וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט קייט מידלטון: פניסטים ומאפרים במחלקת יולדות

10.8.2015 / 15:12

תופעת רכישת בזק של אופנת הדוכסית הגיעה למחלקת היולדות. הניו-יורק טיימס מדווח על עלייה דרסטית בהזמנת פניסטים ומאפרים לבתי החולים בעקבות המראה הזוהר של קייט מידלטון לאחר לידת הנסיכה שרלוט

אתר רשמי

היא הגיחה מחדר הלידה לבושה בשמלה קלילה בהתאמה אישית, כשהיא אוחזת בג'ורג', תינוק מתוק בן יום ומספר 3 לכתר. בשיער ארוך בוהק שהתבדר ברוח קיץ לונדונית, איפור טבעי ופרנץ' מניקור, קשה היה להאמין שהיא ילדה לראשונה בחייה רק 24 שעות קודם. כל גורמי המדיה שהתגודדו במשך ימים בפתח בית החולים המלכותי סיינט מרי בלונדון דיווחו על חיזיון מרתק. קייט מידלטון לא איכזבה. עם אופנה מוקפדת עד הפרטים הקטנים ביותר, היא היתה כולה אצילות ואלגנטיות. קצת פחות משנתיים לאחר מכן, עם לידת הנסיכה שרלוט, הדברים די חזרו על עצמם. הפעם היא היתה במראה אביבי נהדר, רק מספר שעות לאחר הלידה. בית המלוכה הבריטי שמר על מוניטין המכובדות.

איך היא עושה את זה? בעזרתם של אנשי מקצוע מהליגה הראשונה שזומנו למחלקת היולדות זמן קצר לאחר הלידה והכינו את היולדת הטרייה למאות המצלמות בחוץ. כולל שיער, איפור ומניקור. נשים רבות אחרות, מותשות, אמוציונליות וסובלות מכאבים בדרגה כזאת או אחרת, היו מעדיפות לשתות תה בשקט. בוודאי שלא להתייצב מול מצלמות מכל העולם, לנופף לשלום ולחייך יפה. קייט הצליחה לעשות את כל זאת בנינוחות ובטבעיות. צוות מסור המכונה Team Kate וכולל את מעצבי השיער אמנדה קוק תאקר (האחראית על גזירה) וריצ'רד וורד (האחראי על צביעה), היא היתה במרכזה של תמונה מושלמת. ללא ספק, טיפול היופי שהוענק לה סייע להצלחה. הבונוס לצוות המסור - הצצה בילודים המלכותיים עוד לפני המלכה. והתופעה הזאת של קייט מושלמת לאחר לידה היתה להשראה. התוצאה - טרנד חדש: פניסטים ומאפרים במחלקת יולדות.

קייט מידלטון (לובשת ג'ני פקהאם) והנסיך וויליאם עם בתם התינוקת לאחר לידתה, לונדון, 2 מאי 2015. רויטרס
צוות מעצבי השיער התייצב בחדר הלידה וזכה לראות את הנסיכה הקטנה לפני המלכה/רויטרס

הניו-יורק טיימס מדווח שסלון ג'וליאן פארל בפארק אווניו, האחראי על שיערן של ידועניות בשערי מגזינים ובתוכניות אירוח בטלוויזיה, רשם עלייה של 200% בהזמנות לפניסטים לאחר לידת הנסיכה שרלוט.

ליסה שאווריאן, אחות מחלקת יולדות בבית חולים לנוקס בניו-יורק, אמרה לעיתון שהיא שומרת מספרי טלפון של של מעצבי שיער למקרה שיולדות ירצו להזמין שירותי שיער מהירים בבית-החולים. האחות גם אמרה שהיא מתאמת תורים כאלו ליולדות באופן קבוע לאחרונה. "יש לנו הרבה פציינטיות לאחר לידה ממושכת שרוצות תמונות יפות שלהן עם התינוק". עוד מדווח העיתון כי הנוהג הזה החל לאחר פרסום תמונות של קייט מידלטון במראה מושלם עם שיער גולש בפתח בית החולים בו נולדה הנסיכה שרלוט במאי השנה.

על פי הדיווח, יולדות מוכנות להוציא סכומים גבוהים על חבילת יופי הכוללת שיער ואיפור, כמו חבילת ה-700 דולר הפופולרית של סלון לוס פאלוטו בניו יורק. עלויות נוחות יותר ניתן למצוא באמצעות אפליקציית Glam Squad (יחידת הגלאם) המאפשרת הזמנה מהירה של פניסטים ומאפרים למחלקת היולדות (אם כי כרגע רק בניו-יורק, לוס-אנג'לס ומיאמי).

קייט אפקט (מכירת בזק של אופנת קייט מידלטון), אם כן, הגיע למחלקת היולדות. אך אם במקרה של הדוכסית הלחץ נבע מנוכחותם של אינספור צלמים שהמתינו ימים מחוץ לבית החולים, במקרה של יולדות רגילות העניין הוא רשתות חברתיות. הן מודעות לציפיות חברים ובני משפחה ורוצות להיראות טוב בתמונות ראשונות על ילדיהן לאחר לידתם, ממש כמו הדוכסית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קייט מידלטון והנסיך וויליאם לאחר הולדת הנסיך ג'ורג' בכתבת ה- BBC, בית חולים סיינט מרי, לונדון, יולי 2015. אתר רשמי
שיער גולש ובוהק ומראה כללי מושלם שהיה להשראה. יום לאחר לידת הנסיך ג'ורג', יולי 2013/אתר רשמי
קייט מידלטון (לובשת ג'ני פקהאם) והנסיך וויליאם עם התינוק ג'ורג' לאחר לידתו בפתח בית החולים, לונדון, יולי 2013. GettyImages
גם עם עקבים. קייט, הנסיך וויליאם וג'ורג'/GettyImages
קייט מידלטון (לובשת ג'ני פקהאם) והנסיך וויליאם עם בתם התינוקת לאחר לידתה, לונדון, 2 מאי 2015. רויטרס
אותו חיזיון מושלם במראה אביבי אחר לידת הנסיכה שרלוט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully