וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביפן הכל מושלם, הכל בפרטים": הבושם החדש של שיסיידו

שמונה שנים עברו מאז שהשיקה חברת הקוסמטיקה הוותיקה בושם חדש. כעת היא מציגה את "Ever Bloom" שנוצר בהשראת פרח הקמיליה. הבשם המנוסה ארלין גואיצ'רד הסתובב ברחבי יפן כדי ליצור את הבושם המיועד לדבריו לכל אישה באשר היא. ריאיון עם ניחוחות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ניחוח קלאסי מאופק. Ever Bloom/מערכת וואלה, צילום מסך
"הגרסה הראשונה שיצרתי הייתה מאוד שונה מזו הסופית. נציגי החברה טענו שהריח קודר מדי, ולא הבנתי על מה הם מדברים. רק אחרי שנסעתי ליפן וחוויתי את המנטליות, פתאום הבנתי"

שמונה שנים מאז שהשיקה שיסיידו את הבושם האחרון שלה, גייסה כעת חברת הקוסמטיקה הוותיקה את הבשם הצעיר ובעל הניסיון ארלין גואיצ'רד, על מנת שייצור עבורה בושם חדש, הנקרא Ever Bloom.

החברה היפנית המשלבת בין מזרח ומערב יצרה מוצר מוקפד ואיכותי בהשראת פרח הקמליה, שמייצג מלאכיות עם תווים מאסקיים לצד ניחוח פריחת התפוז. לא נמצאים בו תווי בסיס, עליון ומרכז, אלא ניחוח "עגול" באמצעותו נוצר ניחוח החוזר על עצמו ללא הפסקה. לא תמצאו כאן גם ריחות מתוקים צעקניים שמאוד אופייניים לבשמים רבים בשנים האחרונות, אלא ניחוח קלאסי מאופק מעט שנעים ללכת איתו לאורך כל היום. גם בקבוק הזכוכית הוורדרד מעוצב במידה מסוימת של איפוק. על הפקק, כמו חותמת סודית, נמצאת החותמת האינסופית של בית שיסיידו המציגה שני ענפי קמליה החקוקים בזכוכית.

"דמיינתי לב פרחוני שקוף, נקי וטבעי. פרח אבסטרקטי שלא ניתן ממש לאבחן, פרח עם קווים מטושטשים. נוזל רך ומשיי הפותח את העור", אמר גואיצ'רד בריאיון שהתקיים בערב השקת הבושם בפריז. גואיצ'רד, הידוע בכינויו "אלכימאי של אהבה", הוא דור שמיני למשפחת בשמים מהעיירה הצרפתית גראס, המתמחה בגידולי פרחים. הוא אחד הבשמים הצעירים והעסוקים ואחראי בין היתר לכמה מהניחוחות הבולטים של הבשמים בשנים האחרונות כשהוא מייצר בשמים עבור נינה ריצ'י, גוצ'י, קנזו, איסי מיאקי, דוידוף, ויקטוריה סיקרט ועוד.

מהו הקו שהנחה אותך במהלך עבודתך עם החברה?
"לא חיפשנו לעשות בושם לאישה המערבית או לאישה היפנית, אלא בושם שיתאים לכל אישה באשר היא".

איך מייצרים בושם עבור חברה, במקרה הזה חברה יפנית, שמגיעה עם חזון משלה?
"הגרסה הראשונה שיצרתי לבושם לפני שנתיים הייתה גרסה מאוד שונה מזו הסופית. הנציגים של החברה ביפן טענו שהריח קודר מדי, חזק, ולא הבנתי על מה הם מדברים. רק אחרי שנסעתי בעצמי ליפן וחוויתי את התרבות ואת המנטליות היפנית, פתאום הבנתי. ביפן הכל מושלם. הכל בפרטים. יש משהו מאוד עדין, קליל. מאוד הרמוני".

הבשם של שיסיידו, ארלין גואיצ'רד. צילום: רוני אבידן שינפלד, מערכת וואלה! NEWS
אלכימאי של אהבה. גואיצ'רד בערב ההשקה/מערכת וואלה! NEWS, צילום: רוני אבידן שינפלד
"אני לא ממליץ אף פעם לקנות למישהו בושם במתנה. מדובר במשהו מאוד אישי"

איך מוצאים את האיזון הנכון עד שמגיעים לתוצאה הרצויה?
"אני מתחיל עם לא יותר מ-5-7 מרכיבים שמבטאים את הרעיון הראשוני שאיתו אני מגיע. המרכיבים האלה הם הבסיס לרעיון, ואז לאט לאט אני מוסיף מרכיבים נוספים וכל פעם עוצר ובודק האם זה מה שאני רוצה לבטא. חשוב לי ליצור בושם שהמרכיבים שלו יוצרים הרמוניה ויחד עם זאת לייצר איזשהו גוון בולט וייחודי".

יש לך טיפ איך לבחור בושם?
"לא להקשיב לאף אחד. ללכת לחנות ולבחור את הבושם שאתה הכי מתחבר אליו וגורם לך להרגיש הכי נעים איתו. לא משנה מה אחרים יגידו. מתיזים בכל פעם בושם אחד בלבד, מסתובבים איתו יום שלם וחשים איך אנחנו מרגישים איתו. למחרת חוזרים לחנות ומתיזים בושם אחר ולמחרת שוב עד שמוצאים את זה שהכי נעים לנו איתו. באופן כללי אני לא ממליץ אף פעם לקנות למישהו בושם במתנה, אלא אם כן אותו אדם בחר את הבושם הספציפי אחרי שניסה אותו. מדובר במשהו מאוד אישי".

ואיפה הכי כדאי להתיז את הבושם?
"בכל מקום שנעים לך. אני לא מאמין בחוקים בנושא. יש כאלה שאוהבים להתיז על הצוואר, אחרים על הבגדים ויש שמתיזים על העורף מאחורי השיער. אני מאמין שמדובר במשהו אישי שצריך להרגיש איתו נוח ולכל אחד יש הדרך שלו".

כשמסתיים הריאיון אני יוצאת מההשקה לרחוב הפריזאי ומחפשת את דרכי לתחנת המטרו הקרובה. בגן מול הלובר בין שדרת עצי התות המעוצבת נערכת תערוכה העוסקת כל כולה באמנות הריחות. לא סתם בחרה החברה לקיים את ההשקה באחת מהגלריות של מוזיאון האמנות המפורסם בפריז. לאמנות הבישום יש מקום של כבוד כמו זה של האמנויות הקלאסיות. גואיצ'רד הוא אמן ריחות והבושם החדש שייצר עבור חברת שיסיידו הוא יצירה ששווה להתנסות בה.

מחיר השקה 50 מ"ל 249 שקלים במקום 590, מחיר השקה 90 מ"ל 349 שקלים במקום 825. להשיג ברשתות הפארם המובחרות.


הכתבת התארחה בנסיעת עיתונאים מטעם החברה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הקמיליה. "פרח אבסטרקטי שלא ניתן ממש לאבחן"/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully