וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליק אחד וזה שלך: הפנטזיה של כל פאשניסטה

9.9.2015 / 12:36

אם תמיד קינאתן בחובבות אופנה שמתמחות בקניות ברשת ושולטות ביד רמה במבחר האוצרות המתחבאים ברחבי האינטרנט, עכשיו גם אתן יכולות. אתר קניות מקוון מציע בצורה נגישה וידידותית מענה לאופנה על זמנית לצד הטרנדים הנכונים. לא תגלשו?

סטאף סטור. גלעד בר שלו,
היצע ענק, בלי לבזבז זמן. הפרזנטורית לירז צ'רכי/גלעד בר שלו

האינטרנט שינה לחלוטין את הדרך שאנחנו מוצאים וקונים דברים - קניות דרכו הפכו לשיטה הפופולארית מאז הוא השתלט על חיינו, ובואו נודה בזה יש הרבה סיבות משכנעות לקנות בחנויות המקוונות והמון יתרונות.

ההיצע ענק, כמעט אין סופי, כולל האפשרות לעבור על הקטלוגים והאתרים ולהשוות מחירים. הכול זמין בכל שעה שרוצים, גם בפיג'מה עם הקפה בשבת בבוקר והפריטים נשלחים ישירות הביתה, בלי לבזבז שעות בקניון במאמץ לחפש את הפריט הנכסף, ועוד לא אמרנו מילה על חנייה. ובכלל, מאחר והקנייה היום מאובטחת – השופינג מעולם לא היה קל כל כך.

לחובבי האופנה והסטייל מציאות זו הפכה את החיים לגן עדן, אם פעם לדפדף בקטלוג היה פסגת העונג של כל פאשניסטה הרי שהיום ניתן לחפש כל פריט ואקססוריז וגם למצוא אותו מכל מקום ובכל שעה, פנטזיה של כל אישה במיוחד אם היא חובבת אופנה.

סטאף סטור. גלעד בר שלו,
ואפשר גם למדוד/גלעד בר שלו

לא דוחות סיפוקים

אבל אם יש משהו שלפעמים הורס את חגיגית הקניות זה דבר אחד - איך לעזאזל מתגברים על האפשרות למדוד את הפריטים שבלעדיה, לפעמים, מגיע הפריט הנחשק אך המידה לא נכונה או שהוא לא בדיוק יושב טוב. צריך להחזיר או להחליף וזה לוקח זמן – ודחיית סיפוקים זה לא הצד החזק של חובבות אופנה.

מי שפיצח את המחסום העיקרי של קניות ברשת, הוא האתר stuffstore.co.il חנות אינטרנטית שמביאה לכן את החנות עד הבית, ולא כמטאפורה.

StuffStore היא למעשה חנות אופנה מקוונת שיקית ומלאה סטייל, שהפריטים בה מיובאים בקניינות אישית מפריז והיא מציעה את הפתרון האולטימטיבי: שליחות VIP – שירות ייחודי שמאפשר ללקוחות להזמין את הפריטים שהן מעוניינות בהם, כולל את אותו הפריט במידות או צבעים שונים.

השליח מגיע עד הבית או מקום העבודה, מחכה עד שתחליטו אילו פריטים נשארים ואילו לא. את האחרונים הוא מחזיר וניתן להזדכות עליהם באותו היום. בימים אלו ניתן השירות באזור המרכז, השרון והיישובים הסמוכים, אך בקרוב יתרחב גם לשאר חלקי הארץ. בינתיים כדאי שתדעו שהמשלוחים וההחזרות באתר הם חינם.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סטאף סטור. גלעד בר שלו
קווים נקיים לצד נגיעות טרנדיות/גלעד בר שלו

תשוקה לשיק ואופנה

מי שהקימה את האתר היא חן טוקר שלמדה ניהול אופנה בבית הספר הידוע לאופנה FIT בניו יורק, היא התחילה את דרכה בחברת האם של מגזין Vogue ועסקה בקניינות וסטיילינג אישי.

טוקר הקימה את החנות המקוונת, כשהיא עצמה נמצאת על הקו בין ישראל ואירופה כדי לבחור את הפריטים באופן אישי ולעדכן את האתר כמה פעמים בעונה – קניינות אישית עם הרבה שיק ותשוקה לאופנה, ניסיון והקפדה על הפרטים הקטנים, כמו גזרות, נוחות ואיכות.

הפריטים באתר מוקפדים, באיכות גבוהה ויחד עם זאת שומרים על רמת מחירים נגישה וטווח נרחב של מידות - "שלא כמו ברשת גדולה, את הדגמים הנבחרים אנחנו מביאים במהדורות מצומצמות כדי לשמור על ייחוד", אומרת טוקר, "הם מתאפיינים בשיק של קווים נקיים ועל זמניים לצד נגיעות טרנדיות מעודנות והרבה פריטי בייסיק, כאלו שהם חובה בכל מלתחה ".

מהקליק הראשון והכניסה לאתר ניתן להבחין בהשקעה הרבה, ולא רק באוסף הפריטים המדויק אלא גם בצילומי הדגמים, בעיצוב האתר ובתוכן. "באתר הושקעו מעל חצי מיליון שקלים והרבה ממנו בטכנולוגיה" מספרת טוקר, "קיימת הנחה שגויה שבחנות אינטרנטית משקיעים פחות מחנות פיזית, אבל זה בדיוק ההפך.

ליצירת הלוק בוק והתמונות באתר נדרשים כמה ימי צילום בשנה, וכן נדרשת מחשבה תכנון ועבודה רבה בהקמה של פלטפורמה אינטרנטית, התחזוק שלה, ושיווקה".

סטאף סטור. גלעד בר שלו,
טיפים בנושא סטיילינג/גלעד בר שלו

אג'נדה אופנתית

ואם כל זה לא מספיק, Stuffstore לקח את החדשנות עוד צעד קדימה ובחר לעבוד עם פרזנטורית, השחקנית והזמרת לירז צ'רכי. "זו פעם ראשונה בישראל שאתר אופנה מקוון בוחר לעבוד עם פרזנטורית", מסבירה טוקר, "לירז נבחרה להיות הפנים של האתר מכיוון שהיא מייצגת נשיות וקלאסיות שמאוד מתחברים למותג". את הצילומים עם צ'רכי לעונה הקרובה כבר ניתן לראות באתר.

האתר כולו מפיץ ניחוח של סטייל ופאשן, ואם אתן חובבות אופנה ורוצות לעשות קצת סדר בבלאגן המונחים שנשמעים מאוד שיקים, אבל תכל'ס, לא תמיד ברור לכן למה הכוונה, תוכלו להיכנס לבלוג השבועי באתר. בבלוג תמצאו, למשל, מילון מונחים וגם את תשובה לשאלה איך לכל הרוחות לובשים פסים. דף הפייסבוק של האתר מארח פעם בשבוע בלוגרית עם טיפ בנושא סטיילינג ומעלה באינסטגרם מבצעים שווים לעוקבות.

סטאף סטור. גלעד בר שלו
מי אמר שבאינטרנט משקיעים פחות?/גלעד בר שלו

תמיד מעודכנות

החנות המסוגננת והמעודכנת מקפידה לראות קדימה - בקיץ 2016 מתכננים באתר להביא גם בגדי ספורט ולהגדיל את טווח המידות ולקראת ראש השנה השליח יגיע אליכן עד הבית במתנה, עד ערב החג (ה-13 בספטמבר).

אחרי החגים תיפתח חנות פופ אפ בה יוכלו הלקוחות ליהנות מהנחות משמעותיות על העונה הנוכחית ולהציץ בקולקציה של העונה הבאה, שינקין 33, תל אביב (בין ה-6-9/10). בהצטרפות לניוזלטר באתר, אגב, מקבלים 50 שקלים לקניה ראשונה.

אז אם אתן רוצות להצטרף לטרנד ההיסטרי של קניות ברשת, להיות מעודכנות ונגישות לכל הקורה בעולם הסטייל או סתם לשבת בקפה השכונתי, לדפדף בנונשלנטיות באתר קניות ולבחור פריטים מדליקים בלחיצת אצבע חיננית, כדאי מאוד להיכנס stuffstore.co.il שם זה בדיוק המקום להתחיל. ואם אתן כבר מתורגלות בזה, אז איך זה שאתן עוד לא שם?

וואלה! NEWS בשיתוף stuffstore

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully