וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: מתנות לחג - בדיקת הבשמים החדשים על המדף

שירלי אכסלרוד

10.9.2015 / 17:27

מהי אותה התניה משונה שגורמת לנו לשעוט כעדר ג'מוסים אל מדפי הבשמים כמעט בכל חג יהודי? את התשובה לשאלה הזאת לא תקבלו כאן. המלצות לכיוונים לשעוט אליהם, דווקא כן

לחותנת

קוסמטיקה קלה: בשמים חדשים לראש השנה. יח"צ חו"ל,
ניחוחות עץ ריח בריח וניל, כמו רכב חדש שיצא משטיפה/יח"צ חו"ל

עצרו הכל! נמצאה המתנה לאמא שלו. החדש של GIVENCHY הוא הגרסה המעודנת והנסבלת יותר ל-E.D.P שהושק לפני כשנה, אך כמו קודמו, מתאים לנשים בשלות, שלא לומר בוגרות, שלא לומר מבוגרות ממש. הריח מתקתק, נקי וחזק, עמיד לאורך זמן, אך באופן מפתיע לא אגרסיבי. הנסיינית, שנאמנה מזה שנים לריחו המסתורי והפרחוני של CHLOE, התקשתה להתחבר לריח העצי והפירותי שמביאים איתם רכיבי האפרסק ותפוז-דם, ועוד יותר התאכזבה לגלות שכעבור חצי שעה ריח הפירות מתנדף, והיא נשארה אפופה בניחוחות עץ ריח בריח וניל, שגרם לה להרגיש כמו רכב חדש שיצא משטיפה. "האם אי פעם אתאהב בו? אולי בעוד 30 שנה". הבקבוק בעיצוב פשוט אך מרשים, בצבעי אפרסק, ויחד עם לוגו המותג בזהב, מפזר סביבו אבקת יוקרה על המדף (הדר רוזנטל)

ז'יבנשי, Dahlia Divin, מחיר: 300 שקלים ל-50 מ"ל

לאבא

קוסמטיקה קלה: בשמים חדשים לראש השנה. יח"צ חו"ל,
תיבול כבד ששורד גם שתי מקלחות/יח"צ חו"ל

ועוד דימויים מעולם הרכב: "ההתזה הראשונה של ארמיס בלק, הבושם החדש של המותג הגברי המסוקס מבית אסתי לאודר, לא מצאה את פרק כף היד שלי מופתע מדי", מעדכן ד'. "כמיטב המסורת, גם המוצר הזה מבית ארמיס מתובל היטב ומדיף ניחוחות של עור, שמזכירים בעיקר ריפוד ברכב חדש. כמי שדווקא מחבב את ז'אנר בשמי הלימוזינות, ניגשתי אליו בסקרנות, אבל הארומה הייתה עוצמתית מדי וחששתי מהתזה מיותרת שתהפוך את נוכחותי בחדר לבלתי נסבלת. התיבול הכבד מותיר את הריח על הגוף שעות ושורד גם שתי מקלחות, כך שחייבים להיות ממש סגורים עליו לפני ההתזה הראשונה. לזוגתי הבושם הזכיר מיד ניחוחות קיצוניים מבית אבא, ולשם הוא גם יעשה את דרכו במהלך החגים". (דוד רוזנטל)

ARAMIS BLACK, מחיר: 179 שקלים ל- 110 מ"ל (מחיר השקה עד סוף ספטמבר)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

לפרח הקיר

קוסמטיקה קלה: בשמים חדשים לראש השנה. יח"צ חו"ל,
לכל מי שמעדיפה את הריח שלה מתון ולא מסובב ראשים/יח"צ חו"ל

8 שנים עברו מאז השיקו בשיסיידו, המותג שכמעט אינו נוהג לאכזב, את הבושם הקודם שלהם, ובכל זאת, כל מה שקיבלנו עכשיו הוא בושם גנרי. בבקבוק ורוד ויפה אך גנרי, שוכן ניחוח ורוד, נשי, עדין, מעט מתוק וגנרי - מושלם לפרחי קיר, ולכל מי שמעדיפה את הריח שלה אוניברסלי, מתון ולא מסובב ראשים.

שיסיידו, EVER BLOOM, מחיר: 249 ש"קלים (מחיר השקה) ל- 50 מ"ל

לתתרנית

קוסמטיקה קלה: בשמים חדשים לראש השנה. יח"צ חו"ל,
גל מתיקות מסחרר/יח"צ חו"ל

טרז'ור, אגדת בישום ותיקה מבית לנקום, שהולידה גירסאות שהסבו לנו נחת וגם כאלה שפחות, מוציאה את גרסת "הלילה הלוהט". ובלילה הלוהט, על פי לנקום, אנחנו תתרנים או חסרי יכולת להבחין בין טוב לרע, אחרת קשה להסביר את גל המתיקות המסחרר, המעלף, הסכרתי, שהתנפל על הנסיינית ל' ושכמותו לא זכור לה, והגיע לכדי שפשוף יסודי עם מגבון כדי להיפטר דחוף דחוף משאריות השפריץ. וכדי לאזן: את הבקבוק, בצורת יהלום סגול עם סרט הסאטן המסורתי, דווקא היינו מאמצים בחום, גם ביום וגם בלילה.

לנקום, LA NUIT TRÉSOR, מחיר: 545 שקלים ל- 50 מ"ל

לזאת שמסוגלת לעמוד בהכל

קוסמטיקה קלה: בשמים חדשים לראש השנה. יח"צ חו"ל,
אלה שנרתעות מריחות חזקים יתקשו להתמודד עם הבושם בשעה הראשונה להשפרצתו/יח"צ חו"ל

ועוד מלנקום: בקטגורית הבושם החסכוני (לכאורה), שדורש רק התזה בודדת כדי ללכת איתך יום שלם, זוכה מהדורת האינטנס של la vie est belle. כאילו המהדורה המקורית לא היתה אינטנסיבית כשלעצמה, הופתעה הנסיינית י', אחרי קיץ שדרש רק ריחות קלילים ועדינים, למצוא על עצמה ריח מאד חזק, עמוק ומתוק, כזה שמתאים לבוקר אירופאי חורפי ואפור. גם העיצוב של בקבוק הבושם, עדין ונקי – חזק בדמיון מודרך, ומכניס לאווירה של חורף נעים, כשבחוץ אובך מזרח תיכוני. החיסרון: מי שנרתעים מריחות חזקים, ונשים בהיריון בפרט, יתקשו להתמודד עם הבושם בשעה הראשונה להשפרצתו. בדבר היצרן הרשמי נכתב כי מדובר ב"איריס טהור, ענוג ומעודן, עם ארומה של טוברוזה מעורר סקרנות" – י' לא חושבת שהרבה אנשים זוכרים באמת איזה ניחוח יש לאיריס, או שמעו אי פעם על טוברוזה, אבל אין ספק הריח של הבושם ימצא חן בעיני חובבי המתוקים, ובתנאי שהם מחושלים ועומדים בפני ריחות סופר אינטנסיביים. (יפעת סני)

לנקום, LA VIE EST BELLE Intense, מחיר: 737 שקלים ל-75 מ"ל

לאנגלה מרקל

קוסמטיקה קלה: בשמים חדשים לראש השנה. יח"צ חו"ל,
ניחוח למנהיגה/יח"צ חו"ל

"בושם לדיוות", פסקה ש', אחרי שבילתה סופשבוע בחיקו של החדש מבית אליזבת' ארדן. ש' שהעבירה את שנותיה היפות ביותר בחיק מהדורת המקור - red door, מעדכנת שהניחוח החם והנקי על גבול הנאיבי של הבושם הקלאסי התחלף במה שמגדירים בארדן "ניחוח למנהיגה": בוגר אך לא מבוגר, רב רושם, מודרני, סקסי בקצוות ואוריינטלי - וצועק הנה אני. ל-ש', שלא מנהיגה אפילו את ועד הבית, זה היה טיפה יותר מדי, אבל אם במקרה מזדמנת לארוחת החג שלכם ראשת מדינה, או סטודנטית אמביציוזית לממשל בבין תחומי, מדובר במתנה שהיא שיחוק.

אליזבת' ארדן, ALWAYS RED, מחיר: 300 שקלים ל-100 מ"ל

למי שאוהבת ללכת עם ולהרגיש בלי

קוסמטיקה קלה: בשמים חדשים לראש השנה. יח"צ חו"ל,
כל הטוב הזה מתפוגג במהירות/יח"צ חו"ל

כך בונים ציפיות גבוהות: הנסיינית, שמחבבת את הבשמים של Montblanc על שום היותם פרשים ובעלי ניחוח ייחודי, שמחה לקבל את הגרסה הנשית למהדורה הגברית והמוצלחת שהושקה קודם לכן. הבקבוקון, בעיצוב מקסים של יהלום בצבע אפרסק, רק העלה את מפלס הריגוש. אלא שעם ההשפרצה הראשונה, הציפיות התרסקו: "הריח אכן מצוין כמצופה, מורגשת בו בעיקר ארומה של פירות, ורדים ומרמלדה - ניחוחות נקיים במתקתקות מעודנת. אבל הבעיה היא במהירות שבה כל הטוב הזה מתפוגג: תוך מספר דקות הריח מתנדף, כעבור רבע שעה הופך לבלתי מורגש וחבל, כדי בכל זאת מדובר ב-E.D.P. יותר זול לקנות סבון יוקרתי שמשאיר אפקט דומה". (הדר רוזנטל)

MONTBLANC , LADY EMBLEM, מחיר: 323 ל-75 מ"ל

לזאת עם הטקס בישבן

קוסמטיקה קלה: בשמים חדשים לראש השנה. יח"צ חו"ל,
קוסמטיקה קלה: בשמים חדשים לראש השנה/יח"צ חו"ל

נרסיסו רודריגז בעוד מאותו דבר שהוא עושה כל כך טוב – בושם לבחורות לוהטות, שהולכות טוב עם בושם בגוון חציל עז – פרחוני, נשי, עמוק ומאסקי, שלא מתלבט בין מחשוף לשסע, והולך על גם וגם.

נרסיסו רודריגז, L' Absolu, מחיר: 535 שקלים ל- 50 מ"ל

למי שצריכה עידוד

קוסמטיקה קלה: בשמים חדשים לראש השנה. יח"צ חו"ל,
נפלא בהתזה ראשונית, ואפילו יותר בחלוף השעות/יח"צ חו"ל

בושם טוב הוא מהסוג שמצליח לייצר אשליות. בדיוק כמו החדש של tous, שהפך את היום של הנסיינית להרבה יותר מוצלח, לפחות באופן תיאורטי: "מתוק ומשמח. החל בבקבוק המקסים, פקק הדובי המתוק והשם החמדמד. הניחוח עשיר, סמיך, מתוק ונעים, וגם כזה שיחסית לא מתנדף מהר. נפלא בהתזה ראשונית, ואפילו יותר בחלוף השעות. התזתי בדרך לעבודה, והרגשתי שבזכותו הפגישה שלי תהיה יותר מוצלחת. בושם מרים". (הדס קפלן)

TOUS NEONCANDY, מחיר: 219 שקלים ל- 90 מ"ל

לכל אחת כמעט

קוסמטיקה קלה: בשמים חדשים לראש השנה. יח"צ חו"ל,
כמו ביקור בחנות תבלינים לעשירון העליון/יח"צ חו"ל

בעוד שמהדורת המקור המוצלחת עד מאוד הסתפקה בניחוח עז, טהור ובלתי מתפשר של יסמין, האחות השלישית במספר במשפחת ה-modern muse מרגישה כמו אחרי ביקור במחלקה ראשונה של חנות תבלינים לעשירון העליון - מתובלנת יותר, אוריינטלית יותר, אבל בטוב, ובנוכחות מעודנת שיכולה להלום את כל נשות המשפחה, בקטע רב דורי.

אסתי לאודר, MODERN MUSE LE ROUGE, מחיר: 400 שקלים ל-100 מ"ל (מחיר השקה עד סוף אוקטובר)

לאף אחת שאנחנו יכולים לחשוב עליה

קוסמטיקה קלה: בשמים חדשים לראש השנה. יח"צ חו"ל,
בשתי מילים: לא תודה/יח"צ חו"ל

הנסיינית חובבת קסטרו, שסערות החודשים האחרונים סביב הרשת עברו לידה, שמחה מאוד לגלות שהמותג האהוב עליה נותן ידו גם בבשמים – שלושה ניחוחות חדשים לנשים (ושלושה גם לגברים), שלא זכו לשמות מונפצים וגדולים מהחיים, ונקראים פשוט, באנגלית כמובן: שחור, אדום וכחול. "הדבר הכי מוצלח שאני יכולה לומר, הוא שכולם התפוגגו די מהר, וטוב שכך. אין לי שום עניין שהריחות האלה יישבו עלי לאורך זמן, או בכלל. נעבור אחד אחד, בסדר עולה: השחור - הפחות מוצלח מבין השלושה. אתם רציניים?! ניחוח מבאס ביותר. מבוגר מאוד, כבד, מעיק וחסר כל רעננות או שיק. האדום - לא יוקרתי, לא נעים, וגרם לחברה שבדיוק היתה לידי לעקם את הפרצוף. הכחול – יותר מוצלח מהשאר, או יש לומר פחות מציק, אבל גם שם משהו בשילובי התווים לא עובד כל כך. הבקבוקים נחמדים, אך חסרי מעוף. לסיכום: לא".
(הדס קפלן)

קסטרו, בושם לנשים - 130 שקלים ל-80 מ"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully