וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית הטרנסג'נדרית הראשונה בפלייבוי שוברת שתיקה

24.6.2015 / 14:47

המהפך של ברוס-קייטלין ג'נר הביא את קרוליין קוסיי, מי שהיתה נערת ג'יימס בונד ודוגמנית תוססת באייטיז, לצאת מהבונקר ולהגיב אחרי 20 שנה: "אני מאחלת לו שיהיה מאושר, ובעיקר מקווה שהוא לא ימהר לעבור את הניתוח"

סריקה

קרוליין קוסי, מי שזכורה בעיקר כדוגמנית הטרנסג'נדרית הראשונה שהופיעה במגזין פלייבוי, שוברת שתיקה לראשונה מזה 20 שנה. הטריגר, כצפוי - המהפך של ברוס-קייטלין ג'נר שסחף את העולם. קרוליין קוסיי, שמוכרת בשם הבמה "טולה", נולדה בשם בארי. בשנת 1974 החליטה להפוך לאישה וב-1981 הצטלמה למגזין הפופולרי פלייבוי, כחלק מצילומי יח"צ לקידום השתתפותה בסרט מסדרת ג'יימס בונד. כעבור שנה חשפו הצהובונים בבריטניה את הסוד הגדול של קוסיי ויצאו תחת הכותרת המרעישה "נערת בונד היתה פעם ילד". לאחר הסערה התקשורתית היתה עסוקה קוסיי במשך כעשור בלחנך את התקשורת ואת דעת הקהל בכל הנוגע לנושא הטרנסג'נדרים וזכויותיהם, ובשנת 1991 חזרה להתראיין ולהצטלם, הפעם ממקום בוגר ושלם יותר. "אני זוכרת שהוזמנתי לביקור באחוזה המפוארת של יו הפנר. הוא הביט לי בעיניים ומיד הרגשתי שהוא מבין את הסיפור שלי". מאז היא הוציאה שני ספרי אוטוביוגרפיה ונלחמה על שינוי המגדר שלה בתעודת הזהות.

כיום, כשהיא כבר בת 60, יש לה תובנות נוספות. "אני מרגישה שאני עברתי את התהליך מאות שנים מוקדם יותר, בהתחשב ביחס שאני קיבלתי ובהשוואה ליחס שמקבלת כעת קייטלין ג'נר", מספרת ומוסיפה: "ועדיין הייתי קצת בהלם כשצפיתי בראיון של ברוס עם דיאן סויר בו הוא הכריז על זהותו החדשה. הוא היה אתלט מדהים, גברי כזה, עמוס טסטוסטרון. הוא כנראה עבר דרך ארוכה וכואבת, אני מאחלת לו שיהיה מאושר, אבל יודעת שזה הולך להיות קשה. אני בעיקר מקווה שהוא לא ימהר לעבור את הניתוח. ראיתי ושמעתי סיפורי זוועה רבים כל כך של אנשים שעברו ניתוח גם כשזה לא היה הצעד הנכון עבורם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרוליין קוסיי במגזין פלייבוי, 1981. "הרגשתי שיו הפנר מבין את הסיפור שלי"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קוסיי בשיא הקריירה שלה. הצהובונים בבריטניה חגגו/מערכת וואלה!, צילום מסך
הדוגמנית הטרנסג'נדרית קרוליין קוסיי. סריקה
כיום, בגיל 60. שלמה עם עצמה/סריקה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עטיפת האוטוביוגרפיה. עשורים של מאבק/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully