וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבל קליק: רגעי הסטייל הגדולים של השבוע באינסטגרם

8.10.2015 / 15:32

מהדיטיילס הנוצצים מאחורי הקלעים של התצוגות הנחשקות בפריז דרך המראה הקריפי והמרתק של ליידי גאגא ועד השיק הנוסטלגי של ג'יין בירקין. סיכום ויזואלי של השבוע שחלף

קרדיט תמונה: גטי

בווידיאו: תצוגת אביב-קיץ 2016 של סן לורן בשבוע האופנה של פריז

ארבעה מראות מתוך תצוגת סן לורן בשבוע האופנה של פריז שננעל אתמול (רביעי). התצוגה היתה אחת המדוברות בשבוע האופנה של עיר האורות העונה. לא נשכח עוד הרבה זמן את קומבינת מגפי הגשם-טיארה-שמלת תחרה-מעיל פרווה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הטופמודל ההולנדית דוצן קרוס מפרסמת תמונת פורטרט מהפנטת של עצמה שצילם טרי ריצ'רדסון ותיכלל בספר חדש של צלם האופנה הנודע, שייצא לאור ב-20 לאוקטובר.

קלוז אפ על נעליה יוצאות הדופן והיפהפיות של דוגמנית בתצוגת מיו מיו בשבוע האופנה של פריז.

אתמול (רביעי) שודר בארצות הברית פרק הבכורה של "אמריקן הורור סטורי - מלון", העונה החמישית בסדרת האימה המצליחה. ליידי גאגא מגלמת בה את "הרוזנת אליזבת", דמות אניגמטית ה"משתוקקת לסקס ולדם ורוצחת עם כפפת קצבים". את הדמות והמראה הקריפי שלה הליידי קידמה זמן קצר לפני השידור.

מלכת היופי לשעבר שביט ויזל, דוגמנית עסוקה ביותר היום, בתמונה מתוך תצוגת מריו דייס בשבוע האופנה של מילאנו שגורמת לנו להצטער יותר מתמיד שלא נסענו גם.

ממש כמו יואב ריש, ענבל דרור ועידן כהן, גם זאק פוזן מקיים פרזנטציות מסחריות בשבוע האופנה לכלות בניו-יורק, וכאן הוא מציג סרטון הילוך איטי נחמד של הדוגמניות-כלות שלו.

מגזין האופנה הוותיק הארפר'ס בזאר עם תמונת ארכיון משנות ה-60 של אייקון האופנה ג'יין בירקין. ואין צורך לפרט מדוע אנו מודים להם על כך מעומק הלב.

מעצבת התלבושות המוכשרת של "מד מן" ככל הנראה מתגעגעת לווינטג' שהיא כל-כך אוהבת, אז היא מעלה תמונה של כוכבת העבר האלמותית קתרין הפבורן בסרט "מרי מסקוטלנד" (1936) בשמלה תקופתית שעיצב עבורה מעצב התלבושות ההוליוודי וולטר פלנקט.

צלם האופנה סם מקנייט נפרד מפריז בתום שבוע האופנה, אבל לא רק מעיר האורות, אלא גם מג'יג'י חדיד, one of the loveliest girls ever ("אחת הבנות המקסימות אי פעם"), כמו שהוא כותב. לא שלא ידענו.

תמונת תקריב על דיטיילים משגעים בשמלת קרולינה הררה מקולקציית אביב 2016, שהוצגה בשבוע האופנה בפריז.

הסטייליסטית העסוקה משוויצה בצדק עם עבודה חדשה שלה - אסתי גינזבורג לתכשיטי מילר (צילום: אייל נבו, איפור: אסף בבו, עיצוב שיער: יניב זאדה)

והטופמודל בעוד תמונת שחור-לבן משגעת, הפעם לא בעבודה, אלא עם הילדון - מביטים מחלון המטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully