רק" בגיל 17 ולא הרבה קודם, כי פניות היו לה למכביר. התשובה נעוצה בעובדה שילדת השמש הקליפורנית והגולשת המוכשרת היתה עסוקה הרבה זמן בלבטים. בציוץ בטוויטר הכה פעיל שלה ממרץ 2013 היא גילתה שהיא חתמה סוף סוף על חוזה בסוכנות הבינלאומית IMG מודלס.

אף על פי שאביה חי שם ושהיא נמצאת במקום הכי נכון להיות בו כדוגמנית מתחילה, הסתבר שהיא לא אוהבת את ניו יורק נטולת חופי הרחצה. אבל למען הקריירה, שעשויה להיות הצלחה גדולה, היא החליטה שהגיחות לבירת האופנה עשויות להשתלם לה. והיא צדקה: מאז שהחלה רשמית את הקריירה, איירלנד בולדווין הופיעה בהפקות אופנה וקמפיינים שונים. באופן צפוי למדי, המראה שלה בקמפיינים עוצב באופן שמבליט את דמיונה לאמה קים. באופן צפוי לא פחות, הסוכנות שלה מציגה אותה כאיירלנד בייסינגר-בולדווין. שלא נשכח חלילה.

יהלום איכותי במשפחת הטראש הקרדשיאנית: קנדל ג'נר, בת של, אבל יותר אחות של במקרה הזה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנסיקה הגדולה של 2014. קנדל ג'נר/מערכת וואלה!, צילום מסך

באחד מפרקי סדרת הריאליטי "הקרדשיאנס", קים מנסה לשכנע את אחותה למחצה קנדל לפתוח בקריירת דוגמנית. התיכוניסטית היפה, למרות המאמצים הכנים, לא ממש הקשיבה ולא גילתה כל מוטיבציה. עם זאת, החודש היא מופיעה בהפקת אופנה שצילם דייויד סימס בווג האמריקאי. זוהי הפעם השלישית שבת ה-19 זוכה להופיע בהפקת של ווג. מרשים לכל הדעות. התעשייה לא מוותרת בקלות על אחיות צעירות של מפורסמות, במיוחד עם נתוני פתיחה טובים. קנדל ג'נר, אחותה למחצה של קים קרדשיאן (וכמובן גם של קורטני, קלואי ורוב), התפרסמה כבר בגיל 12 עם עליית 'הקרדשיאנס'. היא בתם של כריס ג'נר (האם השאפתנית של בנות השבט המפורסם) ובעלה השני, ברוס ג'נר, זוכה מדליית הזהב בקרב עשרה באולימפיאדת מונטריאול 76'. יש לה אחות קטנה משל עצמה, קיילי ג'נר, שעדיין לא מצאה את מקומה הברור בעולם הסלבס.

קנדל החלה את דרכה כדוגמנית ב-2009. לאחר שנתיים של צבירת נסיון בעבודות צילום עבור מותגי בני נוער, היא החלה להיראות גם במגזיני אופנה מרכזיים כמו W ו-V. באביב ובסתיו השנה היא השתתפה ברבות מתצוגות שבוע האופנה בניו יורק, לונדון ופריז. לאחרונה היא משכה תשומת לב רבה בתצוגת קדם-סתיו 2015 של שאנל בארמון רוקוקו בזלצבורג. השתוללות עם קארה דלווין, איט גירל בזכות עצמה וחברה קרובה, בצילומי שער גיליון פברואר של מגזין Love, חיזקה את הסטטוס שלה כדוגמנית לוהטת. בחודש שעבר פורסם כי היא תשמש כפנים החדשות של אסתי לאודר. שלושה ימים לאחר הפרסום גדלה רשימת עוקבי ענקית הקוסמטיקה באינסטגרם ב-50 אלף. זמן קצר אחר-כך, אתר מאגר הדוגמניות מודלס.קום הוסיף אותה לרשימת 50 הדוגמניות המבוקשות ביותר היום. קנדל ג'נר בנסיקה מסחררת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully