וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות בוקר: ציירי לך שפתי אומברה

10.10.2015 / 10:29

חשבת שאומברה יש רק בשיער? אז קבלי עדכון אקוטי - יש גם בשפתיים. כן כן, את יכולה לצייר לך שפתיים עם גוון הדרגתי מהפנט. צפי בסרטון ההדרכה

צילום מסך

תאהבנו לראשונה בטרנד האומברה שהתחיל עם השיער. הגוון המדורג, הרבה פעמים החל מחום שוקולוד בשורשים ועד בלונש פלטינה בקצוות, נראה בכל עבר. כולן הפכו להיות בנקודה מסוימת רייצ'ל בליסון, לילי אולדרידג' וקלואי קרדשיאן.

אבל האומברה חצה את הקווים. בשבועות האופנה לעונת אביב 16 שהסתיימו זה עתה, נראו דוגמניות רבות עם שפתי אומברה, כלומר עם גוון בשני טונים, החל מגוון כהה של עיפרון שפתיים ועד שפתון בהיר יותר. שורשי הטרנד נעוצים במראות במה ומסלול זוהרים. המטרה - שפתיים מלאות יותר. אבל לא צריך להיות דוגמנית כדי לאמץ את המראה. כל אחת יכולה.

יש לזכור ולתרגל מספר דברים פשוטים: עיפרון משמש לצורך שרטוט בסיס מאט שיחזיק כל שפתון או גלוס. הגוונים, שניים עד שלושה לכל היותר, חייבים להיות מאותה משפחת צבע. שימוש שני גוונים קונטרסיים מאותה משפחה יובילו לאשליית שפתיים מלאות, כלומר שפתי אומברה מושלמות. לבילוי ערב, חשבו על התאורה הצפויה. מה שנראה עשוי מדי ומוגזם מדי במראה, ייראה טבעי ומחמיא במסעדה, בר או מועדון. אז אל תחששו להעיז. כך עושים זאת במאק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שפתון מינראלי: 130 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מברשת שפתיים מס' 316. מחיר: 119 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עפרון שפתיים: 88 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully